133 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
Productsup est une solution SaaS dédiée à l’intégration, l’optimisation et la distribution de catalogue de produits. Offrant une sélection de solutions telles que la gestion des flux, l'intégration des places de marché, l'intégration vendeur/fournisseur et la syndication du contenu produit, Productsup aide les entreprise à valider, structurer et enrichir leur contenu produit pour des milliers de canaux physiques et numériques tels que Amazon, Walmart, Google et Facebook. En savoir plus sur Productsup Solution SaaS intuitive pour l'intégration, l'optimisation et la distribution de catalogue de produits. En savoir plus sur Productsup
(0 avis)
Voir site web
Avec PIMALION, prenez véritablement et très rapidement le contrôle de vos données ! Véritable hub technologique alliant nativement un PIM (référentiel produits/articles), un DAM (archivage et gestion dynamique des assets), un ETL (interface utilisateur d'import et de mapping automatique de fichiers Excel, CSV etc.). En savoir plus sur Pimalion PIMALION® est une réponse performante pour la gestion de la communication multicanale retail. En savoir plus sur Pimalion
Sales Layer fournit la meilleure solution permettant de résoudre tous les problèmes en matière de gestion des produits. Centralisez toutes les informations en un seul produit qui simplifiera votre vie (professionnelle). Mettez à jour vos informations sur le produit une fois et profitez de la manière dont il est automatiquement affiché sur l'ensemble des canaux et plateformes avec lesquels vous travaillez En savoir plus sur Sales Layer Enfin ! Un PIM (Product Information Management) puissant rendu facile ! Rencontrez le PIM (Product Information Management) que tout le monde aime. Ce PIM (Product Information Management) est facile à utiliser et vous pouvez le faire fonctionner en un temps record ! En savoir plus sur Sales Layer
Caspio est l'une des principales plateformes à faible code du marché, conçue pour créer des applications de gestion des catalogues sans aucun codage. Classée parmi les premières par Forrester Research, la plateforme tout-en-un fournit tout ce dont vous avez besoin pour effectuer la transformation digitale de vos opérations et flux de travail au sein de l'entreprise. La plateforme comprend une base de données cloud intégrée, un générateur d'applications visuel, des fonctionnalités de sécurité haut de gamme et de conformité réglementaire ainsi qu'une infrastructure mondiale évolutive. Découvrez la raison pour laquelle Caspio est adoptée par plus de 12 000 entreprises dans le monde. Essayez-le GRATUITEMENT. En savoir plus sur Caspio Caspio est l'une des principales plateformes à faible code du marché, conçue pour créer des applications de catalogues en ligne et d'autres applications sans codage. En savoir plus sur Caspio
N'essayez pas de deviner lequel de vos concurrents a modifié ses prix ni ses nouveaux montants et suivez chaque évolution spécifique à votre prix du marché ainsi que la disponibilité des stocks à partir d'un tableau de bord unique. Synchronisez vos prix partout et à tout moment sans perdre de temps à fouiller dans vos feuilles de calcul. Prenez des décisions axées sur les données et augmentez instantanément vos marges bénéficiaires, quelle que soit la situation. Cette solution offre la valeur la plus élevée pour les entreprises d'e-commerce, les marchands Shopify, les boutiques Magento, les marques mondiales et les fournisseurs à fort volume. En savoir plus sur Prisync Augmentez les marges bénéficiaires dans votre entreprise d'e-commerce en automatisant la collecte de données sur les prix et les stocks grâce au moteur de tarification dynamique de Prisync. En savoir plus sur Prisync
Plytix est une plateforme de gestion de catalogues tout-en-un, facile à utiliser et abordable. Gérez les images, vidéos, graphiques et fichiers liés à vos produits depuis un seul et même endroit. Vous bénéficiez d'un nombre illimité d'utilisateurs sans frais supplémentaires, afin que toutes les équipes puissent collaborer en temps réel à partir d'une présentation centralisée. Et si vous vous sentez dépassés, l'incroyable équipe de Customer Success de l'éditeur est là pour vous aider à chaque étape. En savoir plus sur Plytix Plytix est une plateforme de gestion de catalogues tout-en-un. Abordable. Facile à utiliser. Excellent support client. En savoir plus sur Plytix
Channable est l'outil de gestion des flux de données pour les responsables e-commerce et les spécialistes du marketing en ligne. Connectez Channable à votre boutique en ligne pour créer facilement des catalogues pour les canaux et les marchés marketing basés sur les flux. Utilisez les puissantes règles métier de Channable pour catégoriser vos produits, définir des filtres ou optimiser les attributs produits pour chaque canal sélectionné. Créez un compte d'essai dès maintenant et commencez gratuitement. En savoir plus sur Channable L'outil tout-en-un de Channable propose l'optimisation des flux de données, des connexions d'API, liaisons de commandes, création de textes publicitaires et intégration analytique. En savoir plus sur Channable
Conçu spécialement pour les spécialistes du marketing et assez sécurisé pour les équipes informatiques, inRiver aide les entreprises à optimiser le storytelling de produits et à créer des expériences d'e-commerce mémorables. Le PIM (Product Information Management) d'inRiver permet aux spécialistes du marketing, commerçants et professionnels de l'e-commerce de créer du contenu omnicanal personnalisé et pertinent. Cette solution est pensée pour être adaptée aux spécialistes du marketing et assez structurée pour la gouvernance des données. Grâce à elle, vous observerez une augmentation des ventes, une réduction des retours de produits et une expérience utilisateur améliorée. En savoir plus sur inRiver PIM inRiver PIM donne aux professionnels de l'e-commerce le pouvoir de créer, de conserver et de distribuer des informations produit optimisées. En savoir plus sur inRiver PIM
Reconnu comme le lauréat SIIA CODiE 2017 de la meilleure solution DAM, Widen dessert les moyennes et grandes entreprises avec une plateforme axée sur les données, le Widen Collective. Ces cinq applications clés englobent la gestion de marque, la gestion de vidéo et la gestion du travail créatif, en intégrant plus de 30 applications allant des suites créatives à la collaboration et au marquage automatique. Alimentez votre gestion de contenu avec des outils primés et un service hors pair, à partir de 28 000 USD par an. Demander une démo aujourd'hui. Alimentez votre contenu avec une solution DAM primée et un service hors pair. À partir de 28 000 dollars US par année.
