52 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
BigMarker allie un puissant logiciel de webinaires à des fonctionnalités marketing robustes pour créer la première solution complète de webinaires. En savoir plus sur BigMarker La plateforme pour webinaires moderne conçue pour vous aider à organiser de fantastiques webinaires, à étendre votre audience et à guider vos clients vers l'étape suivante. En savoir plus sur BigMarker
Communicate your ideas powerfully using Adobe Connect web conferencing software. Securely share presentations and multimedia right from your desktop, and get feedback from hundreds of participants - all using a web browser and the Adobe Flash Player runtime, already installed on 98% of Internet-connected personal computers. Securely share presentations and multimedia right from your desktop, and get feedback from hundreds of participants.
Eventzilla est une plateforme de gestion de billetterie et de gestion d'événements à croissance rapide pour les conférences, levées de fonds, cours, ateliers, réunions, concerts et événements sportifs. L'éditeur prend en charge un large éventail d'événements comme des événements nécessitant des réservations simples ou des conférences/expositions de grande envergure comptant des milliers de participants avec plusieurs pistes. Avec Eventzilla, les organisateurs d'événements peuvent vendre des billets en ligne, traiter des paiements par carte de crédit et promouvoir des événements sur des réseaux sociaux tels que Facebook et Twitter. Eventzilla est une plateforme de billetterie et d'inscription aux événements en ligne conçue pour les organisateurs.
Le logiciel de gestion d'événements All-in-One de Whova est apprécié pour plusieurs milliers d'événements dans le monde et a remporté le prix Event Technology Award en 2016. Hilton, L'Oréal, IKEA, Lego, la NASA, la Fondation Rockefeller, TEDx, Stanford, le MIT, Harvard, IEEE, ACM et beaucoup d'autres font confiance à Whova. Whova aide les organisateurs d'événements à créer les événements les plus attrayants et les mieux organisés en améliorant l'engagement des participants, en augmentant les occasions de réseautage et en facilitant la planification d'événements. https://whova.com/ Le logiciel de gestion d'événements All-in-One de Whova a remporté le prix Event Technology Award en 2016.
TidyHQ est un outil de gestion en ligne conçu pour simplifier la gestion de votre groupe, de votre organisation ou même de votre association. TidyHQ vous permet d'augmenter votre productivité et de gagner du temps en combinant d'excellents outils dans une plateforme facile à utiliser. Avec TidyHQ, les administrateurs peuvent économiser leur atout le plus précieux : le temps. TidyHQ est conçu pour vous permettre de prendre le contrôle de votre organisation et de la gérer de la manière la plus simple et la plus efficace possible. Découvrez quelques-uns des outils TidyHQ ci-dessous. Bénéficiez de tous les outils dont vous avez besoin pour gérer votre organisation depuis un seul endroit.
vFairs est une plateforme événementielle virtuelle qui permet aux organisations de toutes tailles d'organiser des événements en ligne. vFairs est spécialisée dans l'exécution d'événements tels que des salons de l'emploi virtuels, des salons de recrutement, des salons professionnels en ligne et des salons d'intégration. Elle permet aux organisations et aux représentants des stands d'interagir avec leur public grâce à des outils interactifs tels que le chat texte/vidéo/audio et les webinaires intégrés. vFairs offre également un service client haut de gamme et un gestionnaire d'événements dédié pour vous aider à chaque étape. vFairs est une plateforme d'événements virtuels qui permet aux organisations d'héberger des événements en ligne de bout en bout et d'impliquer des publics pertinents.
Une plateforme événementielle tout-en-un performante et abordable avec un support client en direct 24 h/24, 7 j/7. La plateforme offre de solides fonctionnalités pour la tenue d'événements virtuels, notamment la vente de billets, la diffusion en direct, le chat et le vote en direct, les stands d'exposants virtuels, les séances de travail en petits groupes, la mise en réseau alimentée par l'IA, la gamification, etc. Accelevents vous permet de créer une expérience virtuelle optimale pour vos participants, que vous organisiez un événement pour 100 ou plus de 100 000 personnes. Diffusion en direct simplifiée, stands d'exposants virtuels, mise en réseau interactive, séances en petits groupes, inscription, chat et vote.
