49 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
En tant que système de point de vente et de paiement tout-en-un, Clover intègre les fonctions d'une caisse enregistreuse, d'un terminal de paiement par carte et d'un système de point de vente.
Clover est un système tout-en-un de point de vente et de paiement qui intègre les fonctions d'une caisse enregistreuse, d'un terminal de paiement par carte et d'un système de point de vente. En tant que plateforme sur cloud prenant en charge une suite d'appareils, il simplifie et accélère plus que jamais la gestion de votre entreprise. Les fonctionnalités intégrées vous permettent de simplifier les tâches quotidiennes, d'accélérer les transactions, de fidéliser les clients et d'accepter facilement les derniers paiements. Il propose également un marché d'applications robuste, avec plus de 300 applications disponibles et plus encore en développement.
Clover est un système tout-en-un de point de vente et de paiement qui intègre les fonctions d'une caisse enregistreuse, d'un terminal de paiement par carte et d'un système de point de vente. En tant...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Revel Systems est une solution cloud de point de vente pour iPad (point de vente) rapide, intuitive et sécurisée.
Revel Systems est une robuste solution cloud de point de vente pour iPad qui permet aux restaurants et aux commerces de détail d'atteindre leurs objectifs. En tant que solution évolutive, Revel peut répondre aux besoins des entreprises indépendantes disposant de plusieurs terminaux et de deux sites ou plus, pour des chaînes de toutes envergures. Rapide, intuitif et sécurisé, le point de vente Revel propose de nombreuses fonctionnalités internes et peut s'intégrer de manière transparente dans des fonctionnalités partenaires spécialisées dans la paie, le suivi des inventaires, le CRM, etc.
Revel Systems est une robuste solution cloud de point de vente pour iPad qui permet aux restaurants et aux commerces de détail d'atteindre leurs objectifs. En tant que solution évolutive, Revel peut...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Epos Now aide les entreprises de toutes tailles à atteindre leur plein potentiel grâce à la puissance de la technologie cloud.
Epos Now propose des solutions de gestion d'entreprise pour les PME du secteur du commerce de détail et de l'hôtellerie. L'entreprise fournit un matériel de point de vente (POS) et un logiciel cloud de pointe fourni avec l'Epos Now AppStore pour des intégrations transparentes dans les processus de paiement, de comptes, de marketing et d'autres outils métiers essentiels. Ces systèmes évolutifs sont adaptés aux besoins spécifiques de chaque entreprise et sont fournis avec une formation complète. Une assistance de premier choix est également disponible 24h/24, 7j/7.
Epos Now propose des solutions de gestion d'entreprise pour les PME du secteur du commerce de détail et de l'hôtellerie. L'entreprise fournit un matériel de point de vente (POS) et un logiciel cloud...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
L'étiquetage personnalisé et le logiciel sur tablette associé font de Jolt un excellent choix pour les opérations de supermarchés.
Combinez l'étiquetage Jolt à son logiciel sur tablette et numérisez les opérations pour votre supermarché au quotidien. Jolt propose un étiquetage personnalisé à un prix compétitif. Le logiciel associé comprend une bibliothèque de formation, un créateur d'emploi du temps de type glisser-déposer et même un système de pointage avec détection faciale. Avec des horodatages sur chaque étiquette, chaque pointage et chaque tâche, Jolt fournit aux responsables et aux propriétaires les informations nécessaires pour stimuler la réussite de leur supermarché.
Combinez l'étiquetage Jolt à son logiciel sur tablette et numérisez les opérations pour votre supermarché au quotidien. Jolt propose un étiquetage personnalisé à un prix compétitif. Le logiciel...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Le logiciel de supermarché GOFRUGAL est un système de point de vente intégré, disponible pour un déploiement basé sur le web et sur serveur.
Le logiciel de supermarché GOFRUGAL propose des systèmes de POS complets pouvant être adaptés pour répondre aux besoins de magasins de tous types et de toutes tailles, que vous exploitiez un seul magasin ou des centaines. La solution permet aux commerces de détail de gérer l'inventaire, les clients, de traiter les transactions, d'intégrer le commerce électronique et d'approfondir l'analytique de leur magasin. Les applications mobiles GOFRUGAL aident à gérer les opérations quotidiennes des magasins, à auditer les stocks, à vérifier les rapports, à livrer les commandes, à facturer instantanément, etc.