Vend est un point de vente pour iPad conçu pour que les commerces de détail vendent, mesurent, gèrent et développent leur activité. Dans plus de 20 000 magasins, les détaillants utilisent Vend pour accepter les paiements, suivre les clients, gérer les stocks et exécuter des analyses commerciales pour obtenir des données en temps réel sur les performances commerciales. Vend donne aux commerces de détail un accès à des outils plus puissants et intuitifs que les systèmes d'entreprise, pour un prix bien inférieur. Logiciel web de gestion des points de vente au détail et des stocks conçu pour iOS. À partir de 99 dollars par mois.
Flipsnack est un outil de publication en ligne basé sur un navigateur. Il est utilisé par des personnes du monde entier pour créer et publier du contenu numérique tel que des catalogues, des magazines, des brochures, des portfolios, des rapports, des albums photo, des journaux et de nombreux autres types de publications. Comment cela marche-t-il ? Il vous suffit de charger un fichier PDF pour le transformer automatiquement en un magnifique magazine en ligne avec des effets de retournement de page. Vous pouvez également utiliser le studio de conception en ligne pour créer votre propre publication en ligne à partir de rien. Le meilleur outil de publication en ligne si vous souhaitez créer et publier facilement des catalogues, des brochures, des magazines, des portfolios, etc.
Flip PDF est un éditeur de livre à feuilles mobiles puissant pour les catalogues E, les magazines en ligne, les brochures numériques et les eBooks. Ce logiciel de publication numérique permet aux concepteurs, éditeurs, annonceurs, entrepreneurs et formateurs de créer facilement des pages renversantes et de les distribuer via des sites web, des e-mails, des iPad, des téléphones intelligents et des réseaux sociaux. Avec Flip PDF Professional, les utilisateurs peuvent facilement enrichir la publication avec la vidéo, l'animation et la galerie de photos YouTube/Vimeo. outil de création d'eBook pour des catalogues numériques, des revues en ligne et des brochures numériques. Aide à convertir les fichiers PDF en publications en ligne.
Snappii propose de nombreuses applications mobiles pour les catalogues de produits en tant que solution mobile pratique et facile à utiliser, qui augmentera votre productivité en organisant vos informations produit, en ayant un contrôle total sur celles-ci, en suivant les statuts de tous les articles proposés à vos clients et en permettant le paiement mobile. Choisissez parmi plus de 400 modèles d'applications prêts à l'emploi ou demandez à l'éditeur de vous créer une application. Snappii est une entreprise leader dans le domaine des applications mobiles et de formulaires. Environ 500 000 personnes utilisent les applications métier Snappii dans plus de 30 secteurs d'activité.
Filestage est la plateforme de révision et de collaboration de catalogue utilisée par les équipes marketing pour gérer le processus de conception de catalogue. Vous avez besoin de faire réviser vos catalogues au sein de votre propre équipe ou d'obtenir l'approbation des intervenants internes ou externes ? Filestage vous permet de configurer facilement la structure dont vous avez besoin pour l'ensemble du processus, sans inscription requise pour les utilisateurs, afin de recueillir plus facilement leurs opinions. De nombreuses entreprises comme Sixt, Netflix, BBC et Lufthansa ont choisi Filestage pour améliorer continuellement leur travail. Filestage est une plateforme de révision et de correction des catalogues qui permet aux équipes marketing et produits de gérer leur processus de révision des catalogues.
DCatalog has been the leader in the digital publishing industry since 2008. Our platform empowers publishers, content creators, marketing and eCommerce professionals to easily create and publish engaging digital experiences. With our advanced HTML5 flip book technology, your content is viewable on ANY device. Convert your pdf to a html5 flipbook and increase brand awareness, online sales and reach. Simply upload your PDF and instantly create stunning, page-turning content without the need to write a single line of code.
La plateforme de gestion et de syndication de contenu de produit de Salsify aide les grandes marques à responsabiliser leurs équipes de vente via des catalogues numériques, à centraliser et à améliorer le contenu des produits en interne et à les publier sur des sites web de vente en ligne et de commerce de détail d'un simple clic sur un bouton. Grâce aux catalogues numériques de Salsify il est facile pour les gestionnaires de marques et des produits de s'assurer que les équipes de vente utilisent un contenu approprié et précis sur le terrain et qu'elles peuvent même générer des feuilles de vente et des formulaires de commande directement à partir des catalogues. Tout ce dont vous avez besoin pour agréger, gérer et publier un riche contenu de produit sur des catalogues numériques, des plateformes d'e-commerce et des sites web de commerce de détail.
