93 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
POC System est une plateforme SaaS dotée d'une interface graphique unique qui vous aide à optimiser le patrimoine commercial et l'espace de travail de votre entreprise. Deux solutions principales sont proposées : 1. Système de gestion de l'espace conçu spécialement pour les entreprises qui détiennent et gèrent des immeubles de bureaux ou des établissements commerciaux générant des rendements. 2. Système d'attribution de sièges conçu pour les moyennes et grandes entreprises ainsi que les espaces de coworking, qui fournit une plateforme visuelle facile à utiliser pour gérer la disposition des sièges dans le bureau et les espaces de travail. En savoir plus sur POC System Logiciel de gestion des installations SaaS qui aide les entreprises à gérer la disposition des sièges et les espaces de travail. En savoir plus sur POC System
Le logiciel IWD combine 2 outils puissants pour exécuter et piloter la performance de votre stratégie de merchandising et améliorer les ventes. > IWD DISPLAY, vous permet de créer rapidement et facilement des directives visuelles de merchandising en ligne en 2D & 3D, et de les envoyer automatiquement à travers votre réseau de distribution. > IWD NETWORK, EST UNE PLATE-FORME FONDÉE SUR LE CLOUD qui vous permet de collaborer de façon transparente entre votre siège social et le terrain. En savoir plus sur IWD DISPLAY IWD DISPLAY aide les détaillants à créer des planogrammes, à analyser les ventes et à mesurer leur stratégie de merchandising. En savoir plus sur IWD DISPLAY
Avec Quant, les clients dessinent et gèrent les plans de sol de milliers de magasins et publient des centaines de milliers de planogrammes chaque année. Grâce à la génération automatique intelligente de planogrammes optimisée selon les ventes sur la base des modèles définis par l'utilisateur, il est possible de maintenir les planogrammes à jour également dans les grands réseaux de vente, avec des magasins divers, sans augmenter les demandes en ressources humaines. En savoir plus sur Quant Retail Solution cloud pour la planification de l'espace, la gestion des catégories, les planogrammes, les commandes automatiques et les étiquettes pour les étagères. En savoir plus sur Quant Retail
Le moyen facile et abordable de rendre votre espace de travail jusqu'à 30 % plus efficace. Accordant ne nécessite ni compétences en CAO ni diplôme en architecture, avec une simple interface glisser-déposer. Des informations actualisées et précises peuvent être instantanément consultées par tous ceux qui en ont besoin. Planifiez les déménagements, suivez l'occupation, suivez les baux, utilisez les sondages, etc. avec un seul outil web. Une ressource incontournable pour les entreprises comptant quelques centaines de bureaux, jusqu'aux grandes multinationales. En savoir plus sur Accordant Le moyen facile et abordable de rendre votre espace de travail jusqu'à 30 % plus efficace. Ne nécessite ni compétences en CAO ni diplôme d'architecture. En savoir plus sur Accordant
(0 avis)
Voir site web
Le logiciel Spacewell Smart Building exploite l'IdO pour surveiller l'utilisation de l'espace, l'occupation, le confort et la distanciation sociale. Des tableaux de bord puissants enregistrent les tendances pour favoriser la transformation de votre lieu de travail. Spacewell est un leader reconnu dans le secteur des logiciels Smart Building, avec un logiciel indépendant du matériel destiné à répondre aux besoins uniques des clients tout en optimisant la valeur des systèmes actuels. Logiciel idéal pour les entreprises de plus de 1 000 employés. En savoir plus sur Spacewell Excellent logiciel de gestion de l'espace qui exploite l'IdO pour la surveillance et la transformation du lieu de travail. En savoir plus sur Spacewell
Concept3D est une plateforme d'entreprise de cartes interactives et de visites virtuelles avec intégration de données avancée, orientation, réalité virtuelle, personnalisation d'accessibilité, planification spatiale et éléments d'engagement virtuel. Grâce à cette plateforme logicielle complète, l'équipe de Concept3D est capable de fournir des rendus 3D de cartes interactives et de visites virtuelles compatibles avec la technologie de réalité virtuelle. Toutes les fonctionnalités sont disponibles via le CMS de cartes et de visites à 360° de Concept3D. En savoir plus sur Concept3D Vidéos à 360°, rendus 3D, cartes et données pour créer un environnement virtuel personnalisé avec la plateforme professionnelle de cartes et visites virtuelles de Concept3D. En savoir plus sur Concept3D
L'objectif principal de Skedda est la planification de l'espace et la gestion visuelle des réservations en ligne. Skedda offre des fonctionnalités de planification uniques pour les espaces locatifs avec des conditions de réservation et de tarification par heure, jour, utilisateur et espace, ainsi que des règles de partage et de dépendance. De plus, Skedda inclut l'authentification unique avec Google, Facebook, Twitter et Microsoft à l'aide d'une URL personnalisée. Conçu pour aider les sites et les communautés à gérer leurs espaces locatifs ! Skedda est conçue pour gérer des espaces locatifs avec des réservations en ligne. Ces espaces incluent des terrains, studios, salles, bureaux partagés et bien plus encore !