Le logiciel de supermarché GOFRUGAL propose des systèmes de POS complets pouvant être adaptés pour répondre aux besoins de magasins de tous types et de toutes tailles, que vous exploitiez un seul...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Prenez les commandes des clients, effectuez des transactions ultrarapides par carte de crédit, assurez le suivi des stocks et des produits commandés, suivez votre main-d'œuvre, etc.
Prenez les commandes des clients, effectuez des transactions ultrarapides par carte de crédit, assurez le suivi des stocks et des produits commandés, suivez votre main-d'œuvre, etc.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Les restaurants, commerces de détail et autres magasins à plusieurs enseignes utilisent Zenput pour améliorer le rendement des équipes dans chaque magasin.
Zenput aide les opérateurs à améliorer le rendement des équipes dans chaque magasin. Les restaurants, commerces de détail et autres magasins à plusieurs enseignes (Chipotle, Domino's, 7-Eleven, etc.) utilisent la plateforme pour automatiser le déploiement et la mise en œuvre des procédures opérationnelles et initiatives clés. Zenput prend en charge 40 000 sites dans plus de 35 pays afin de stimuler la productivité et de mieux équiper chaque employé de boutique ou de terrain.
Zenput aide les opérateurs à améliorer le rendement des équipes dans chaque magasin. Les restaurants, commerces de détail et autres magasins à plusieurs enseignes (Chipotle, Domino's, 7-Eleven, etc.)...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
MeazureUp aide les chaînes d'épiceries et de stations-service à assurer la cohérence et la responsabilisation grâce à une application de liste de contrôle numérique.
L'application de liste de contrôle numérique de MeazureUp allège le fardeau de la gestion des listes de contrôle sur papier, des journaux de bord désordonnés et des audits sur le terrain en numérisant toutes vos listes de contrôle personnalisées. MeazureUp est utilisé par les meilleurs opérateurs et équipes de formation dans les épiceries et les commerces de proximité à plusieurs unités dans le monde entier, y compris Shell, CIE et Jordan Oil Co. MeazureUp prend en charge plusieurs milliers de sites dans le monde entier et simplifie les listes de contrôle, ce qui aide vos employés à se concentrer sur leur travail.
L'application de liste de contrôle numérique de MeazureUp allège le fardeau de la gestion des listes de contrôle sur papier, des journaux de bord désordonnés et des audits sur le terrain en...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Un système de caisse avancé pour magasin de proximité avec une gestion des stocks performante. KORONA propose une version d'essai gratuite illimitée et une démo sans aucun contrat.
Le logiciel de caisse pour magasin de proximité de KORONA est conçu pour les entreprises nécessitant une gestion des stocks robuste, une analyse des produits, une automatisation des commandes et un catalogage illimité des articles. KORONA est également fourni avec une interface intuitive et des fonctionnalités entièrement personnalisables. Le logiciel peut convenir pour un seul magasin ou pour des opérations multisites et franchisées. Il n'y a aucuns contrat, ni frais, ni convention de traitement. L'assistance 24 h/24, 7 j/7 et la formation sont incluses dans le tarif forfaitaire mensuel.
Le logiciel de caisse pour magasin de proximité de KORONA est conçu pour les entreprises nécessitant une gestion des stocks robuste, une analyse des produits, une automatisation des commandes et un...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Le point de vente AccuPOS propose une solution simple et rapide pour votre restaurant ou commerce de détail.
Le point de vente AccuPOS propose une solution simple et rapide pour votre restaurant ou commerce de détail. AccuPOS est facile à utiliser et offre une expérience client exceptionnelle au moment du passage en caisse. Fonctionne avec tous les appareils modernes Windows et Android partout dans le monde.
Le point de vente AccuPOS propose une solution simple et rapide pour votre restaurant ou commerce de détail. AccuPOS est facile à utiliser et offre une expérience client exceptionnelle au moment du...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
C-Store Office est une solution logicielle de back-office basée sur le cloud pour les commerces de détail, les magasins de proximité et les stations-service.