CatBase transforme rapidement vos données en un catalogue, un répertoire ou une liste de prix parfaitement formaté(e). Gérez et modifiez les données manuellement ou importez-les à partir de feuilles de calcul, de fichiers CSV, de fichiers texte, de fichiers XML ou via ODBC et publiez dans des fichiers Word, InDesign, QuarkXpress, XML, ODBC, csv, fichiers texte délimités, RTF et Excel. Imprimez des étiquettes. Intégrez des images et créez des codes QR et des codes-barres. Créez des liens hypertextes et des références croisées personnalisés. Créez des règles pour déterminer ce qu'il faut publier et/ou quel style donner aux publications. Créez des étiquettes, des lettres et des e-mails. Une solution de gestion et de publication de catalogues particulièrement flexible. Images, liens hypertextes, règles logiques, tableaux, codes-barres, codes QR, etc.
Une solution de gestion des stocks et des commandes avec des fonctionnalités de catalogage, d'achat, d'expédition, de reporting, de comptabilité, etc. INVENTAIRE MULTICANAUX ET SOLUTION DE GESTION DES COMMANDES
Logiciel de marketing automation pour les vendeurs Etsy Les vendeurs peuvent automatiser leurs listes, créer des événements de vente, des bannières, etc. Logiciel de marketing automation pour les vendeurs Etsy Les vendeurs peuvent automatiser leurs listes, créer des événements de vente, des bannières, etc.
Un logiciel des plus conviviaux pour les entreprises B2B, de gros et de fabrication qui ont besoin d'une plateforme d'e-commerce facile à utiliser. Créez un catalogue en ligne, ajoutez plusieurs listes de prix, acceptez des commandes, gérez des clients, envoyez des e-mails de marketing, connectez-vous à votre outil de comptabilité et intégrez d'autres outils via l'API. B2B Wave comprend un portail client B2B pour accepter les commandes, un portail commercial sur lequel vos représentants ajoutent des clients et des commandes ainsi qu'un tableau de bord de gestion pour traiter l'ensemble des processus. Essayez-le gratuitement pendant 30 jours. Gérez et créez votre propre catalogue de produits B2B. Acceptez les commandes en gros de vos clients en ligne avec votre portail de commande B2B privé.
Application puissante, intuitive, multiutilisateur, mobile/de bureau pour cataloguer en toute sécurité et gérer les collections en collaboration n'importe où. Application puissante, intuitive, multiutilisateur, mobile/de bureau pour cataloguer en toute sécurité et gérer les collections en collaboration n'importe où.
Visualiser les documents numériques depuis tout ordinateur ou appareil mobile (iPhone, iPad, etc.) de manière moderne et pratique. Visualiser les documents numériques depuis tout ordinateur ou appareil mobile (iPhone, iPad, etc.) de manière moderne et pratique.
Vin eRetail CMS is a powerful SaaS catalog listing system designed for growing brands and sellers on marketplaces looking to automate bulk listing of their product catalogs on global marketplaces. Trusted by international brands such as Puma, Jack & Jones, Alberto Torresi and more, Vin eRetail CMS helps you list your catalogs on 20+ marketplaces across 10+ countries in less than 5 minutes. You have to create content once and push your catalogs on global marketplaces to Scale and Sell Faster! Vin eRetail CMS is an automated catalog listing tool for brands to automate product listing across 20+ marketplaces in less then 5 min.
Utilisé par The North Face, Oakley, Hurley et d'autres marques, Elastic est la plateforme B2B la plus complète disponible sur le marché. Elle répond à tous vos besoins en matière de processus de vente et crée une expérience de différenciation de la marque pour les représentants et les revendeurs. Les fonctionnalités de la solution Elastic incluent un générateur de catalogue numérique/personnalisé, une saisie de commande en ligne avec intégration ATS (Applicant Tracking Systems) et ERP (Enterprise Resource Planning), une planification des assortiments OrdeVisual et des outils de tableau blanc. Elle exploite également vos ressources marketing pour donner un aspect B2C à votre site. Plateforme B2B basée sur le cloud pour les fabricants, qui comprend le catalogue numérique, la saisie des commandes en ligne, l'état des commandes, la planification des assortiments...
Enspire Commerce offre une plateforme de point de vente, de mPOS, d'OMS, de PIM, d'e-commerce et revente sans stockage pour les petits et moyens détaillants. Lorsque la gestion des stocks dans plusieurs magasins, la vente en entreprise, l'enregistrement de la vente d'où que ce soit sont importants, cette solution peut aider à créer des ambassadeurs de marque. Une plateforme unique, une approche omnicanale pour fournir les services nécessaires depuis la commande jusqu'à la livraison, en semaines ou en mois.
We help Brands, Retailers and their Digital Agencies drastically enhance digital revenues through product data. At Intelligent Reach, we fulfil digital teams high-growth ambition by making data feed optimisation, content experimentation and marketplaces management a breeze. Weve designed the intuitive Product Marketing Platform for sharing beautifully curated product data feeds, optimised with actionable insights and experimentation, enabling delivery of extraordinary results. The Product Marketing Platform that makes data feed optimisation, content experimentation and marketplaces management a breeze.
