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Pourquoi Capterra est gratuit
Cette base de données de suivi des patients en ligne permet aux grandes et petites collectivités d'enregistrer les patients COVID-19, de suivre leur état de santé et d'afficher leur position réelle sur Google Maps. Le système est entièrement personnalisable : vous pouvez gérer vos données comme vous le souhaitez et modifier l'application à tout moment pour refléter chaque détail important dans votre flux de travail. TeamDesk fournit des enregistrements, un stockage et un support illimités ainsi que des tarifs stables et une version d'essai gratuite. En savoir plus sur TeamDesk Cette base de données de suivi des patients en ligne permet aux petites collectivités d'enregistrer les patients COVID-19 et de suivre leur position sur Google Maps. En savoir plus sur TeamDesk
Caspio est l'une des principales plateformes LOW CODE du marché, conçue pour créer des applications de gestion des patients sans aucun codage. Classée parmi les premières par Forrester Research, la plateforme tout-en-un fournit tout ce dont vous avez besoin pour effectuer la transformation digitale de vos opérations et flux de travail au sein de l'entreprise. La plateforme comprend une base de données cloud intégrée, un générateur d'applications visuel, des fonctionnalités de sécurité haut de gamme et de conformité réglementaire ainsi qu'une infrastructure mondiale évolutive. Découvrez la raison pour laquelle Caspio est adoptée par plus de 12 000 entreprises dans le monde. Essayez-le GRATUITEMENT. En savoir plus sur Caspio Caspio est l'une des principales plateformes LOW CODE du marché, conçue pour créer des applications de gestion des patients sans aucun codage. En savoir plus sur Caspio
SimplePractice est une plateforme de gestion de cabinets très appréciée, conçue pour les propriétaires de petites entreprises du secteur de la santé et du bien-être. Réputé pour son interface épurée, l'ensemble de fonctionnalités de SimplePractice, leader sur le marché, comprend un processus d'admission entièrement sans papier, des notes et formulaires personnalisés, des rappels de rendez-vous gratuits (SMS, e-mail et voix), une application mobile, le dépôt de réclamations électroniques, un beau portail client, la facturation et la toute nouvelle fonctionnalité : la télésanté ! Visionnez vos clients avec une vidéo conforme à la norme HIPAA, partout et à tout moment ! Plateforme complète de gestion de cabinets pour les professionnels de la santé et du bien-être. 25 000 clients gèrent leur entreprise avec SimplePractice.
athenaOne helps doctors deliver high quality care by organizing the moment of care for maximum clinical productivity, performing administrative and quality services on a doctors behalf to ensure full payment, and tracking all physician orders to close the loop on results and follow-up care. Doctors benefit from continuous embedded access to the best practices of the nations largest clinical network, the most up-to-date and extensive quality rules and industry guidelines. Medical billing and practice management solution that helps manage claims, appointments, patient check-ins, reporting and more.
Logiciel de dossier médical partagé avec module complémentaire de planificateur Wiley, fonctionnalité de télésanté pour les traitements en ligne, application mobile, portail client, codes DSM/CIM, notes d'évolution, plans de traitement, autorisations de sortie, notes de révision et de co-signature ainsi que formulaires personnalisés. Fonctionnalités de facturation : PQRS (Physician Quality Reporting System), réclamations et ERA/EOB, factures, service de carte de crédit, factures/réclamations par lot. Synchronisation avec Google/iCal. Alertes vocales, par SMS et par e-mail. De nombreux types de rapports, notamment : paie, facturation du personnel, etc. Stockage de documents illimité, support client illimité. Essai gratuit. Logiciel pour patientèle, de dossier médical informatisé et de dossier médical partagé pour cabinets de toutes tailles dans le secteur de la santé mentale. Une myriade de fonctionnalités et de types de rapports. Facile à utiliser. Version d'essai gratuite.