Fondée en 1971, MRI Software est l'un des principaux fournisseurs de solutions hébergées et d'applications logicielles immobilières innovantes. La plateforme technologique complète et flexible de MRI, associée à un écosystème ouvert et connecté, répond aux besoins uniques des entreprises immobilières. Elle comprend des fonctionnalités de gestion et comptabilité des biens immobiliers, de modélisation et d'analyse des investissements pour les marchés commerciaux et résidentiels mondiaux. MRI libère les entreprises immobilières pour améliorer leur activité et obtenir un avantage concurrentiel.
Logiciel de création de diagrammes qui propose un formatage automatique, des centaines de modèles et un partage de diagramme simple. Créez des plans spatiaux résidentiels et commerciaux, des plans d'étage, des plans de site, des aménagements de bureaux, des plans de construction et bien plus encore. Dessinez et imprimez à n'importe quelle échelle. SmartDraw fonctionne sur n'importe quel appareil connecté à Internet et inclut un téléchargement de PC Windows. Importer, modifier et exporter Visio. MS Office complet et intégrations GSuite Box. Partage de fichiers et collaboration faciles. Logiciel de planification d'espace résidentiel et commercial facile. Dessinez et imprimez à n'importe quelle échelle. Comprend plus de 70 types de diagrammes.
Les organisations modernes adoptent des approches de planification du lieu de travail rendues possibles grâce aux technologies mobiles et à une main-d'œuvre dynamique. La gestion des espaces de travail de FM:Interact prend en charge les besoins des installations en fournissant des outils aux espaces de travail alternatifs. La suite assure l'attribution de groupes d'espaces définis à un étage dans une zone ou un quartier et l'utilisation de vues graphiques pour identifier rapidement les zones et les quartiers de vos étages. Ce module est conçu pour offrir aux responsables des installations et aux professionnels de l'immobilier une visibilité complète sur l'espace, l'occupation et l'utilisation.
Avec le logiciel de gestion de l'espace d'iOFFICE, vous pouvez visualiser vos plans d'étage en temps réel afin de voir où les gens se trouvent, planifier les déplacements avec une fonctionnalité de glisser-déposer et obtenir des informations clés sur votre espace de travail. Comprenez comment vos employés utilisent réellement l'espace, afin de planifier efficacement l'espace de travail pour répondre à leurs besoins et maximiser l'utilisation. Comprenez comment vos employés utilisent l'espace, afin de planifier efficacement l'espace de travail pour répondre à leurs besoins et maximiser l'utilisation.
SpaceIQ est un des leaders de la transformation numérique du lieu de travail grâce à sa plateforme basée sur le cloud qui transforme les installations des centres de coûts en ressources commerciales stratégiques. SpaceIQ fournit des outils de gestion et des informations pour aider les entreprises à prendre des décisions immobilières basées sur les données, à accroître l'excellence opérationnelle et à améliorer l'expérience des employés. Reimagine Your Workplace(TM) sur le site web officiel de SpaceIQ. SpaceIQ met à la disposition du secteur l'un des logiciels de gestion des installations CAFM/IWMS les plus puissants, les plus intelligents et les plus faciles à utiliser destinés aux entreprises de toutes tailles
Space Designer 3D est une application en ligne qui permet aux utilisateurs de dessiner leurs plans d'étage en 2D et de parcourir les espaces intérieurs en 3D. Application en ligne destinée à dessiner des plans d'étage en 2D et à les visualiser en 3D.