La plateforme eCATALOGsolutions est l'un des fournisseurs de catalogues de produits 3D les plus fiables pour les fabricants de composants industriels. L'éditeur vous permet d'intégrer des aperçus 3D instantanés et des téléchargements CAO natifs à votre site web. Les fabricants peuvent ainsi augmenter leurs ventes et leurs leads en garantissant que les composants sont rapidement et facilement conçus dans leurs produits OEM. L'un des principaux fournisseurs de catalogues CAO 3D pour les fabricants industriels, afin de générer des leads et d'augmenter les ventes, approuvé par plus de 800 fabricants.
Zangerine is the #1 Product Information Management system for growing wholesalers and distributors. Our experts help you import, format, and cleanse your catalog data. Zangerine also syncs your inventory levels across warehouses, 3PLs, and Dropship suppliers. It also gathers your sales orders from all channels and helps you pick, pack, and ship. Zangerine automates stock reorders, transactional emails and integrates natively with Quickbooks. Your successful implementation is guaranteed! The #1 PIM for wholesalers & distributors. Syncs your catalog & inventory levels across all channels. Automates reorders & shipping.
Syndigo's Content Experience Hub Platform allows retailers, distributors and manufacturers to access all of their product data and digital assets from one single location. With this product suppliers and manufacturers can now be sure all their sales channels have the same rich product information. Through the standardized content, retailers can now consume far more data than ever before. Allowing for a faster speed to market and an expansion of product lines in-store and online. Retailers and distributors receive high-quality product information mapped to their needs as a result of data feed expertise.
Catalog Bar has also made the printed catalogs an obsolete concept and brought in real-time tracking of fast moving SKUs in different categories, simultaneously. It also fills the communication gap that might creep in due to human intervention during order fulfillment. The sales team can now exercise a better command over the demand-supply chain and ascertain higher productivity. Offline usage of the application enhances the utility for the travel-bound sales team. A web and mobile storefront for organizations with features such as invoicing, offline access, lead management, and more.
PIM (Product Information Manager), simple and intuitive, perfectly fit for B2B and B2C companies, SMEs, Marketing offices and technical sales teams. On Page, the innovative PIM and Communication Data Manager that lets you easily manage, update and publish in real time all kinds of product information on paper documents, web pages and mobile apps. It integrates with any database, e-commerce platform and marketplace. On Page® is a PIM and a unique solution to create, update and publish price lists, catalogs, websites and apps automatically.
ewiz commerce is the world's first AI-powered B2B eCommerce platform which allows you to digitize all your business functions at speed and scale. Built, managed, and hosted by Powerweave, you save time and money as you don't have to chase or coordinate with multiple parties to get things done. ewiz commerce can be easily integrated with your third-party apps and comes with a built-in marketing automation system. Deployment in 30 days. Contact us for a free demo! ewiz commerce is your B2B commerce platform for today, with capabilities align with current business needs.
L'application Onsight permet d'améliorer les performances des ventes en accélérant le processus de commande. Les commerciaux peuvent utiliser leurs appareils mobiles pour montrer de nouveaux produits aux clients et créer rapidement des devis et des commandes en déplacement, même lorsqu'ils sont hors ligne. Onsight est une application cloud disponible sur iPad, iPad Mini, tablettes Windows, tablettes Android et téléphones Android. Onsight aide les grossistes, les distributeurs et les fabricants à accélérer le processus de saisie des commandes pour leurs équipes de vente externes.
100% Made & Supported In The USA. A B2B Sales Order platform that helps companies grow with a platform that is easy and enjoyable to use all day. Start Creating Orders From One Click and have access to powerful features like: - Catalog Item Management - Order Management - Inventory Management - Customer Direct Access / Ordering - Shipment Management - Mobile and Tablet Ready! - Offline Mode - Dark Mode - Integrations - QuickBooks, ShipStation, WooCommerce and more. 100% Made & Supported In The USA. A B2B Sales Order platform that helps companies grow with a platform that is easy and enjoyable to us
ANTEROS is the technology-leading PIM system. With a flexible data model, comprehensive functionality and a flexible integration framework, it comes with many ready-to-use modules which can be configured to your requirements. It provides features to manage product data in an efficient way and even very complex data are covered in an appropriate way. The integration framework allows to connect systems such as ERP, CRM or CAD to ANTEROS and to export data in various formats for customers/traders ANTEROS is technology leader for the efficient maintenance of product data (PIM), media (MAM) and the crossmedia publishing.
Avec le logiciel Catsy Catalog, vous pouvez créer des catalogues, des brochures, des catalogues de prix, des PDF, des catalogues interactifs, des sites web et des catalogues mobiles à fort impact. Ces produits logiciels de catalogue sont flexibles, puissants et faciles à utiliser. La création de catalogues peut être difficile. Catsy la simplifie.
You can easily create and manage catalogues to allow users to capture orders and move through to checkout. You can capture demand across multiple users, multiple sites, multiple customers and even across multiple countries. You can create, manage and publish personalized catalogs to your users. You can capture orders and aggregate demand.
MyBusinessCatalog is a product catalog creation software. Create your own product catalog as PDF and HTML, Print, Android, online etc MyBusinessCatalog is a product catalog creation software. Create your own product catalog as PDF and HTML, Android, Print, online etc
SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution. The SyncForce Product Succes Platform helps consumer & professional packaged goods manufacturers accelerate product development through better end-2-end communication. Another key hallmark of the solution is the ability to ensure complete and consistent digital availability across all channels and customers. SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution.