C-Store Office est un système de back-office basé sur le cloud, conçu pour accroître l'efficacité opérationnelle et accélérer la saisie des données, le rapprochement et les prévisions afin d'optimiser les ventes de marchandises, de nourriture et de carburant, ainsi que les marges, la rotation de l'inventaire, les pertes et les avaries. Augmentez la cohérence des prix et l'efficacité des employés, maximisez les ventes et éliminez les invendus grâce à C-Store Office.
C-Store Office est un système de back-office basé sur le cloud, conçu pour accroître l'efficacité opérationnelle et accélérer la saisie des données, le rapprochement et les prévisions afin...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Solution de gestion de back-office qui permet aux gestionnaires de commerces de proximité et de stations-service de surveiller et de contrôler les ventes et les opérations.
Solution web de gestion de back-office qui permet aux gestionnaires de commerces de proximité et de stations-service de surveiller et de contrôler les ventes, les transactions, les remboursements, les registres de prix, les achats et autres opérations connexes, le tout à partir d'un seul endroit.
Solution web de gestion de back-office qui permet aux gestionnaires de commerces de proximité et de stations-service de surveiller et de contrôler les ventes, les transactions, les remboursements,...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Identify customers. Strengthen relationships. Amplify sales. Feel the power with Paytronix.
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used point of sale systems, Paytronix empowers more than 330 customers with the flexibility to build unique, revenue-enhancing guest experiences. Customers benefit from big data consumer insights that Paytronix generates through 1-to-1 engagement with more than 165 million loyal guests.
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
IT Retail est un PDV (point de vente) basé sur le cloud abordable et conçu spécifiquement pour les petites épiceries et les magasins de proximité.
IT Retail est un PDV (point de vente) basé sur le cloud abordable et conçu spécifiquement pour les petites épiceries et les magasins de proximité. Il propose des analyses puissantes et des outils personnalisés qui permettent aux épiciers d'apporter des modifications et de visualiser les ventes de n'importe où. Demander une démo de IT Retail dès aujourd'hui pour comprendre pourquoi des centaines d'épiciers modernisent leurs magasins.
IT Retail est un PDV (point de vente) basé sur le cloud abordable et conçu spécifiquement pour les petites épiceries et les magasins de proximité. Il propose des analyses puissantes et des outils...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book.
Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book.
Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit.
Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit.
Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
With 36+ years experience, Success Systems® is now the most recommended automation solution for independent retailers.
With 36+ years experience, Success Systems is now the most recommended automation solution for independent retailers. Offer the most diversified CLOUD solutions including real-time loss prevention, back office, store analytics, and the most comprehensive tobacco rebate and loyalty reporting service for Altria, RJRT and ITG. Our tobacco rebate reporting solutions cover 25 different POS solutions including Gilbarco, Wayne, Verifone and Clover.
With 36+ years experience, Success Systems is now the most recommended automation solution for independent retailers. Offer the most diversified CLOUD solutions including real-time loss prevention,...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
SSCS is a leading developer of back office software for c-stores and gas stations with the finest traning and support in the industry.
SSCS is a gas station/convenience store software provider founded in 1981 by a multi-site petroleum entrepreneur. Our understanding of the industry has grown out of those beginnings and helps us effectively address the needs of our customers, from single gas station operators to the largest oil companies in the world.
SSCS is a gas station/convenience store software provider founded in 1981 by a multi-site petroleum entrepreneur. Our understanding of the industry has grown out of those beginnings and helps us...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers.
Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers.
Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments.
ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments.
ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
PosBytz is a Complete Omnichannel Online ordering Solution integrated with POS for Retail & Restauarants. We offer a complete solution to manage your business from setting up your inventory, purchase, sales , Online ordering & reports. PosBytz supports launching your POS on your Android/Windows Desktop, Tablets and Phones integrated with the Cash register, printers, scanners, bar code label printer and Cash Drawers.
PosBytz is a Complete Omnichannel Online ordering Solution integrated with POS for Retail & Restauarants. We offer a complete solution to manage your business from setting up your inventory,...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals.
Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals.
Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit.
Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit.
Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface.
Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface.
Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software.
Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software.
Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials.
A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials.
A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management.
Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management.
Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries, and wholesalers.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries and wholesale distributors. Features include: club management, tasting rooms, lightning-fast checkout, age verification (state and federal compliance), mobile solution, CRM, Safe Sync 'Always On' mode, loyalty and gift card programs, robust reporting, comprehensive inventory management, security system integration, accounting integration, and more.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries and wholesale distributors. Features include: club management, tasting rooms,...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
POS and eCommerce solution for grocery and convenience stores that helps improve profits by optimizing operations and increasing sales.