Planification en temps réel, tableaux d'état et cartes pour les salles de réunion, les bureaux et les collaborateurs dans votre bureau. La plateforme Robin évolue aux côtés de vos calendriers Outlook ou Google existants. Toutes les mises à jour d'une salle de réunion ou d'un espace de travail sont automatiquement synchronisées avec la totalité du calendrier du bureau via le tableau de bord web, l'application mobile ou l'affichage de salle. Aujourd'hui, Robin organise des réunions, des espaces de travail et des personnes dans des milliers de locaux à travers le monde. Planification en temps réel, tableaux d'état et cartes pour les salles de réunion, les bureaux et les collaborateurs dans votre bureau. Utilisez n'importe quel appareil ou calendrier.
OfficeSpace aide les gestionnaires immobiliers et les responsables du lieu de travail à déplacer les éléments dans l'espace tout en optimisant celui-ci. Découvrez exactement la façon dont votre lieu de travail est utilisé et gardez une longueur d'avance sur les exigences de votre espace. Combinez les coûts immobiliers et les métriques d'occupation afin d'établir des références pour votre portefeuille mondial. Réalisez des déplacements facilement, à petite et grande échelle. Rendre le partage de bureau idéal pour votre espace et votre personnel. Tirez le meilleur parti de votre espace. Réservez une démonstration et découvrez pourquoi les entreprises passent à OfficeSpace. OfficeSpace offre aux entreprises les outils et les informations nécessaires à la gestion simple des déplacements, à l'offre des bureaux partagés et à l'optimisation de l'espace.
Optix est une plateforme mobile-première qui rend la gestion des espaces partagés intelligents et intuitifs. Tous les outils dont vous avez besoin pour gérer un lieu de travail moderne et connecté. Optix est une plateforme mobile-première qui rend la gestion des espaces partagés intelligents et intuitifs.
Environnement web facile à utiliser pour la maintenance corrective, préventive et planifiée. Gérez les demandes de service et les ordres de travail. Gérez les actifs et les gestionnaires de projets. Recevez des notifications et des alertes sur toutes les dates et étapes clés. Gérez les techniciens de maintenance et leurs missions. Gérez la budgétisation, la facturation et les bons de commande liés aux activités de maintenance. Gérer la maintenance des installations à long terme. Gérez les fournisseurs et les prestataires de services. Gérez l'inventaire des pièces et des actifs. Prend en charge tous les appareils mobiles modernes. Logiciel sur Internet conçu pour gérer les ordres de travail et les opérations de maintenance corrective, préventive, prédictive et planifiée. Entièrement configurable.
Events2HVAC est un moyen facile d'économiser de l'énergie, du temps et de l'argent. Ce logiciel réduit la consommation d'énergie de 20 à 40 % en configurant le CVC en fonction des espaces non utilisés entre les événements. Les périodes pré-démarrage assurent un confort optimal dans les chambres dès le début des événements. Les gestionnaires économisent entre 2 et 20 heures par semaine en ne saisissant aucun horaire exceptionnel pour les événements spéciaux. Les coûts d'énergie sont réduits en moyenne de 0,50 $ par pied carré chaque année. Events2HVAC est performant, flexible et compatible avec de nombreux systèmes. Ce logiciel est comme un pilote automatique pour les gestionnaires d'installations. Ce logiciel réduit la consommation d'énergie de 20 à 40 % en configurant le CVC en fonction des espaces non utilisés entre les événements. Performant, flexible et compatible avec de nombreux systèmes.
Solution d'entreprise de gestion des espaces et des occupations pour la planification et l'évaluation de l'utilisation des espaces. Plusieurs scénarios de planification peuvent être créés. Solution d'entreprise de gestion des espaces et des occupations pour la planification et l'évaluation de l'utilisation des espaces. Plusieurs scénarios de planification peuvent être créés.