Now In Store is a platform that allows businesses to instantly create smart catalogs. Over 11,000 businesses use Now In Store to build smart catalogs because we are easy to use and 10 times faster than competitors. The product catalogs can either be embedded online, downloaded as a PDF or shared through a unique URL to send to clients. This allows businesses to track their open rates, sales and keep prices and quantities up-to-date at all times. Our solution increases client conversion. Now In Store is a platform that allows businesses to instantly create smart catalogs. Over 11,000 businesses use Now In Store.
* Easily create and share beautiful Web & PDF catalogs without special design skills. * Start selling from home with a Showroom. Build your Online Store. * Inventory management system. * Import and update all your products at one click. Integration with Shopify / Zapier / WooCommerce / eBay / Etsy / PrestaShop / Magento. * Marketing automation and low-cost product promotion. * Always available online and up-do-date for your team and customers. Simple Catalog and Online Store Maker. Create and share product catalogs in HTML and PDF formats. Sell online. Manage inventory.
Dezdy is the leading cross platform mobile commerce software solution (mCommerce) for any type of business. Whether B2B or B2C, using a mobile phone, web browser or a TV, Dezdy provides your customers who are on the go with an elegant, efficient and easy user experience. Happy customers, more orders, happy you! Leading cross platform native mobile ecommerce solution for any type of business with payment processing, content management, & more.
Genalpha fournit aux fabricants une solution e-commerce B2B de premier ordre incluant des catalogues électroniques 2D et 3D pour transformer les activités du marché des pièces de rechange et accélérer les ventes de pièces détachées. Accédez rapidement au contenu technique, trouvez rapidement la bonne pièce, réalisez plus de ventes de pièces détachées et vendez plus de consommables. Solution e-commerce de pièces de rechange pour les fabricants d'équipements d'origine.
Digital, cloud based catalogue solution that allows for paperless order creation, sales management, and more. Digital, cloud based catalogue solution that allows for paperless order creation, sales management, and more.
eCentral allows you to manage all product data including categories, images, features, specifications, prices, and much more... Standardize data and output directly to your website, InDesign or built in creation for printed materials like catalogs, price lists, data sheets and reports. Create web catalogs and customer portals for easy navigation and search on your products. It allows to push data to various channels like web, print, mobile and other formats. API's available for easy integration. Our easy-to-use web-based PIM makes it easy to manage, standardize, enhance, and output product data to websites and catalogs.
Onison's Ongnom catalogue data management and print publishing option allows marketers to upload their product lists through the upload importer (Excel/CSV/API) into the fully integrated PIM (Product Information Management). The dataset will be placed into the specified product folder, and at the same time a catalogue project is automatically initiated. Sketches and photos can be merged to the data through a simple one-click operation as they become available. Fully integrated PIM and automated catalog production.
Sigma Software est l'un des principaux fournisseurs mondiaux de solutions BSS et OSS innovantes. Sigma Software, dont le siège social est situé à Toronto, au Canada, a aidé des entreprises du monde entier à gérer et à monétiser leurs offres de services pour une meilleure expérience client. Que vous soyez grossiste ou détaillant, le plus grand transporteur du secteur et/ou le revendeur le plus performant, cette suite primée de solutions pour transporteurs répondra à vos attentes professionnelles ainsi qu'à celles de vos clients. Facturation convergée en temps réel, facturation basée sur le cloud, contrôle et facturation des stratégies, catalogue de produits d'entreprise, plateforme d'analyses de Big Data.
ZINation is the all-in-one customer engagement dashboard for your business. You can send customized invoices with unique designs, as well as cross-selling product recommendations and Thank You notes. Print in Bulk within seconds. You can also leverage the catalog use case and automatically transform your products into catalogs/flyers with unique branding. Incorporate Custom Layouts & Bulk Discount for ease of use. No coding or design skills required. Create catalogs - Drag-n-Drop + Custom Templates. Customize invoices + print in bulk with Recommended Products, Thank You notes & more
Gérez les informations sur les produits et les contenus, localisez facilement les produits et attribuez-les à différentes publications ou différents packages de communication. Les utilisateurs peuvent ajouter, éditer, associer, gérer et supprimer des informations simplement et rapidement via l'interface Matrix CMS facile à utiliser et configurable. L'ensemble des entrées pour ces données sera alors mis à jour en même temps et donc toujours actualisé. Gérez les informations sur les produits et les contenus, localisez facilement les produits et attribuez-les à différentes publications ou différents packages de communication.
LAGO is a complete catalog management system for both print and online production. Comosoft LAGO consolidates and creates an efficient and seamless way of optimizing your business's multichannel marketing production process through a centralized data management system. LAGO is a complete catalog management system for both print and online production.
Response for Windows from CoLinear is the preferred multi-channel software solution for mail order, catalog, retail, and internet selling. Response expertly handles phone, mail order, retail and internet orders in a seamless, efficient, reliable and cost-effective manner. Features include Customer Management, Real-time Order Entry and Fulfillment, UPS OnLine Tools, Remote Call Center Support, Electronic Credit Card Processing, etc. Mail order software that manages phone, mail and Internet orders in a seamless, efficient, reliable and cost-effective manner.
CatalogVX is professional and sophisticated Catalog Management Software designed to help you quickly create and maintain a product catalog in-house. The software gives you an unprecedented level of control over your product presentation, while at the same time greatly reducing your sales and marketing costs. CatalogVX is the product of choice for many retail and wholesale buyers, sellers, and distributors. Please click on the click to download a free evaluation copy of the software. Catalog management software with all the features necessary to quickly create CD, print, and web catalogs.