Le logiciel de gestion de cabinet médical ECLIPSE est utilisé au quotidien dans des milliers d'endroits aux États-Unis depuis plus de 20 ans. ECLIPSE prend en charge la facturation, la planification, la gestion des dossiers médicaux partagés, les notes quotidiennes, un système d'alertes complet, le recouvrement de créances et le versement des paiements au format électronique en conformité avec la norme HIPAA, des fonctions de sécurité incluant le suivi de l'accès aux données des patients pour vous aider à gérer une installation conforme à la norme HIPAA ainsi qu'une myriade de rapports affinés par deux décennies de commentaires clients. Système complet de gestion de cabinet médical prenant en charge la facturation des patients et des tiers, la planification, les notes quotidiennes WYSIWYG, etc.
Taux de non-présentations à un seul chiffre : Formulaires numériques, télésanté, rappels de rendez-vous et auto-planification de patients. Support client numéro 1 et flux de travail personnalisés. Mend peut se connecter aux patients à tout moment, n'importe où avec n'importe quel appareil. Mend présente un taux d'engagement de 98,3 %, un taux de connexion vidéo de 99,85 % et un taux de non-présentations à un seul chiffre. Grâce à une technologie d'automatisation, Mend peut s'intégrer à tous les systèmes de dossiers médicaux partagés, PMS ou autres systèmes. Environ 50 % des nouveaux clients ont été convertis à partir d'autres systèmes. Taux de non-présentations à un seul chiffre : Formulaires numériques, télésanté, rappels de rendez-vous et auto-planification de patients. Solution n° 1 évaluée par les clients !
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Solution de gestion de cabinet sur site conforme à HIPPA qui permet aux établissements médicaux de toutes tailles de gérer et de suivre les plans de traitement des patients, les dossiers, le solde exigible et plus encore. Solution de gestion de cabinet sur site conforme à HIPPA qui permet aux établissements médicaux de gérer les dossiers des patients, les paiements, etc.
Avec un flux de travail de gestion des patients rationalisé, notamment à l'aide de tablettes pour gérer l'admission des patients et une intégration transparente aux solutions de gestion de cabinet et de dossier médical partagé de CareCloud, vos patients seront plus heureux et vous pourrez collecter plus facilement les remboursements de frais médicaux. Breeze est l'alliance parfaite entre matériel de pointe et logiciels primés. Proposez une expérience transparente, moderne et simple à vos patients grâce à cette solution entièrement intégrée sur mobile, sur le web et dans votre cabinet. La seule plateforme complète et évolutive permettant d'augmenter les revenus, de rationaliser le flux de travail du service client et de fidéliser les patients.
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Phreesia fournit une suite d'applications robustes permettant de gérer efficacement le processus d'admission des patients. Grâce à des solutions personnalisables, évolutives et rentables, Phreesia fait participer les patients à leurs soins grâce à une expérience moderne et cohérente, tout en permettant aux organismes de santé de toutes tailles d'accroître la capacité de leur personnel et d'améliorer les soins cliniques. Les solutions personnalisables d'accueil de patients de Phreesia améliorent l'expérience du patient, accroissent la capacité du personnel et améliorent les soins cliniques.
Conçu par des médecins pour améliorer les soins, réduire les erreurs et simplifier les activités afin que le temps passé avec les patients soit automatiquement facturé et correctement codé. Logiciel d'établissement de dossiers électroniques offrant des formulaires bilingues automatisés, un système de prise en charge des décisions cliniques, la prescription électronique et une messagerie.
Clearwave is the premiere self-service check-in solution for the medical industry. Clearwave enables fast, flexible and effective patient check-in experiences while improving practice economics and performance. With proven ROI and real-time eligibility verification, Clearwave provides healthcare practices with a comprehensive check-in solution, available on kiosk, tablet or mobile to improve insurance verification, increase revenue collections, reduce denied claims and improve data access. Check patient insurance eligibility in real-time and streamline patient check-in with our software for kiosk, tablet and mobile.
Aesthetic Record est un système de photographie médicale mobile conforme à la norme HIPAA, spécialement conçu pour le secteur de l'esthétique ! La combinaison des dernières technologies simplifie la photographie médicale, la gestion des patients et la gestion des cliniques. L'application mobile améliore grandement la gestion des dossiers des patients et l'administration des procédures. Si vous n'avez pas téléchargé l'application, faites-le maintenant ! Aesthetic Record est un système de photographie médicale mobile conforme à la norme HIPAA, spécialement conçu pour le secteur de l'esthétique.