Découvrez Configio : une plateforme performante avec tout ce dont vous avez besoin pour gérer efficacement vos événements. Cette plateforme primée vous permet de créer, gérer et personnaliser des règles d'inscription individuelles et groupées, votre site web d'inscription, des campagnes marketing automatisées, des sondages, des documents, des analyses et des ressources de formation. Configio vous donne la possibilité de configurer chaque aspect de l'expérience numérique des participants via son tableau de bord riche en fonctionnalités. Configio est une plateforme primée de gestion d'événements avec tout ce dont vous avez besoin pour gérer efficacement vos événements.
La pandémie du coronavirus affecte gravement la planète et les événements en direct. Plutôt que d'annuler totalement vos manifestations, Aventri et ses partenaires en matière d'événements virtuels nouvellement annoncés peuvent dynamiser vos événements virtuels et aider les participants à se connecter. Combinez la puissance d'une plateforme de gestion d'événements avec des solutions virtuels pour une transition en douceur de votre expérience événementielle du réel au virtuel et inversement. Une plateforme intelligente de réunions et d'événements pour les organisateurs d'événements mondiaux guidés par les données. Demandez une démo de 30 minutes.
Bizzabo est le logiciel de gestion d'événements classé numéro 1, reconnu par des clients comme WeWork, USAA et GitHub pour planifier des événements professionnels. Ce logiciel tout-en-un comprend l'enregistrement d'événements, le créateur de site web, l'application mobile, le marketing événementiel, la gestion des contacts, la promotion des commanditaires, l'analyse et bien plus encore. Bizzabo est noté 5/5 sur Capterra pour le support client et vient de recevoir les 3 plus grands prix du secteur. Des milliers de meilleures marques utilisent déjà Bizzabo. Visitez le site web pour en savoir plus ! Bizzabo est le logiciel de gestion d'événements classé n° 1. Ce cloud des événements propose l'enregistrement d'événements, l'application événementielle, le marketing événementiel et bien plus encore !
Localist élimine le stress et l'anxiété liés à la planification et à la promotion d'événements. Les équipes de marketing, de ressources humaines et de communication adorent la plateforme d'automatisation des événements Localist parce qu'elle est simple à utiliser, qu'elle vous permet de créer de belles pages de renvoi pour de multiples événements et qu'elle identifie de manière cohérente tout ce dont vous faites la promotion : il suffit de glisser et de déposer vos éléments et de commencer à les partager. Comme chaque événement et calendrier est centralisé dans un seul tableau de bord, la création, la publication, la gestion et la promotion de vos événements n'ont jamais été aussi faciles. Localist élimine l'anxiété liée à la planification et à la promotion d'un événement grâce à des pages de renvoi simples, belles et cohérentes pour chaque événement.
Manage and live stream virtual events from one place. Manage and live stream virtual events from one place.
Boomset propose un logiciel primé de gestion de bout en bout des événements et des applications pour améliorer les événements en personne et virtuels. Créez une expérience événementielle virtuelle ou hybride grâce à cette plateforme web et mobile pour faciliter la vente de billets, la diffusion en direct et les sessions préenregistrées, le chat en direct et les séances de questions-réponses privées, les stands d'exposants virtuels, les appels vidéo individuels et de nombreuses autres fonctionnalités. Événements virtuels, inscription aux événements, billetterie, diffusion en direct, suivi des sessions, récupération des leads, gamification, exposants virtuels
Events.com connects people with in-person and virtual experiences they love. Its mobile-first event management and registration platform helps event makers manage, market, and monetize everything from massive festivals, real-world and virtual conferences, and marathons. With its end-to-end event management solutions, including sponsorship and marketing tools, Events.com gives organizers access to a suite of tools at every step of planning. Events.com's mobile-first event management and registration platform helps organizers manage, market, and monetize events of all sizes.
Véritable référence de taille en matière de logiciels de gestion d'événements et de conférences, MYS travaille en partenariat avec des événements de toutes tailles, notamment 9 des 10 meilleurs spectacles du classement Trade Show Executive Gold 100. Ce logiciel cloud convivial vous offre la possibilité de simplifier et de rationaliser vos processus, d'augmenter vos revenus et d'améliorer l'engagement des exposants et des participants. Ses modules incluent un répertoire intégré des plans d'étage consultable, la gestion des conférences, les ventes par kiosque, la collecte de données relatives aux exposants, une application mobile, etc. Logiciel cloud : répertoire intégré des plans d'étage consultable, gestion des conférences, ventes par kiosque, collecte de données relatives aux exposants, version mobile.