Logiciel de production planogramme et de gestion des catégories pour les commerces de détail. Logiciel de production planogramme et de gestion des catégories pour les commerces de détail.
ActivityAnalysis is workplace utilization software (plus services, as needed) to show "how many people are doing what activities in what types of spaces." Architects and workplace strategists need utilization data to make a business case for workplace change and to inform programming and design. Are assigned desks underused? Are conference rooms used mostly by one or two people, regardless of their size? Collect detailed data about interpreted as heat maps and customized reports. ActivityAnalysis is a workplace utilization study that shows how spaces are used and informs programming and design.
The #1 Full-Service Space Management Solution, by Gensler--The Leader in Workplace. Easily Manage Moves-Adds-Changes, Square Footage, Space Allocations, Office Seating Plans, and Scenarios. Unlimited User Licenses, 60-90 Day Implementation, SaaS, Ongoing CAD Maintenance, and Dedicated Advisory Services. Data is Combined With Interactive Floor Plans For Real-Time Reporting. Wisp is The Solution of Choice For Real Estate and Facility Teams Who Prefer a Nimble Approach and Value Data Integrity. #1 Full Service Space Management Solution, by Gensler. Moves-Adds-Changes, Space Allocations, Seating Plans, Scenario Planning, + More.
Manage space in real time Easily create, share and update interactive spatial plans that track your organization¿s real estate locations, assets & equipment, workspaces, shared meeting spaces and occupancy information. Quickly pull customized reports with the exact information you need to drive productivity across every square foot. X-ray vision for your operations. Visually manage your resources, assets and equipment across all your locations
RELEX Solutions fournit un système intégré de planification de la distribution et de la chaîne d'approvisionnement qui fournit des résultats impressionnants à des clients dans le monde entier. Grâce à une prévision précise de la demande, un réapprovisionnement automatisé, une planification révolutionnaire de l'espace et à l'optimisation des assortiments, RELEX aide les entreprises à mieux planifier, à vendre plus et à gaspiller moins malgré l'évolution du marché. Une technologie agile qui s'adapte aux opérations et processus en évolution, que l'entreprise soit un challenger à croissance rapide ou une multinationale. RELEX Solutions fournit un système intégré de planification de la distribution et de la chaîne d'approvisionnement qui apporte des résultats impressionnants à des clients dans le monde entier.
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Suitable for companies with 1000+ employees, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation and happier employees. Cloud-based facility management tool for 1000+ employee companies to manage Space, Assets, Properties, enhance efficiency of employees
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
SpaceRunner surpasse les produits SaaS de gestion de l'espace conventionnels en autonomisant les utilisateurs grâce à son intégration Excel en ligne, ses calculs appliqués puissants et ses règles de formatage conditionnel. Cette solution vous permet de synchroniser facilement les données BIM en créant des icônes visuelles dynamiques associées à des relations parent-enfant illimitées. En ajoutant des flux de données de capteur en temps réel, vous pouvez pleinement réaliser un véritable jumeau numérique de votre installation. Ne vous laissez pas dépasser, rejoignez l'avenir de la gestion de l'espace avec SpaceRunner. SpaceRunner est une solution de planification et de gestion basée sur le web qui visualise l'équipement, les ressources et autres données sur n'importe quelle image virtuelle.
Windows-based space management solution that helps businesses via AutoCAD integration, project management, visual impressions & more. Windows-based space management solution that helps businesses via AutoCAD integration, project management, visual impressions & more.
WPA is the premier employee effectiveness platform. Our platform delivers fast and deep insights into the work behaviors that matter most of your teams, departments or whole organizations. WPA combines valuable information about activity patterns, value networks, culture, and other relevant information of the workforce. By visualizing the needs and wants of every team or population we excel at scaling the conversation about how to make work better. Employee engagement platform that helps measure workplace experiences and organizational cultures to enhance staff effectiveness.
ecobook is a state-of-the-art room, desk and resource booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage your space. With granular control over access, rooms, desks and resources can be better managed so that problems such as conflict of bookings, updating multiple systems and email coordination are eliminated. ecobook provides room, desk and resource booking system to transform your workspace into a smart office.
Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations. With Operates end-to end ERP system built for ambitious, multi-site operators, stakeholders can remove complexities, gain real-time insight, improve member experience, and facilitate booking, buying and billing of services. Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations.
Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets. Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets.
AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our people-focused solutions help companies from enterprise to startup provide freedom and flexibility for employees, and measure and manage space, on-premise or in the cloud. AgilQuest solutions work on multiple interfaces including web browsers, smartphones, tablets, kiosks and digital signage. Workplace booking software for organizations who wish to provide freedom and flexibility for employees or share space with others.
eFACiLiTY® Space Management System est une solution de planification de l'espace de pointe qui permet de gérer efficacement l'allocation de l'espace des services, centres de coûts et projets tout en facilitant la mise en œuvre d'espaces de travail partagés et d'espaces réservables flexibles/à la demande. La solution est très facile à mettre en œuvre grâce à des intégrations aux capteurs IdO des sièges pour obtenir des données d'occupation en temps réel, des codes QR que les utilisateurs peuvent numériser pour réserver des sièges, des réservations sur mobile ou via des bornes interactives, des tableaux de bord d'analyse des tendances d'occupation et l'affectation visuelle des sièges. Implémentez eFACiLiTY® Space Management System pour réserver des espaces de travail flexibles/à la demande afin d'optimiser l'utilisation de l'espace et de réaliser des économies.
Saas-based workplace optimization and workforce enablement solutions, enabling CRE professionals to manage and deliver todays modern workplace. Our solutions are designed to increase real estate portfolio utilization, streamline operations, and enable smarter, more productive work environments. Space planning software with portfolio modeling and workspace utilization tracking tools.
Trimble Manhattan fournit un système unique pour gérer plus efficacement le cycle de vie et les coûts des portefeuilles immobiliers et des installations. Sa gamme de modules couvre tous les aspects de la gestion immobilière : finances, projets, administration et comptabilité des baux, maintenance, aménagement de l'espace, déplacements et gestion de l'énergie. Manhattan aide les organisations à prendre des décisions commerciales plus éclairées, à réduire les coûts et à accroître les performances opérationnelles, financières et environnementales. Un système unique pour l'ensemble du cycle de vie de la gestion immobilière : finances, baux, projets, maintenance, espace, actifs et durabilité.
Comprend tous les outils dont vous avez besoin pour développer un espace de travail intelligent et connecté avec réservation, adhésion et gestion des installations. Comprend tous les outils dont vous avez besoin pour développer un espace de travail intelligent et connecté avec réservation, adhésion et gestion des installations.
Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics. Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings. Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Digitaliser l'exécution de la vente au détail et le commerce pour les fabricants et les commerces de détail
Floor Plan Tracker is a simple online project management tool for anyone who works with floor plans. Floor Plan Tracker is a simple online project management tool for anyone who works with floor plans.
(0 avis)
Voir profil
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reducing the rent. Desk/Flex lets employees reserve space in advance or claim a desk right now. It adjusts the telephone switch (PBX) so that calls ring at the 'desk du jour.' DeskFlex includes check-In, point-&-click floor maps, web browser, local kiosk, outlook integration, conference room schedule. Hotel management and HotDesking software that assists managers with floor mapping, room display and Microsoft integration.
(0 avis)
Voir profil
ReserveIt! - l'agenda en temps réel s'affiche directement à partir d'Outlook ou d'autres systèmes de calendrier. Aucun changement dans les méthodes de réservation de salle existantes n'est requis. ReserveIt! fonctionne en arrière-plan et met à jour tous les affichages de salle à chaque minute dans tout le bâtiment ! Contrôle total du format - arrière-plan, titre, sous-titre, pied de page, police de texte, style et couleur. Les écrans sont disponibles avec des lecteurs multimédias intégrés à moins de 500 dollars par pièce et peuvent être alimentés via une alimentation par Ethernet pour une installation peu coûteuse. Agendas des salles provenant directement d'Outlook ou d'autres systèmes de calendrier. Affiché à l'extérieur de chaque salle de conférence et mis à jour continuellement.