Experity Patient Engagement, anciennement Clockwise.MD, fournit des solutions en ligne de calendrier autonome et de gestion des files d'attente pour les cliniques de soins d'urgence, les systèmes de santé, les hôpitaux, les cliniques laboratoires ambulatoires et les cliniques de soins spécialisés. Les clients utilisant ce produit bénéficient d'une augmentation mesurable de la satisfaction des patients, d'une réduction des temps d'attente et d'une efficacité accrue du flux de travail. Experity Patient Engagement fournit des solutions d'autoplanification en ligne et de gestion des files d'attente pour les organismes de santé.
Le système EDGE, développé par l'unité de recherche informatique clinique de l'Université de Southampton, est déjà intégré à 80 % du système de santé britannique et est en train de rapidement devenir un acteur international majeur des systèmes de gestion d'essais cliniques. EDGE fournit aux utilisateurs un accès plus rapide aux données en temps réel et offre une visibilité complète des études, du début jusqu'à la fin. Écrivez-leur pour plus d'informations ou pour demander une démo gratuite. Système innovant de gestion d'essais cliniques basé sur le cloud, offrant une vue en temps réel de l'activité des recherches cliniques.
Xolomon is an online solution for the creation of databases and web applications, specialized in collecting and exploiting clinical information. Xolomon allows for a quick, simple and customized creation of applications such as: electronic case report forms (eCRF) for clinical studies, ePROs, patient registries, electronic medical records, Clinical Trial Managers (CTMS),... We combine agility, speed of development and ease of use with the highest industry standards for data protection. Xolomon is an online solution for the creation of databases and web apps, specialized in collecting and exploiting clinical information
Simple Interact est une solution cloud d'automatisation du front office qui aide les prestataires de soins de santé à attirer et à fidéliser davantage de patients, tout en automatisant les tâches répétitives pour mieux gérer les services surchargés. L'éditeur répond aux préoccupations du front office, notamment : réputation en ligne, formulaires d'admission des patients conformes aux normes HIPAA, marketing efficace des services auxiliaires et engagement des patients, rappels automatisés compris. Leur devise : Plus de patients. Moins de tâches administratives. Outil cloud d'automatisation des tâches de bureau qui aide à automatiser et gérer les formulaires d'admission des patients, les rappels de rendez-vous, les listes d'attente, etc.
Nudge Coach est un multiplicateur de force pour les cabinets, qui comprennent que les objectifs de santé sont atteints par le changement de comportement et que cela se produit entre les visites. Avec l'application mobile pour vos patients, vous pouvez fournir un programme de mode de vie ou de coaching personnalisé, avec un système extrêmement évolutif pour sensibiliser davantage de patients à leur santé et leur bien-être. Nudge Coach est un simple système mobile destiné à garder les patients engagés et responsables des objectifs de bien-être entre les visites.
Tonic Health fournit une solution mobile rentable qui rationalise et améliore le processus d'admission des patients. La plateforme simple et séduisante de Tonic s'intègre de façon transparente à votre système de dossier médical partagé, vous aidant à recueillir de meilleures données avant la visite ou au point de service. Augmentez vos paiements, diminuez vos charges administratives tout en offrant une expérience patient exceptionnelle grâce à la solution d'accueil mobile de Tonic Health. Tonic Health fournit une solution d'admission rentable qui améliore le processus de prise en charge des patients, tant pour le patient que pour le prestataire.
Virtual desktop access and single sign-on solution with password management and biometrics support for healthcare organizations. Virtual desktop access and single sign-on solution with password management and biometrics support for healthcare organizations.
Une solution mobile performante de gestion des tournées médicales associée à un moteur de flux de travail robuste qui vous permet de contrôler l'expérience des patients. CLARIFIRE HEALTH permet d'enregistrer l'histoire des patients en quelques clics dans une application mobile pour favoriser une expérience homogène pour tous les patients et simplifier les interactions personnelles, la prestation de services et les processus liés aux soins. Proposée en tant que solution SaaS, cette application facile à utiliser met en place un flux de travail pour rationaliser les communications et améliorer la satisfaction des patients. Une solution mobile progressive de gestion des tournées médicales conçue pour améliorer les résultats des soins.