Increase your store profits and optimize your operations with the XoomRetail POS and eCommerce solution designed specifically for grocery and convenience stores. Sell unlimited products, improve customer loyalty, manage inventory and accept cash, credit, debit, SNAP/EBT, and WIC payments to attract new customers. Built-in advanced eCommerce supports curbside pickup, delivery, SMS/email customer notifications, and the sophisticated reports help you identify areas to improve your business.
Increase your store profits and optimize your operations with the XoomRetail POS and eCommerce solution designed specifically for grocery and convenience stores. Sell unlimited products, improve...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Risk management solution that enables businesses to manage commodity trading, logistics and procurement.
iRely combines the physical supply chain & hedging aspects of commodity businesses into a single, integrated solution. Real-time reporting enables iRely customers to manage operational and financial risk to ensure superior customer service and manage the market risks inherent in the business. Always know your exposure to physical and futures markets and analyze physical exposure, futures position, and other derivative instruments on a delta-equivalent basis.
iRely combines the physical supply chain & hedging aspects of commodity businesses into a single, integrated solution. Real-time reporting enables iRely customers to manage operational and financial...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Our environmental compliance software helps convenience store operators reduce environmental fines and manage risk with confidence.
Titan Cloud's convenience store software offers retailers four distinct solutions on one powerful platform. From wetstock management and facilities maintenance to environmental compliance and fuel management, our flexible platform allows owners and operators to streamline and automate their processes to maximize revenue and achieve greater profitability across all sites.
Titan Cloud's convenience store software offers retailers four distinct solutions on one powerful platform. From wetstock management and facilities maintenance to environmental compliance and fuel...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning & price, and manage your price book from the office.
Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning and price, and manage your price book from the office.
Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning and price, and manage your price book from the office.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
PB3

PB3

(0 avis)
Recevez les factures des fournisseurs par voie électronique et réconciliez les ventes de loteries à l'aide de ce logiciel de gestion des listes de prix pour le commerce de détail.
Recevez les factures des fournisseurs par voie électronique et réconciliez les ventes de loteries à l'aide de ce logiciel de gestion des listes de prix pour le commerce de détail.
Recevez les factures des fournisseurs par voie électronique et réconciliez les ventes de loteries à l'aide de ce logiciel de gestion des listes de prix pour le commerce de détail.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting.
Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting.
Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Agilence, Inc. is the leading SaaS provider of data management and analytics focused on grocery, retail, and fast-casual restaurants.
Agilence is a SasS data management and analytics platform used at over 70,000 grocery, retail, and restaurants. The Agilence platform unites digital and physical transactions from across the enterprise to unlock insights, improve operating outcomes, and deliver a consistent brand and customer experience everywhere your company meets the customer.
Agilence is a SasS data management and analytics platform used at over 70,000 grocery, retail, and restaurants. The Agilence platform unites digital and physical transactions from across the...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Preferred POS software is locally installed complete retail solution built with small to medium retail establishments in mind.
Preferred POS software is an application installed on your computer. It is a complete and robust retail solution built with small to medium retail establishments in mind. You can also purchase a full software and hardware package to leave the installation and configuration to us.
Preferred POS software is an application installed on your computer. It is a complete and robust retail solution built with small to medium retail establishments in mind. You can also purchase a full...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Streamlines ordering and operations for the convenience retail industry, and offers features for sales analytics and insights.
Skupos drives revenue growth across all segments of the convenience retail industry through technology that connects both retailers and brands to their shoppers. With a focus on independent stores and small chains, the Skupos platform enables both retailers and brands to compete through better understanding and serving their customers. Founded in 2016, a growing network of 14,000+ customers across all 50 states rely on Skupos to boost sales volume and increase their customer base.
Skupos drives revenue growth across all segments of the convenience retail industry through technology that connects both retailers and brands to their shoppers. With a focus on independent stores...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers
Red River Software provides back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers. For over 30 years, Red River Software has helped to improve the efficiency and accuracy of businesses by providing the most relevant, comprehensive and affordable software solutions on the market. The software packages are flexible customers have the choice between a cloud-based subscription or installing the software on their own server.
