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Pourquoi Capterra est gratuit
FieldEZ est un logiciel primé de maintenance sur site. Il permet de gérer les opérations sur le terrain en temps réel. Plus de 45 000 personnes utilisent FieldEZ pour la planification instantanée des tâches, la distribution et le suivi des équipes d'intervention, la facturation des clients, les avis, etc. Il fonctionne sur n'importe quelle tablette ou téléphone et offre une excellente configuration et une prise en charge de l'intégration, notamment QuickBooks et Sage. FieldEZ est gratuit le premier mois. FieldEZ fait partie de la catégorie de logiciels de gestion des interventions les plus abordables du marché de Capterra. Logiciel de gestion des interventions parmi les plus abordables sur le marché de Capterra | Planification avancée | Répartition | Facturation | Présence | Ordres de travail
Logiciel de gestion des risques puissant et convivial avec indicateurs et graphiques dans un tableau de bord, portail web, évaluations des menaces, audits des risques, historique des journaux des risques, approbations des workflows, notifications, alertes, réponse aux menaces, notations des risques et documents. Intégration de reporting au logiciel financier. Ce logiciel propose des modules d'assistance pour suivre les évènements, incidents, contrats, assurances, réclamations, projets et actifs. Il s'adresse à tous les secteurs et peut être entièrement hébergé ou autohébergé avec une assistance et une formation professionnelles. Logiciel de gestion des risques nouvelle génération conçu pour gérer des reportings de risques complexes, des métriques et des notifications pour rationaliser la gestion.
Le logiciel ERP de Metasystems est conçu pour les petites et moyennes entreprises de fabrication discrète de type "fabrication sur commande" et en mode mixte. Le logiciel est flexible et regroupe : ventes, CRM, fabrication, ingénierie, finances et gestion des garanties. Fonctionnalités : Configurateur de produit, contrôle de production et d'atelier, planification des ressources, contrôle des stocks, achats, gestion du temps et des absences, nomenclature à plusieurs niveaux, ECR/ECN avec date de validité, numéros de série, contrôle VIN et de lot, enregistrement de garantie, notifications de flux de travail. Logiciel ERP pour les entreprises de fabrication discrète intégrant pleinement les ventes, le CRM, la fabrication, l'ingénierie, les finances et la garantie.
The only solution specifically built for manufacturers to manage the overall warranty claims process more efficiently from beginning to end, including field service The only solution specifically built for manufacturers to manage the overall warranty claims more efficiently from beginning to end
Retours RMA (Return Merchandise Authorization) et gestion des services pour les fabricants avec vérification de la garantie, vérification des numéros de série, tableaux de consultation de détails des unités et portail client gratuit. Les équipes internes de réparation des fabricants utilisent RenewityRMA pour gérer et suivre les RMA et les demandes de réparation et de maintenance. RenewityRMA permet à l'équipe de maintenance de définir et de mettre en œuvre rapidement ses processus spécifiques/uniques de gestion des retours et des maintenances, eux-mêmes, sans programmation. RenewityRMA est un portail en ligne complet pour la maintenance des produits. Logiciel de gestion des retours, des RMA, des réparations et des maintenances pour les équipes de maintenance des produits internes : configurez facilement vos processus/données.
We offer: Best in class scheduling and mobility solutions for mid-sized to enterprise level companies, tailored to manage employed work forces and deliver measurable productivity gains of 25-50%. We are an industry leader, with a truly multi-tenant SaaS warranty claims processing and dispatch software; of which a large percentage of North American manufacturers, retailers and third party administrators use to automate and improve the 3rd party service delivery process. Mobile workforce management software with real-time appointment booking, job scheduling, SLA monitoring, and job dispatch options.
Filed service management solution for managing complaints, annual maintenance contracts, spare parts consumption, and service quotations to streamline after sales processes. Filed service management solution for managing warranty, complaints, and maintenance contracts to streamline after sales processes.
A 360 Degree After-Sales Service Management Software Suite. Key Software Features: Customer Call Management Service Work-order / Job-sheet Tracking Warranty Management (In-Warranty / Out of Warranty / Warranty Void) Service and repair management Spares Inventory Management Logistics & Warehouse Management [Complete Forward & Reverse Logistics Management] Service Channel Management [Different Levels of Service Centers] Service & Warranty Claim Management Many More.. 360 Degree After-Sales Service Management Software Suite
IDC MarketScape qualifie PTC de leader dans le domaine de la gestion des garanties et des services. La gestion de la garantie est une opportunité inexploitée pour de nombreux fabricants et organismes de services qui leur permet d'améliorer leur valeur pour le client, de générer de nouveaux revenus et l'innover en matière de produit. Bénéficiez d'une vue stratégique de la connaissance des produits et des services grâce à l'un des meilleurs logiciels de gestion de garantie.