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Cloud-based patient tracking and engagement platform providing patient flow monitoring, kiosk and staff check-in, text messaging and process visibility featuring HL7 interfacing, audio/visual alerts, wait/treatment time reporting, and waiting room status viewing for staff and patients. PatientTrak provides improved patient satisfaction through increased throughput, staff efficiency and dramatically reduced wait times. Patient engagement includes appointment reminders and web-check-in. Cloud-based patient satisfaction status audio alerts, wait/treatment time reporting, and waiting room status viewing for staff.
Our master patient index and identity resolution solutions can help you achieve an incredible new level of patient matching accuracy. We do this so you can avoid preventable errors, increase patient convenience, and prepare for the requirements of consumer-driven healthcare. Our master person index solution enables your initiatives by providing you with complete, 360° views of patients.
TeleTracking has changed the way health systems think about and manage patient care. Our solutions act as an operational overlay providing automation and visibility across complex multi-hospital/multi-EMR systems to move patients safely and efficiently from admission to discharge. Over ten years ago, we also recognized the benefits of a centralized approach to managing patient flow and led the development of more than 100 Health System Command Center models across the US and UK. We changed the way health systems think about and manage patient care: more Health System Command Centers than other vendors combined.
Modular solution suitable for any healthcare organization from solo practices to corporations. EMR,EHR,Full Patient Management,Laboratory module (LIMS),DICOM integration,Advanced reporting with fully customizable templates,Voice reporting,Images integration,Worklists and results exchange with instruments,RIS/PACS features,Statistics and BI. Modular solution: buy just what you really need. From 49/Month or lifetime license. Modular solution that helps healthcare organizations and doctors with EMR, billing and medical practice management.
(Cloud or Client Server Based) Practice Management & Electronic Health Record solution with features such as billing, E&M codes, intake card scanner capture, room view, clinical reporting, & electronic prescribing.Have access to a full patient history every time. Move the patient from check-in, through the exam to checkout without ever handling a paper chart. Edit add photos & documentation on the fly. Create a cover letter, message to a referring doctor or generate any form with one click. Cloud or Client Server based PM & EHR record solution with features such as referral management, quality reporting & E-Rx.
Une solution de gestion des restaurants pour les réservations sans rendez-vous, les listes d'attente, la messagerie et la communication client, les analytiques, etc. Une solution de gestion des restaurants pour les réservations sans rendez-vous, les listes d'attente, la messagerie et la communication client, les analytiques, etc.
HQ3 (HealthQuest 3.0) is online appointment management software designed to help enable and expand new health services and vaccinations in pharmacies and clinics. From online booking to pre and post appointment management, HQ3 will help you expand your services, save your time and provide exceptional patient care. Travel Services, General Vaccinations & Health Clinics. Feature rich patient management. Canadian based. Live toll-free help line. Online, feature rich, appointment & patient management for pharmacies, clinics, and doctors, & the platform for them to work together.
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Cloud based patient management software designed for free medical clinics. No billing, but patient information, paper records storage. Cloud based patient management software designed for free medical clinics. No billing, but patient information, paper records storage.
By leveraging CipherRounds to conduct patient, staff, and location rounds, providers can identify data-driven, actionable opportunities in real-time to improve the quality and experience of care at the bedside. Ranked as the KLAS Category Leader for Digital Rounding in 2019, CipherRounds helps health systems achieve and sustain a higher standard for the quality, consistency, and frequency of patient-provider interactions through improved visibility and accountability. With CipherRounds, organizations have the right digital rounding tool to hardwire a patient-centered culture of purposeful rounding.
Services de communication axés sur la technologie pour les patients. Services de communication axés sur la technologie pour les patients.
The Central Logic Access Center is a whole product solution to ensure that patients receive the right care, at the right location, without delay. Incorporating best practice process and technology -- and powered by the Central Logic Transfer Center platform -- the Central Logic Access Center is a hub for all points of access into and out to the right care setting across the continuum. The Central Logic Access Center is a hub for all points of access into and out to the right care setting across the continuum.