Socio permet de créer facilement et de manière abordable des applications d'événements sur mesure et entièrement personnalisables pour les conférences, les salons professionnels et les événements. Cette solution est facile à utiliser pour les participants. Ils auront du mal à arrêter de les utiliser ! Votre application sera un guichet unique pour aider vos participants à profiter pleinement de votre événement. Ils peuvent sélectionner et créer un agenda personnel pour naviguer sans effort dans l'événement. Des outils de réseautage social puissants améliorent l'engagement entre les participants, les sponsors, etc. Socio offre une expérience exceptionnelle. Applications sur mesure entièrement personnalisables pour les événements, les conférences et les salons professionnels. Facile à créer. Difficile à arrêter. Les participants vont l'adorer.
Spécialité dans les logiciels pour tous les événements d'entreprise et d'association nécessitant des outils pour répondre à leurs règles de gestion. Ce logiciel complet est facile à utiliser et comprend des outils tels que l'appel d'offres, le plan d'étage interactif, l'enregistrement des exposants, l'accréditation, les applications mobiles, l'intégration des membres et CRM, les outils d'e-mail et le reporting 24h/24, 7j/7. Les solutions sur site incluent l'enregistrement automatique et les kiosques d'enregistrement, la numérisation de session et la récupération de leads. Logiciel d'enregistrement d'événements en ligne qui gère et exécute toutes les tâches nécessaires à la création et au lancement d'un événement réussi.
EventCreate est la plateforme de marketing événementiel à la croissance la plus rapide qui permet aux organisateurs de créer facilement un magnifique site web événementiel en quelques minutes. EventCreate est la plateforme de marketing événementiel à la croissance la plus rapide qui permet aux organisateurs de créer facilement un magnifique site web événementiel en quelques minutes.
Pigeonhole Live is a live interactive Q&A, Polling, and Survey platform for meetings and events. It is radically changing the way Fortune 500 companies, organisations, and education institutions engage with live audiences. Pigeonhole Live has several session formats to choose from, each designed to suit your meeting needs. This includes: - Live Q&A - Multiple Choice Polls - Open-ended Polls - Surveys - Quiz with Leaderboard - Word Cloud Polls Pigeonhole Live is a live interactive Q&A, Polling, and Survey platform for meetings, events, and employee engagement.
Easily schedule and manage webinars from start to finish with GlobalMeet Webcast. Perfect for lead generation, product launches, training sessions, company announcements. Communicate with hundreds worldwide. Login and set up a webinar instantly. Webcam broadcasting and screen sharing at the click of a button. Record the event and share the link with those unable to attend. Polling, Q&A, chat and social feeds all standard. Comprehensive analytics for email tracking, attendance, Q&A and polling. Enterprise-grade live streaming events platform delivering superior support and technology for any audience in the world.
The leading events solution for nonprofits and commercial enterprises, Personify A2Z Events includes everything needed to manage and market your exposition, tradeshow or conference. Our powerful, SaaS-based tools deliver end-to-end support for event management tasks, allowing you to streamline floor plan management, event websites, online contracts, sponsorships, speaker management, reporting and more. Purpose-built and proven, maximize events and deliver experiences with A2Z Events. Personify A2Z Events is the top enterprise-level event management and optimization solution in the Association and For-Profit industry.
Attendease is an award-winning, enterprise-level event management platform for events of all types and sizes, whether online or in-person, paid or free, private or public. Used by names such as Adobe, NBC, and Autodesk, our all-in-one software can easily help you manage event registration, build white-labeled event websites, create mobile apps, email and manage attendees, create surveys, reports, and more! Enterprise-level event management software for corporate event teams managing a portfolio of events of all types and sizes.
Register participants, accept contributions, schedule programs for your conference or seminar online. Register participants, accept contributions, schedule programs for your conference or seminar online.
EventsAIR is an award-winning, secure platform trusted by meeting planners globally. With a history in leading-edge solutions, EventsAIR has comprehensive functionality to manage all aspects of your events, including attendee registration, mobiles apps, participant engagement, exhibitors, abstracts and more. Support is available 24/7 and the user community is engaged through monthly webinars and annual conferences. EventsAIR continually evolves through customer input and advances in technology. EventsAIR is the award-winning event management platform designed for PCOs and event organizers, designed by meeting planners.
Des logiciels et services adaptés aux organisateurs et aux participants d'événements professionnels. Avec des années d'expérience et un portefeuille réunissant plus de 1 000 événements, l'éditeur est le premier fournisseur européen dans ce domaine. Des centaines de clients et de partenaires à organiser des événements professionnels réussis en tirant parti d'une tarification simple, d'un processus bien établi et d'incroyables fonctionnalités logicielles. Un outil de gestion d'événements pour l'organisation d'événements professionnels efficaces et axés sur des objectifs.