Red River Software provides back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers. For over 30 years, Red River Software has helped to...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more.
An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more.
An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more.
Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more.
Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more
A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more
A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
OpenPro Easy ERP software is an ideal full featured solution for small to medium size businesses. Real-time KPI reporting.
OpenPro Easy ERP streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system.
OpenPro Easy ERP streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers,...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Focus POS is complete ERP Software Solution with competitive and powerful features required by leading retailers
Focus POS (point-of-sale) is a complete ERP Solution, empowering retailers to track purchase orders and payments, manage real-time inventory data, loyalty programs, sales analytics, and more through a unified platform. The software is customizable and is equipped with features like touchscreen UI and multiple form factors for speeding process time. It can be implemented as both a standalone solution or integrate with our software to simplify business operations and deliver an inspired customer e
Focus POS (point-of-sale) is a complete ERP Solution, empowering retailers to track purchase orders and payments, manage real-time inventory data, loyalty programs, sales analytics, and more through...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Un logiciel cloud de gestion de commerce de détail et de facturation pour PDV conçu pour les entreprises de toutes sortes et de toutes tailles.
Un logiciel cloud de facturation en ligne pour les commerces de détail. Modernisez votre commerce de détail avec un système de facturation pour PDV (point de vente), un logiciel de gestion des stocks et des fonctions de gestion client. Conçu pour les supermarchés, les épiceries, les magasins de tissu au détail, les pharmacies et les entreprises de toutes sortes et de toutes tailles. Connectez et simplifiez vos opérations de vente au détail sur plusieurs magasins tout en travaillant sur plusieurs appareils : navigateurs web, appareils mobiles Android, tablettes, iPad, caisses, etc.
Un logiciel cloud de facturation en ligne pour les commerces de détail. Modernisez votre commerce de détail avec un système de facturation pour PDV (point de vente), un logiciel de gestion des stocks...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base.
Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base.
Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
Management program for small businesses
Management software to easily and effectively carry the sale of articles. The program is aimed at small businesses, large establishments and general companies.
Management software to easily and effectively carry the sale of articles. The program is aimed at small businesses, large establishments and general companies.

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
XE Convenience offers various features specifically designed to make owning a business easier.
XE Convenience offers various features specifically designed to make owning a business easier. Transferring the total price into a card terminal leads to eliminating human error and cutting down the waiting line. XEPOS offers real-time stock control and provides you with reports showing your stores overall performance to help you make better and more informed decisions. Our cloud-based system also keeps your data safe and lets you view your business from anywhere around the world.
XE Convenience offers various features specifically designed to make owning a business easier. Transferring the total price into a card terminal leads to eliminating human error and cutting down the...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
BOHA! automates back-of-house processes to improve task management, HACCP compliance, food prep labeling, inventory management.
Welcome to the shift in how back-of-house operations are scheduled, tracked, and executed. BOHA! Restaurant Operations Platform leverages the AI and machine learning capabilities of iOS to help leading restaurant operators speed through previously labor-intensive, paper-based procedures. Join the thousands of restaurants using BOHA! to modernize your task management, food safety, food prep, and inventory management processes today.
Welcome to the shift in how back-of-house operations are scheduled, tracked, and executed. BOHA! Restaurant Operations Platform leverages the AI and machine learning capabilities of iOS to help...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique
SMART Retail Category Management Platform
Space planning, planogram creation & audit, retail analytics, assortment optimization, and many more. Increase SALES and SAVE LABOR TIME for your retail chain by at least 50% through: Demand-driven & space-driven planogram creation and implementation, Planogram remote audit, Replenishment & reallocation optimization, Sales/Revenue/Profit Heat Maps, AI-powered SKU forecast per store/warehouse, Efficient use of info-points, Space personalized marketing.
Space planning, planogram creation & audit, retail analytics, assortment optimization, and many more. Increase SALES and SAVE LABOR TIME for your retail chain by at least 50% through: Demand-driven...

Fonctionnalités

  • Gestion des stocks
  • Gestion du carburant
  • Fonctions pour restaurants
  • Caisse pour épiceries
  • Prise en charge de plusieurs magasins
  • Magasin unique