Netsmart's term for an electronic health record, which handles billing, scheduling and clinical workflows. The CareRecord strengthens the care delivery process across all levels of care. An electronic health record that handles billing, scheduling and clinical workflow.
Patient tracking software providing real-time data capture, categorized data viewing, and communication tools. Patient tracking software providing real-time data capture, categorized data viewing, and communication tools.
Le logiciel Silverlink est l'un des systèmes leader d'administration des patients utilisé par le système de santé national. Silverlinks PCS est actuellement installé dans 13 centres de coordination d'hôpitaux couvrant 45 hôpitaux au Royaume-Uni avec leur département de santé mentale spécialisée déployé dans 7 autres centres et entreprises sociales.
Open Source software to manage radiation patient workflow by checklist. Open Source software to manage radiation patient workflow by checklist.
Q-Flow est une solution logicielle permettant de gérer le flux des clients, des agents, des tâches, des publicités et des informations dans les magasins, les succursales, les cliniques et tout centre de service client. Q-Flow s'occupe de la planification des rendez-vous des clients, de l'enregistrement, de l'aiguillage et de la mise en file d'attente des clients, de la documentation du service, de la gestion du contenu, de la surveillance, des alertes en temps réel, des analyses et rapports rétrospectifs. Il propose également des outils d'optimisation du personnel, d'informations et de publicité personnalisées, d'impression à la demande et d'affichage dynamique. Solution simple qui gère la planification des rendez-vous, la réception et l'enregistrement, l'aiguillage et la mise en file d'attente des clients, les flux de vente et de service.
DocMate is a provider-led, cloud-based platform that revolutionizes patient relationships and optimizes the patient experience. By delivering the right message, to the right patient, at the right time, you make every patient the only patient. DocMate is the market leader in patient relationship management solutions that assist your practice in retaining existing patients, reactivating lost patients, and acquiring new patients. Patient relationship management solution provider that assists businesses in managing retaining existing patients.
dbMotion is an interoperability platform organizations can use to succeed in delivery system reform and the shift to value-based care. With dbMotion, organizations can integrate discrete patient data from diverse care settings, into a single patient record. dbMotion provides a longitudinal patient record with normalized data, point of care tools and an analytics gateway. This reduces the cost of care delivery, enables physicians to provide informed patient care and drives clinical outcomes. On-premise data aggregation platform that helps healthcare organizations with patient information management and file import.
Suite of customer satisfaction solutions that automates the wait with virtual waiting lines or online schedules. Suite of customer satisfaction solutions that automates the wait with virtual waiting lines or online schedules.
HealthEngine connects Australian GP's, dentists, physiotherapists and allied health professionals with a fully featured online booking system, including free SMS, reminders, scripts and feedback. Combining Patient360, an all-in-one patient engagement solution, with Patient Connect, allowing you to promote your practice and connect with 3.5 million new and existing patients 24/7, on Australias largest healthcare network; HealthEngine. HealthEngine connects GP's, dentists, physiotherapists and allied health professionals with a fully featured online booking system.
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Consistently ranked the #1 Emergency Department Information System (EDIS) by KLAS, Wellsoft EDIS empowers hospital EDs and Urgent Care Centers with innovative software designed to enhance productivity, patient care, and revenue. Easy-to-use, customizable, and fully interoperable with new or legacy systems, Wellsoft EDIS features Patient Tracking, Clinical Documentation, CPOE, Results Reporting, Charge Capture, HL7 integration and CCDA document exchange. Emergency department information system that offers patient tracking, discharge planning, order management, auto-faxing, and more.
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Renaissance Healthcare Enterprise Suite is a completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System. A completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System.
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The CareLogistics hospital software solution helps hospitals transform their operations to deliver efficient patient throughput, reduced average length of stay, and improved physician, patient, and staff satisfaction. Workflow, communications and patient tracking system that manages patient flow activities, facilitating communication and hand-offs.
Wireless patient locating system that provides a real-time view of records through reporting, tracking, monitoring. Wireless patient locating system that provides a real-time view of records through reporting, tracking, monitoring.