(0 avis)
Voir profil
The GoRPM Enterprise Software Solution empowers organizations to collect, aggregate, analyze, manage and understand their real property, personal property, and facilities investments. GoRPM enables data driven decision making in asset inventory, strategic positioning and movement of assets, space utilization, condition assessment, sustainability, cost analysis, and budget planning and forecasting. GoRPM empowers organizations to collect, aggregate, analyze, manage and understand their facilities investments.
(0 avis)
Voir profil
Space Manager provides operational and strategic tools that aid clients in managing both traditional and agile workplaces. As a web-based system requiring little to no integration with existing IT, Space Manager allows users to record and plan churn, track space availability, and manage and report on space usage If there is any other relevant information needed please let us know! Space Manager providing workplace occupation, utilisation and performance reporting in both the traditional and Flexible Workplace
Retail space planning solution that allows planners to analyze planogram assortment and space utilization. Retail space planning solution that allows planners to analyze planogram assortment and space utilization.
(0 avis)
Voir profil
Outil de planification d'espace et d'ameublement vous permettant de créer des aménagements intérieurs en 3D et des rendus photoréalistes à l'aide du catalogue de modèles 3D. Outil de planification d'espace et d'ameublement vous permettant de créer des aménagements intérieurs en 3D et des rendus photoréalistes à l'aide du catalogue de modèles 3D.
Designed to optimize space allocation through plan analysis and specific space recommendations by location and by category. Designed to optimize space allocation through plan analysis and specific space recommendations by location and by category.
(0 avis)
Voir profil
Créer une expérience client inoubliable Créer une expérience client inoubliable
Category management software that allows users to automate the creation of data-driven planograms, localised assortment plans, and retail analytics. Category management software that automates the creation of data-driven planograms, localised assortment plans, and retail analytics.
(0 avis)
Voir profil
Automate your everyday tasks with Digicuro. Forget the spreadsheets, never lose a resource because of mis-management. We, at Digicuro have devised a solution so that you just focus on growth and expansion and our product will make it a cakewalk for other day to day management tasks. Digicuro is a suite of tools designed to improve the experience of managing commercial properties
(0 avis)
Voir profil
Cloud software that radically simplifies occupancy planning and real estate forecasting saving significant time and costs. Cloud software that radically simplifies occupancy planning and real estate forecasting saving significant time and costs.
(0 avis)
Voir profil
Amspaces is leading coworking space management software for shared offices, flexible hubs, and coworking spaces. Amspaces is leading coworking space management software for shared offices, flexible hubs, and coworking spaces.
(0 avis)
Voir profil
Find people, rooms, and utilities quickly with the application designed to create an interactive floor plan of your building or office. Find people, rooms, and utilities quickly with the application designed to create an interactive floor plan of your building or office.
(0 avis)
Voir profil
Space Connect brings you a radical new approach to workspace management tech. Featuring integrated visitor, desk and meeting management with mobile app and analytics for 1 fixed low monthly price, there's no other solution like this on the market. With Space Connect you wont be locked into a min term contract. Plus you can easily configure the platform yourself and be up and running same-day (or we can do it for you). Space Connect brings you game-changing affordability, with 3 integrated workspace management modules for 1 fixed low monthly price.
(0 avis)
Voir profil
Tango's Facilities Maintenance solutions quickly capture and categorize maintenance service requests to ensure remediation follows policy and utilizes the right vendor. Retaining the desired standard of quality for buildings, assets and equipment is critical to the ongoing functioning and minimal disruption of an organizations core business our software ensure business assets are maintained to prevent breakdowns, reduce long-term maintenance costs and extend asset lifecycles. Facilities organizations benefit from Tango's management of the location life cycle, which helps better inform maintenance strategy.
(0 avis)
Voir profil
Take control over your coworking space or shared office, provide unmatched customer experience and increase revenue. Take control over your coworking space or shared office, provide unmatched customer experience and increase revenue.
(0 avis)
Voir profil
Facility and space management software solution. Facility and space management software solution.
(0 avis)
Voir profil
Mobile first, space management and corporate communication platform made for the modern office space and workforce. Mobile first, space management and corporate communication platform made for the modern office space and workforce.