Convert your PDF documents into a flash page flip book that can be viewed from any webpage. Convert your PDF documents into a flash page flip book that can be viewed from any webpage.
Search, guided browsing and product data management tools developed by a team of catalog experts and internet software engineers. Search, guided browsing and product data management tools developed by a team of catalog experts and internet software engineers.
EnterWorks is a market leader in master data solutions for acquiring, managing and transforming a companys product information into persuasive and personalized content for marketing, sales, digital commerce and new market opportunities. EnterWorks solutions and professional services have been proven by its many large multi-national, Fortune 1000 customers. Web-based master data management solution that helps manage & transform product information into personalized content across domains.
Logiciel de production de catalogues destiné aux entreprises publiant des catalogues de 200 pages ou plus à l'aide de Quark XPress ou InDesign et publiant également sur le web. Les entreprises publiant des publications plus petites sur une base mensuelle ou trimestrielle en profiteront également. Les concepteurs sont libres d'utiliser la conception de leur choix et de l'encapsuler dans des modèles. De façon générale, la productivité est doublée avec la même équipe produisant le double du nombre de pages. Il est piloté par une base de données CMS multiutilisateur et configurable par l'utilisateur. Logiciel de production de catalogues destiné aux entreprises publiant des catalogues de 200 pages ou plus à l'aide de Quark XPress ou InDesign.
Dans le monde connecté d'aujourd'hui, les acheteurs exigent une expérience de navigation transparente pour choisir n'importe quel type de produits, qu'ils achètent de la nourriture ou du matériel. Le catalogue de produits dans le cloud de Solidify offre à vos clients une expérience intuitive et en libre-service qui leur permet de parcourir l'ensemble de votre gamme de produits. Tout le temps. Partout. L'éditeur adapte votre catalogue de produits à votre marque et à vos produits uniques afin que vous puissiez rapidement guider les clients et les aider à découvrir et acheter les produits dont ils ont besoin. Aidez les acheteurs B2B à trouver vos produits plus rapide. plus facilement. C'est ce qui se fait de mieux.
BuyerQuest is an enterprise Procure-to-Pay platform that delivers an eCommerce-like shopping experience for the worlds largest companies. Our evolutionary software streamlines the buying process to increase user adoption, realized savings, contract compliance, and invoice efficiencies. Our customers have the transparency, deep insights, and advanced intelligence capabilities to focus more on their jobs, and less on paperwork. Global organizations use BuyerQuest to transform and manage their ent Bringing the consumer buying experience to the business world, BuyerQuest offers unique Procure-to-Pay solutions to all businesses.
Zmags Publicator is a digital publishing and catalog SaaS platform that allows companies to transform print catalogs into digital assets and enrich them with embedded video, rich media, ecommerce platform integrations, and much more. Extend the value of your existing print content through instant digital publishing! Digital catalog software allowing companies to extend the value of print assets with video, rich media, and ecommerce integrations.
An end-to-end content generator for the e-Commerce & Retail Market for catalog product automation. An end-to-end content generator for the e-Commerce & Retail Market for catalog product automation.
Convert PDF files to online HTML flipping books, suitable for social sharing, embedding, or self-hosting for your business. Convert PDF files to online HTML flipping books, suitable for social sharing, embedding, or self-hosting for your business.
A catalog app digitizing catalog sharing, orders and management for fashion manufacturers, wholesalers and retailers. A catalog app digitizing catalog sharing, orders and management for fashion manufacturers, wholesalers and retailers.
Cette plateforme intuitive aide les marques et les commerces de détail à numériser, collecter et partager des données produits dans un seul endroit sécurisé. Les données récupérées sont riches et complètes afin de répondre au besoin croissant en informations accessibles et en transparence consommateur et de contribuer au développement de nouveaux scénarios de commerce de détail liés au développement omnicanal. Ces données sont diverses (logistiques, marketing, visuelles, réglementaires) et présentent différents scénarios d'utilisation (sourcing, référencement, enrichissement, etc.). Alkemics est la plateforme de collaboration entre les marques et les commerces de détail.
Pagination is a cloud-based database publishing solution that allows you to take data from any source and convert it automatically into documents. With Pagination, you'll be able to create both PDF and InDesign files anywhere and at any time, without installing any software, plugins, or completing specific training. This streamlined solution saves time, improves accuracy, and simplifies even the most complex publishing project. Pagination is a cloud database publishing solution that lets you take data from any source and convert it into beautiful documents
Voir profil
DynamicCross-media Publishing of Catalogs, Reports, Manual, Contracts. DynamicCross-media Publishing of Catalogs, Reports, Manual, Contracts.
(0 avis)
Voir profil
Aide l'utilisateur à maintenir une confidentialité totale et à consolider le stockage de toutes les images du produit et informations associées. Aide l'utilisateur à maintenir une confidentialité totale et à consolider le stockage de toutes les images du produit et informations associées.
(0 avis)
Voir profil
Catalog Builder is a powerful in-house catalog design and management software system that improves marketing reach and customer convenience through robust product content, customer-focused catalog options, and an exciting range of print and digital delivery mediums. With only one database to maintain and design templates that are dynamically generated based upon the database content, its never been easier to design, populate, update, and publish remarkable product catalogs. Design , Build and Manage your Catalogs In-house. Supports professional-level creative controls with Adobe InDesign Module.
(0 avis)
Voir profil
Manage product, part and pricing information from a central repository and publish to print, e-Catalog sites and CD Rom. Manage product, part and pricing information from a central repository and publish to print, e-Catalog sites and CD Rom.