Optimize HIM with Consolidated Access to Content Across the Enterprise Optimize HIM with Consolidated Access to Content Across the Enterprise
Comprehensive enterprise software solution for behavioral health service providers and autism clinics. Comprehensive enterprise software with payroll, HR, and audit modules for behavioral health service providers and autism clinics.

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Cloud-based solution for touch screen devices that helps improve workflows of cardiology labs, radiology departments, nursing, etc. Cloud-based solution for touch screen devices that helps improve workflows of cardiology labs, radiology departments, nursing, etc.
Modular patient administration and public health surveillance system. It covers emergency patient information management, inpatient/outpatient flow management, accident & emergency, admission management, patient transfer, health records, ambulatory care and diagnostic imaging. Modular patient administration system with emergency patient information management, and inpatient/outpatient flow management.
Allows clinicians and bed managers to monitor bed status and plan transfers; provides patient data capture from PAS. Allows clinicians and bed managers to monitor bed status and plan transfers; provides patient data capture from PAS.
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Online software for the healthcare industry that uses a real-time dashboard to track and manage patient flow. Online software for the healthcare industry that uses a real-time dashboard to track and manage patient flow.
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Solution d'optimisation des flux de patients et des performances avec suivi de la progression de l'examen, état du patient et suivi de la disponibilité des salles d'examen. Solution d'optimisation des flux de patients et des performances avec suivi de la progression de l'examen, état du patient et suivi de la disponibilité des salles d'examen.
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Application suite that includes patient throughput tracking, asset management, and staff optimization features. Application suite that includes patient throughput tracking, asset management, and staff optimization features.
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Solution de gestion des flux de patients avec système de rendez-vous, agenda et fonctions de messagerie. Modules complémentaires disponibles.
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Cette solution web de suivi des patients permet la gestion des données du patient tout au long de la période périopératoire. Cette solution web de suivi des patients permet la gestion des données du patient tout au long de la période périopératoire.
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Bed management application that provides bed occupancy viewing, reporting, graphical data entry, and bed scheduling coordination. Bed management application that provides bed occupancy viewing, reporting, graphical data entry, and bed scheduling coordination.
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Patient placement and bed management solution with bed cleaning requests monitoring, delays notifications, and bed status viewing. Patient placement and bed management solution with bed cleaning requests monitoring, delays notifications, and bed status viewing.
Patient flow management solution that provides information on patient waiting time, patient and room status. Patient flow management solution that provides information on patient waiting time, patient and room status.
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A solution that provides bed management, nurse scheduling, staff communication, and services coordination. A solution that provides bed management, nurse scheduling, staff communication, and services coordination.
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RTLS solution with patient flow visualization, electronic surgery scheduling, and reporting tools for perioperative departments. RTLS solution with patient flow visualization, electronic surgery scheduling, and reporting tools for perioperative departments.
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Bed management solution with notifications/alerts management, real-time patient and ward status displaying for touchscreen monitors. Bed management solution with notifications/alerts management, real-time patient and ward status displaying for touchscreen monitors.
Streamline your heathcare process using our HIPAA compliant self-service patient sign-in stations, a more efficient and patient-friendly process. Just place the kiosk near the entrances or in the waiting room so that the patient can get started entering their information from the moment they arrive. This sign-in system cuts down on the amount of time patients have to wait for medical attention and provides you with more complete information for each patient. We also offer waiting room displays. Health Care Software that provides Patient Check-In, Patient Tracking, RTLS, Waiting Room Displays, RTLS, On-Call Schedules and more...
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Web-based in-patient management application with bed allocation management, patient traffic monitoring, and other systems integration. Web-based in-patient management application with bed allocation management, patient traffic monitoring, and other systems integration.
Web-based solution with patient flow managenent, surveys and questionnaires creation, wait times alerts, and digital signage tools. Web-based solution with patient flow managenent, surveys and questionnaires creation, wait times alerts, and digital signage tools.
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Designed to capture patient flow data from multiple systems providing demand visibility and capacity management. Designed to capture patient flow data from multiple systems providing demand visibility and capacity management.
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Designed to handle patient registration, track attendance, manage admission, discharge, and operational flow of A&E department. Designed to handle patient registration, track attendance, manage admission, discharge, and operational flow of A&E department.