(0 avis)
Voir profil
Developed with a strong focus and a deep understanding of the corporate real estate challenges facing the modern world of work, Locatee workplace analytics helps you make fact-based decisions about your office buildings. With Locatee's space utilisation insights, you can easily identify optimisation potential, realise savings, and enhance your company's workplace experience portfolio-wide. Workplace analytics solution that transforms complex data into space utilisation insights.
(0 avis)
Voir profil
Provides an open platform and advanced micro-localization technology to make more effective use of spaces. Provides an open platform and advanced micro-localization technology to make more effective use of spaces.
(0 avis)
Voir profil
Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers. Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers.
(0 avis)
Voir profil
Workspace and Customer management system, a powerful solution to streamline the management of combined office spaces, laboratory units and workshop premises, automate operational processes and optimise communications with existing and potential customers. Workspace and Customer management system
(0 avis)
Voir profil
PlanogramBuilder is designed for manufacturers, brands and retailers who want to create the best looking planograms quickly and efficiently. 3D planogramming provides many benefits such as interactive viewing and printing from any angle, automatic product duplication along shelf depth, simulation of complex fixtures and POS elements and many other features difficult to achieve in 2D. The software also comes with standard analysis tools to optimize shelf value and assortments. Planogramming software to help businesses optimize product placement. Create professional 2D and 3D planograms quickly and efficiently.
(0 avis)
Voir profil
All-in-one solution to simplify the management of offices and modern workspaces. All-in-one solution to simplify the management of offices and modern workspaces.
(0 avis)
Voir profil
Coworking management made easy. Coworking management made easy.
(0 avis)
Voir profil
Modular global solution for management and the use of workspaces Modular global solution for management and the use of workspaces
Voir profil
Intelligence Retail is a solution that provides consumer goods manufacturers with control of their perfect store execution. Reduce manual auditing time and maximise your sales at every point of sale. We help CPG and Retailers all over the world to digitize merchandising process with our innovative Image Recognition solutions. Make life of your merchandisers easier with real-time actionable insights and drive sales and profits. AI powered cloud-based solution for retail execution and merchandising.
(0 avis)
Voir profil
Shelf Pulse uses image recognition to help retail businesses and manufacturers optimize in-store product placement. Shelf Pulse uses image recognition to help retail businesses and manufacturers optimize in-store product placement.
(0 avis)
Voir profil
Spatial AI and data analytics platform. Spatial AI and data analytics platform.
(0 avis)
Voir profil
BeeSafe is a space management tool that responds to COVID-19 problematics. It creates workspaces that are respecting safe distances. BeeSafe is a space management tool that responds to COVID-19 problematics. It creates workspaces that are respecting safe distances.
(0 avis)
Voir profil
Management app for your flexible workspace or office building, automating a whole series of administrative tasks. Management app for your flexible workspace or office building, automating a whole series of administrative tasks.
(0 avis)
Voir profil
Workplace experience app that engages workplace communities. Workplace experience app that engages workplace communities.
MRI ProLease Space Management Software delivers a flexible solution for managing CAD floor plan layouts, seating charts, personnel moves, space utilisation, department allocations and more. Our space management software streamlines HR, IT, facilities, mailroom, and security team processes into one centralised platform. Our in-house support team is staffed with experienced facility experts who are prepared to assist with project implementation, training, and ongoing support. MRI ProLease Space Management software provides the most intuitive facilities solution in the marketplace.
(0 avis)
Voir profil
Map out your workplace. Map out your workplace.
(0 avis)
Voir profil
Easy to use web app that allows you to share and reserve desks, add custom rules, and many more. Easy to use web app that allows you to share and reserve desks, add custom rules, and many more.

SAM

(0 avis)
Voir profil
As a workspace management tool, it is mostly designed for larger offices with numerous employees present. It is an exceptionally useful tool for open office and agile working environments. There are various modules that corporations can implement to further utilize and optimize their offices. The user-friendly application is accessible to users via browser, but also available for mobile. SAM (Space and Asset Management) is a cloud-based workspace management software tool.