(0 avis)
Voir profil
Web-based product catalog, product advisor and comparison chart application. Web-based product catalog, product advisor and comparison chart application.
(0 avis)
Voir profil
Questudio is a leading provider of Digital Commerce Solutions that includes Product Information Management (PIM), InDesign Catalog Publishing, Web eCommerce & Dealer Portals for Product Marketing. Choose from a range of flexible pricing models, which includes Hosted Model and On-Premise Licensing. The products offered include CatalogStudio, WebStudio, InStudio & MarketStudio. Questudio products & services help manufacturers, distributors & catalogers to manage product marketing content. Questudio empowers companies with product information management, ecommerce web portals and multichannel publishing with versatile soft
(0 avis)
Voir profil
Une suite de produits axée sur une base de données conçue pour faciliter la distribution de catalogues imprimés, numériques, sur CD et mobiles.
Voir profil
Software for the creation of an interactive catalogue for spare parts manufacturers or distributors. Software for the creation of an interactive catalogue for spare parts manufacturers or distributors.
Riversand est un pionnier de la MDM (Master Data Management) et un leader de la gestion de l'information produit au service de divers secteurs dans le monde entier, des petites aux grandes entreprises. La plateforme de MDM unique, multidomaine, intégrée, évolutive et robuste de Riversand permet tout un éventail d'utilisations qui accélèrent la mise sur le marché, augmentent les ventes et améliorent l'excellence opérationnelle. Riversand propose des solutions pour l'intégration des données, la gestion des ressources numériques, la publication imprimée, la syndication de données, l'e-commerce, etc.
Automated digital pubications solutions that enables businesses to create flyers, catalogs or mailers using online PDF. Automated digital pubications solutions that enables businesses to create flyers, catalogs or mailers using online PDF.
(0 avis)
Voir profil
Catapult is a flexible PIM or MPDM system for medium-large companies. Users can store all product data exactly as they prefer and then export it to print catalogs, PDFs, web sites, web services or ERP's. Create market specific catalogs or target information based on a customer's login. Catapult can be integrated with existing systems for data integrity and workflow. Our "Manage Once, Publish Many" approach will increase productivity while improving data quality. Ideal solution for keeping product information up to date, making changes, and creating new catalogs.
Voir profil
On demand catalogue management and multi-channel distribution solution. On demand catalogue management and multi-channel distribution solution.
(0 avis)
Voir profil
Product Information Management System (PIM) with a Digital Asset Management included(DAM) and automated page layout device. Collaborative application through the web Complete Catalog Solution from print to web available in (SaaS) mode Complete Catalog Solution from print to web available in (SaaS) mode Product Information Management System (PIM) with DAM included
(0 avis)
Voir profil
NewHaven Software was founded by a successful direct marketing entrepreneur who acquired a leading solutions provider that had been serving thousands of direct marketing companies since 1987. The expertise from these two sources resulted in the development of Commerce Management System (CMS). CMS is the ultimate tool to help growing small businesses make the leap from start-up to efficient operations able to scale quickly as their market expands. Website integration, SQL database, PCI compliant. Our CMS product is a comprehensive solution for running an eCommerce or multi-channel small to midsize business.
(0 avis)
Voir profil
Une application complète de gestion de catalogue clé en main conçue pour répondre aux besoins du marketing direct.
(0 avis)
Voir profil
EDGE is an enterprise, cloud-based ecommerce platform that optimizes the entire order life cycle with visibility across all business units and distribution channels. EDGE has a full featured content management engine (ECP) and robust order management capabilities (OMS) to handle all of the back-office operations associated with multi-channel and omnichannel commerce, including buy anywhere, fulfill anywhere, return anywhere. EDGE is industry recognized by Gartner and Forrester. Web based multi-channel, distributed order management solution; includes order capture, payment processing & eCommerce.
Voir profil
CSG's Product Catalog answers service providers' need for a dynamic tool to manage a portfolio of complex information, communication and entertainment services. This easy to use, advanced product catalog and offer management tool controls the data, rules, and processes for implementing products, services and bundles across the entire product lifecycle - from initial pricing and packaging to provisioning, billing, and physical inventory. A dynamic tool for service providers to manage a portfolio of complex information, communication and entertainment services.
Voir profil
MNP provides multi-channel direct commerce software in a modular, personal approach enabling companies to improve their Order Management Software, Warehouse Management Systems, and Buying & Product Management business operations. MNPs ActiveSeries Suite allows businesses to: Grow their top line profitably, Unify operations, customers and inventory, Scale on demand, Provide business intelligence at all levels, Deliver a customized brand experience, Develop loyal customers. Omni channel D2C software provider offering modular Order Management, Warehouse Management, & Buying and Product Management solutions.
(0 avis)
Voir profil
Product catalog creation application with flexible product selection features that supports printed or digital formats. Product catalog creation application with flexible product selection features that supports printed or digital formats.
(0 avis)
Voir profil
Simple to create searchable catalog apps synced to your sales process. Your brand on mobile, tablet and desktop. For B2B marketers. Simple to create searchable catalog apps synced to your sales process. Your brand on mobile, tablet and desktop. For B2B marketers.
(0 avis)
Voir profil
Gérer les informations sur les produits (PIM), enrichir les descriptions avec des images, des vidéos (DAM) et générer automatiquement des catalogues. Gérer les informations sur les produits (PIM), enrichir les descriptions avec des images, des vidéos (DAM) et générer automatiquement des catalogues.