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Modular location tracking platform for patient flow management and asset tracking. Modular location tracking platform for patient flow management and asset tracking.
Bed management solution with patient flow management, patient pathways creation, and discharge delays management capabilities. Bed management solution with patient flow management, patient pathways creation, and discharge delays management capabilities.
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Web-based system that provides real-time bed status tracking, communication tools, dashboards and reporting, and mobile access. Web-based system that provides real-time bed status tracking, communication tools, dashboards and reporting, and mobile access.
Electronic whiteboard system with infection tracking, patient location, needs and activities tracking. Optional modules available. Electronic whiteboard system with infection tracking, patient location, needs and activities tracking. Optional modules available.
Charisma Medical Software is a modular software solution that integrates and optimizes the processes, the flows, the operational and financial activities specific to hospitals, clinics, pharmacies and medical laboratories. The solution captures and queries the information quickly by automating the entire patient flow. Thus, it covers all stages from patient appointment, laboratory tests, advanced examinations, hospitalization up to discharge or medical prescriptions. Highly customizable and adaptable solution that covers all parts of patient flow through one single interface.
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BettrLife is a unique technology solution that enables healthcare providers to engage their patients to take control of their own health and wellness through an integrated suite of food, nutrition and activity tracking tools that facilitate patient engagement and lead to long-term healthy lifestyle changes within their populations. Technology platform that promotes patient engagement and chronic disease monitoring, allows providers to track patients' conditions.
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Un système d'enregistrement des appels et de gestion de la qualité offrant des fonctionnalités d'évaluation des agents, de recherche dans les journaux, de commentaires sur les fichiers d'appel et d'évaluation des appels.
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PracticeCompass is an innovative, cloud-based practice management platform which integrates seamlessly with your existing practice software. Through PracticeCompass your daily administrative and front office reception and patient-facing tasks are guided and monitored to deliver the best patient care. PracticeCompass helps consolidate, streamline, and maximize your workflow efforts with automation to increase productivity and practice profits. Practice management, appt. confirmations, recalls, marketing, auto dialer, reduce no shows, staff management, increase productivity.
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Founded in 2011, hc1 is an early pioneer of high-value care enabling real-time lab stewardship and precision prescribing for health systems, laboratories and physicians. The cloud-based hc1 Platform normalizes and organizes hard to access laboratory, medication and genomic data. We take it a step further by visualizing the data in intuitive and easy-to-use software programs that enable providers to access personalized healthcare insights. Today, the platform includes three flagship products, Hea hc1.com is a leader in precision testing and prescribing through bioinformatics.
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Patient encounter management software that ensures accurate, efficient data collection and reporting from registration to discharge. Patient encounter management solution that helps businesses manage data collection, medical insurance, billing, accounts, and more.
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Exercise prescription software utilising mobile apps for clients to receive programs from their health professional. Exercise prescription software utilising mobile apps for clients to receive programs from their health professional.
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Gérez vos temps d'attente avec le système de gestion des files d'attente de l'éditeur. Entrez une ligne physique ou virtuelle via une application mobile, une borne de rendez-vous ou une billetterie. Attendre dans une file d'attente n'est jamais agréable. Wavetec fournit un système de gestion de file d'attente (QMS) à la pointe de la technologie : une solution professionnelle, avec une conception moderne et un système d'information de niveau entreprise permettant de cartographier le parcours des clients et d'améliorer leur expérience. Wavetec est l'un des plus grands fabricants et fournisseurs de systèmes de gestion de files d'attente au monde. Gérez vos temps d'attente avec le système de gestion des files d'attente de l'éditeur. Entrez une ligne physique ou virtuelle via une application mobile, une borne de rendez-vous ou une billetterie.
Cayder is a specialist provider of patient flow technology to the NHS. Lean, agile and being exclusively focused on patient flow has allowed us to fully understand and develop a product that works for and is driven by our customers.Our specialised team work closely with customers to design, configure and implement bespoke patient flow management solutions that marry their processes and information along with other amazing ideas we share from other customers. PFM manages and monitors patient information in real time throughout their journey in primary, secondary and social care settings.