(0 avis)
Voir profil
Helps retail store managers to manage and organize the activities in the stores Helps retail store managers to manage and organize the activities in the stores
MRI ProLease Space Management Software delivers a flexible solution for managing CAD floor plan layouts, seating charts, personnel moves, space utilisation, department allocations and more. Our CAFM software streamlines HR, IT, facilities, mailroom, and security team processes into one centralised platform. MRI ProLease Space Management software provides the most intuitive facilities solution in the marketplace.
MRI ProLease Space Management Software delivers a flexible solution for managing CAD floor plan layouts, seating charts, personnel moves, space utilisation, department allocations and more. Our CAFM software streamlines HR, IT, facilities, mailroom, and security team processes into one centralised platform. MRI ProLease Space Management software provides the most intuitive facilities solution in the marketplace.
(0 avis)
Voir profil
Technology platform for safely navigating COVID-19 while maintaining a comfortable & healthy workspace. Technology platform for safely navigating COVID-19 while maintaining a comfortable & healthy workspace.
(0 avis)
Voir profil
Low-cost planogram software. Low-cost planogram software.
Understand how employees use space. Observe and trend occupancy, utilization, dwell and churn of workspaces, ancillary spaces and meeting and collaboration spaces over time, to inform your real estate requirements. Enable business growth without real estate growth Understand how employees use space. Inform your real estate requirements to enable business growth without real estate growth.
(0 avis)
Voir profil
It is an event booking application that helps businesses manage bookings across multiple venues and rooms. It is an event booking application that helps businesses manage bookings across multiple venues and rooms.
(0 avis)
Voir profil
We help you to build your own space rental marketplace with our 100% customizable space rental script. It is built with React and GraphQL. Easy to maintain rental operations. This script is packed with ultimate features like stripe connect, seasonal pricing, and advanced search filters. Best Selling Space Rental Script
(0 avis)
Voir profil
Manage your company workplaces. Your employees can reserve a workplace any time. Manage your company workplaces. Your employees can reserve a workplace any time.
(0 avis)
Voir profil
OfficeMaps is a webapp that allows businesses to keep track of who and what are where in their organisation. OfficeMaps is a webapp that allows businesses to keep track of who and what are where in their organisation.
(0 avis)
Voir profil
Event Seating Software , organise your event plans and guests. The fact is, there's a much better way to incredible event diagrams for your events while saving you time & increasing venue revenue.......... THE MUST HAVE, EASY TO USE SOFTWARE FOR VENUES & EVENT COORDINATORS. Build to-scale seating plans with easy-to-use event seating chart software. EventDraw seating planner tracks guest lists + simplifies table & seat attendees. There's a much better way to incredible event diagrams for your events while saving you time & increasing venue revenue.
(0 avis)
Voir profil
Helps you design and iterate planograms quickly. Helps you design and iterate planograms quickly.
eFACiLiTY® Space Management System, a leading workplace space planning solution to efficiently track & manage department/cost centre/project wise space allocation, seat assignment & helps in implementing hot-desking/on-demand seat booking of the shared workspaces. Using visual floor plans for planning, assignment & booking, integration with IoT seat sensors for real-time occupancy data, QR codes for users to scan & book seats , kiosk & mobile based booking makes the solution very user friendly.. Web-based space management system for managing space assignment & allocation, seat allocations, analyze space utilization and occupancy
Voir profil
MRI Space Management Software delivers a flexible solution for managing CAD floor plan layouts, seating charts, personnel moves, space utilisation, department allocations and more. Our CAFM software streamlines HR, IT, facilities, mailroom, and security team processes into one centralised platform. From viewing floor plans to managing moves, MRI Space Management software provides the most intuitive facilities solution in the marketplace. From viewing floor plans to managing moves, MRI Space Management software provides the most intuitive facilities solution in the market
(0 avis)
Voir profil
Space management platform that helps businesses create visual storyboards and 3D mockup stores using rendering and planograms. Space management platform that helps businesses create visual storyboards and 3D mockup stores using rendering and planograms.
(0 avis)
Voir profil
SaaS space management solution designed to help retail stores automate and streamline merchandising processes using planograms. SaaS space management solution designed to help retail stores automate and streamline merchandising processes using planograms.