(0 avis)
Voir profil
Cloud based solution designed to create consistent, complete, comparable, industry standard comprehensive descriptions of all items. Cloud based solution designed to create consistent, complete, comparable, industry standard comprehensive descriptions of all items.
Voir profil
Quick and easy tool app where you can access your catalogue, update , receive and respond to the order on the go. Quick and easy tool app where you can access your catalogue, update , receive and respond to the order on the go.
(0 avis)
Voir profil
Automate your catalogue or publication by importing in images and data, assigning templates and use our simply drag 'n' drop interface to create your publication running order. Finally, export out using one the plugins and you have your finished product (typlically PDF or Adobe InDesign but many more). Simple to use online tool to allow you to generate a publication for print or web from supplied data and images.
(0 avis)
Voir profil
Premier eCommerce engine and Electronic Parts and Service catalog designed to increase replacement parts sales while significantly reducing related costs. Available as cloud service or locally hosted in your servers. Integration with most business systems that support web services including SAP, JDE, Oracle, MAPICS, Epicor and most others. Available Also available in Windows desktop and native mobile apps for iOS and Android. Cloud or locally hosted electronic parts and service catalog with solid eCommerce engine for online parts lookup, ordering, publishing.
(0 avis)
Voir profil
aWorkbook est un catalogue numérique complet. Il fournit aux équipes de vente et de marketing de toute marque ou tout commerce de gros une plateforme pour présenter des histoires de marque et des thèmes saisonniers, ainsi que des présentations de produits. Grâce aux outils de planification améliorée des gammes et des assortiments, la vente est facilitée par les outils de capture de commandes et les fonctions d'exportation qui seront liées à d'autres systèmes informatiques. Le logiciel fonctionne sous Windows, macOS, iOS et Android et se télécharge en tant qu'application sur votre ordinateur de bureau ou votre tablette. Application de présentation des ventes et de rédaction d'ordres. Avec aWorkbook, vos représentants vendront plus efficacement, verront plus de clients et rédigeront des commandes plus importantes.
(0 avis)
Voir profil
Enterprise level Publishing platform for product communication with global partners integrating software and services for worldwide delivery. The software solution allows partial and/or full automation for the creation of complex, structured documents such as product sheets, flyers, catalogs and more. The content can be imported via specific connectors to more than 50 different sources such as PIM, MDM, ERP, DAM, MRM and others. Enterprise Publishing solution for product communication, catalogs, brochures automation.
(0 avis)
Voir profil
mycatalogpool is SIMENO`s electronic catalog system. It is used in combination with procurement systems like ARIBA Buyer, SAP SRM, ORACLE iProcure and SIMENO`s easyProcurement. mycatalogpool is SIMENO`s electronic catalog system.
(0 avis)
Voir profil
CleverCat offers both cloud-based and PC-based catalog building applications. Create an unlimited number of templates suitable for any products. The online version allows you to import data from a CSV file or even copy-and-paste directly from a spreadsheet into the online datasheet. PDF files are created in real-time and you can view, print and download direct from your browser. Cloud-based and PC-based catalog building applications. Fast, easy-to-use and free to try.
(0 avis)
Voir profil
Devicedesk is an automated self-service portal, for ordering products and managing service requests. You can quickly publish catalogues, manage pricing and quotes, track and fulfil orders and integrate with almost any software product you are already running. We specialise in building Business-to-Business (B2B) commerce websites where your customers get a streamlined, online experience and you get all the efficiency of automating manual business processes. The Ultimate Order and Fulfilment Software! Fully Automated | Complete Integration | 100% Right the first Time
(0 avis)
Voir profil
Create interactive magazines, catalogs and other online flipbooks for web and mobile within minutes , just by uploading your PDF file. Create interactive magazines, catalogs and other online flipbooks for web and mobile within minutes , just by uploading your PDF file.
(0 avis)
Voir profil
Documoto est un catalogue numérique de pièces détachées et une plateforme SaaS de vente en ligne. Documoto vous permet de créer facilement des catalogues numériques modernes de pièces détachées et de gérer les informations à leur sujet. Pour ce qui est de la vente en ligne de pièces détachées, Documoto permet à vos clients d'effectuer des transactions en ligne rapidement et en toute transparence. Cette solution permet donc aux fabricants d'équipements de gérer efficacement la documentation des produits et d'augmenter les ventes de pièces détachées depuis n'importe quel appareil. Documoto est un outil de publication moderne, une librairie web après-vente et une plateforme de validation du e-commerce pour les fabricants d'équipements.
(0 avis)
Voir profil
Supports organizations throughout the whole purchase-to-pay process from demand formulation to billing and payment processing. Supports organizations throughout the whole purchase-to-pay process from demand formulation to billing and payment processing.
(0 avis)
Voir profil
Create online sales using digital catalog software that includes advanced search, estimations, analytics, and virtual trial room. Create online sales using digital catalog software that includes advanced search, estimations, analytics, and virtual trial room.
(0 avis)
Voir profil
CatalogPlayer is the cloud based solution to mobilize and unify all the sales process and marketing contents in a single platform. Allows companies of any size or sector to offer their sales network a complete sales and business management tool .Create your interactive catalogs with products or services and keep them always updated. Share information, send orders, manage your customers data and create reports of your commercial activity with the task management and reporting module. A mobile-friendly solution for creating interactive catalogs of products and services as well as managing customers, sales, and tasks.