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Patient Case Manager (PCM) helps providers efficiently manage patient census and structured shift-changes/sign-outs. It also offers real-time notifications, as well as administrative and clinical alerts. Patient Case Manager (PCM) helps providers efficiently manage patient census and structured shift-changes/sign-outs
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Sequence Health is a performance-optimizing healthcare technology and marketing service company that focuses on helping bridge the communication, education and participation gaps within the patient-provider relationship. Sequence Health offers an intuitive patient engagement and care management SaaS platform to support clinical and non-clinical professionals skilled at keeping patients engaged throughout their steps of care. Patient management solution for healthcare organizations to acquire, manage, and retain more patients to realize optimal results.
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Product suite used to streamline workforce management by using data analytics. Product suite used to streamline workforce management by using data analytics.
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Based in Hong Kong, we serve clinics for Specialists, GPs, Dentists and Allied Health Professionals Clinic First is built with the view of being highly secure, available, affordable and scalable. Founded by a group of people with decades of computer systems experience, innovation is at the heart of our product. We will continue to add features and value to the user to ensure their experience is enjoyable as well as creating efficiencies for the practice. The Next Generation Healthcare Management System
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From patient education to followup, recurrence rates to functional status, QOLTY can do it all. Use our backend study designer. Integrate thousands of prebuild CRF's including NIH PROMIS/QOL/Toolbox, orthopedic outcomes, integrate objective extensions including fitbit/withings/alivecor. Advanced modules including Cadence intelligent surveys, Corridor Geofencing, and Calor heatmapping. Launch to private label built in with HL7 SMART on FHIR compatibility. From patient education to followup, recurrence rates to functional status, QOLTY can do it all. See how.
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Salucenter is a cloud-based patient management system that provides features such as Patient history, data export, and invoices Salucenter is a cloud-based patient management system that provides features such as Patient history, data export, and invoices
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Programmation multicanal : active la réservation automatique à la convenance du patient sur tout appareil mobile, web (portail web/portail patient), SVI ou call center. Contrôle total de la planification : ajustez rapidement et facilement les règles de planification de l'organisation afin de vous adapter aux changements de planification en cours. Grâce à l'interface de règles conviviale SchedLogic, vous contrôlez tout. Planification dynamique des patients en libre-service conçue pour les hôpitaux et les cliniques.
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All in one practice growth platform specifically designed for the seasoned and successful medical or dental practice owner. We empower our clients with a unique and high end online solution that modernizes the patient experience and intelligently streamlines front desk office operations to save on time and allow for faster growth. Easy to use practice growth platform custom crafted for the seasoned and successful medical or dental practice owner.
Chronic condition management tool designed by clinicians for patients with a cloud-based Content Management System for admin to manage and monitor patient information and data. Platform currently exists for a number of conditions including IBD, Rheumatology, Diabetes, and Oncology. Chronic condition management tool designed by clinicians for patients with a cloud-based Content Management System for admin use.
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MyCareboard & Nurses Dashboard are digital whiteboards that connect patients, families, and clinicians at the point of care. MyCareboard & Nurses Dashboard are digital whiteboards that connect patients, families, and clinicians at the point of care.
Coordinate data flow between cardiology departments, EMRs, and VNAs to ensure image files are accessible whenever they are needed. Coordinate data flow between cardiology departments, EMRs, and VNAs to ensure image files are accessible whenever they are needed.
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Patient management tool that provides web-based medical services through online prescriptions, medical summaries and more. Patient management tool that provides web-based medical services through online prescriptions, medical summaries and more.
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DxCare est une solution de gestion des patients qui vous aide à gérer des unités de soins de santé et à créer un meilleur flux d'information. DxCare est une solution de gestion des patients qui vous aide à gérer des unités de soins de santé et à créer un meilleur flux d'information.
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Universe enables healthcare organizations to publish their own, branded mobile app with a suite of pre-built features for health summaries, appointment scheduling, messaging, urgent care wait times, physician search, patient education, bill pay, and more. Healthcare organizations can select from existing features while developing custom features with the goal of having a single patient-facing app for the entire healthcare organization. Universe mHealth is healthcare's most robust, secure, and scalable mobile app platform for iOS and Android.