Punchlist Manager.Net allows your enterprise to communicate with homeowner and trades via the Internet 24/7/365. Manage open, closed, and pending requests and service work orders in real time anywhere you have web access. Use a collaborative schedule to know where your field technicians and your trade partners are scheduled for inspection and repair. Software to Manage Home Builders Warranty, Service, and Quality Assurance/Quality Control Departments.
Mize Warranty Software permet aux fabricants mondiaux de rationaliser tous les processus de garantie, y compris les inspections, les enregistrements, les plans de service, les réclamations, les retours, la récupération des fournisseurs et l'analyse de garantie. Le logiciel aide les entreprises à améliorer la satisfaction des clients, à réduire les coûts de garantie et à améliorer la qualité des produits. Il est facile à utiliser, à configurer et à intégrer. Demandez une démonstration maintenant pour découvrir comment optimiser votre gestion de la garantie et maximiser les ventes de contrats de service. Mize Warranty Software permet aux fabricants de rationaliser les processus de garantie, de réduire les coûts de garantie et d'améliorer la qualité produit.
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Tavant's warranty software offers end-to-end warranty lifecycle management and helps organizations reduce warranty costs, increase supplier recovery, and improve aftermarket excellence. Tavant warranty is a combination of our warranty expertise, industry best practices, and technology innovation. The solution leverages the power of the Salesforce ® platform and enables closed-loop warranty management. Warranty lifecycle management solution that streamlines claims management, parts management, supplier contract management, and more.
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Warranty management system that makes it easy to manage all warranty processes from product registration to part return management. Warranty management system that makes it easy to manage all warranty processes from product registration to part return management.
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Modular system that gives product manufacturers the tools to improve their communication with dealers, service centers, and customers. Modular system that gives product manufacturers the tools to improve their communication with dealers, service centers, and customers.
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Our service management solution is a comprehensive set of software solutions for managing the after-sales service & repair of product. The ServiceCentral suite provides a configurable workflow management system, ServiceManager, & powerful reporting tools with ServiceIntelligence. These base components extend to a suite of add-on modules, each of which is applicable to a focused area in the service & repair chain: ServiceCounter, RepairCenter, InventoryManager, WarrantyManager & ServicePortals. Schedule and dispatch technicians, manage work orders, track equipment, and monitor performance of technicians.
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Warranty Master is the global leader in IT lifecycle management. We provide continuous warranty lookups across your server, workstation, and network devices. You can even proactively identify upgrade opportunities and protect out-of-warranty equipment with a single click. Get started in minutes. Cloud-based and on-premise tool that helps businesses with real-time warranty lookups, data visualization, status reports, and more.
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Infozechs asset lifecycle module takes complete care of asset lifecycle from procurement to disposal, enables towercos to gain better control of assets present at remote locations thereby, increasing asset visibility and maximizing assets ROI. Track & manage assets, plan new capacity to acquire the best value from legacy assets.
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Automates your entire process including policy configuration, contract sales and management, claims processing, and reporting Automates your entire process including policy configuration, contract sales and management, claims processing, and reporting
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E2E service management system with GST. E2E service management system with GST.
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Warranty management solution that helps businesses manage returns, repairs, inventory status and estimates via data import & more. Warranty management solution that helps businesses manage returns, repairs, inventory status and estimates via data import & more.
WorkAlign Warranty Tracker, a purpose-built solution for Maintenance, flags work orders that are under warranty and presents claims for your review and submission. Fully integrated with all the major maintenance systems, Warranty Tracker tracks and identifies resources by item or asset level, then monitors activity through the warranty expiration date. This allows users to manage warranties for assets which have sub-assemblies covered under different warranty terms. Warranty management solution that enables businesses to identify resources, track warranties, and present potential claims for review.
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With MyItems, you can easily save all your receipts forever. Mobile-based solution that helps add and archive receipts and invoices in cloud and receive reminders before warranty expiration.
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Post-construction platform for contractors and owners that optimizes project closeout, warranty management, and facilities maintenance. Project closeout, warranty management, and facilities maintenance.