Event management solution for corporate events, meetings, training and incentive travels. Event management solution for corporate events, meetings, training and incentive travels.
WorkCast is reimagining what webinars can be. WorkCast's powerful platform and expert team make webinars and webcasts simpler and more engaging, allowing you to generate more leads and connect with your audience on a global scale. WorkCast is purpose built, so customers know they won't face the barriers they face with other webinar platforms - no downloads, no plugins, and no barriers for presenters and attendees. Maximize engagement, generate leads and grow your business with WorkCast. Reimagining what webinars can be. Maximize engagement, generate leads and grow your business with WorkCast.
INXPO is the video platform trusted by enterprises, built upon a secure, reliable and scalable foundation that has powered thousands of events and touched millions of users. From fully branded webcasts or online events, to enterprise video portals, our versatile products empower our clients to authentically reach their audiences. Built for marketing, corporate communications, sales enablement and training, our technology delivers engaging video experiences. Create end-to-end online event experiences that inspire audiences to action.
Eventdrive est LA plateforme de bout en bout pour gérer vos événements d'entreprise. Invitez et inscrivez facilement vos invités grâce au système gestion de messagerie et au créateur de sites web. Imaginez des expériences enrichissantes dans lesquelles vous impliquez vos participants et renforcez votre communauté grâce à votre application mobile, tout en collectant des données utiles pour mesurer le succès de votre événement et votre retour sur investissement. Vous en aviez besoin, la voici ! Il ne manque plus que vous. Visitez le site web pour en savoir plus ! LA plateforme de bout en bout pour gérer vos événements d'entreprise : inscription, création de sites web, gestion de budget, application mobile, analytique…
Everything you need to host a safe and successful live or virtual golf fundraiser, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships, and more. This powerful platform is available to qualifying nonprofit organizations at no cost through GolfStatus.org's Golf for Good program. An event management platform for live and virtual golf fundraisers.
Eventfinity encompasses a macrocosm of products and services. It is a multifunctional database that powers an event app, registration system, badging and check in, and a variety of flexible and engaging reactive and interactive digital signage. Registration systems, badging, credentialing, check-in, and a variety of flexible and engaging reactive/interactive digital signage.
EventXtra makes events simple and impactful. It is an online event management platform helps event organisers streamline their workflows and creates values throughout an event. Regardless of the event size, it provides a one-stop solution including email automation, registration, onsite name badge printing, live audience engagement, post-event feedback and analysis. EventXtra platform is trusted and used in more than 3000+ events including by Alibaba, Apple, Google, Deloitte, HKSTP, etc All-In-One Corporate Event Management Software. We make event simple and impactful.
Micepad is a full suite event registration, management and audience engagement platform for perfectionists. We provide cutting-edge solutions to save your time and provide your attendees with a world-class experience by: - Supporting speakers with an interactive agenda, information pages & document library. - Transforming your attendees into participants with gamification, live Q&As and polls. - Tracking ROI metrics in real time with clear-cut charts and capture engagement data. Micepad is a full suite event registration, management and audience engagement platform aiming to save your time and boost your ROI.
HeySummit makes it easy to run beautiful, effective, and value-driven virtual summits with a suite of organisational and marketing tools to help you save time and resources organising your virtual event. Customers all over the world use HeySummit to plan live & pre-recorded virtual events, open up physical events to audiences further afield, organise talk series and video resource libraries, create online courses, showcase products, conduct research, raise their profile, and spread knowledge. HeySummit makes it easy to run beautiful, effective, & value-driven virtual summits with a suite of organisational and marketing tools
Juven is a full-circle cloud solution for organizations to manage events (ticketing and RSVP), memberships (virtual membership cards and payments), and broadcast emails (targeted EDMs and electronic forms). An online platform for organizations to manage memberships, event RSVPs, and email newsletters.
Powering 1 MIL projects and events worldwide with award-winning applications, ExhibitForce is the event professional's toolkit that redefines best practices in overseeing every aspect of an event program - from registration to lead capture with measurable ROI. The result is more than 30% of Fortune 500 Companies worldwide trust Exhibit Force to drive results and brings together all of the resources in an organization to dramatically boost productivity and currently has 300,000 global end-users Award Winning Web-based application for centralized Professional Event Management of staffing, tasks, budgeting, and reporting.
(0 avis)
Voir profil
MegaMeeting solves the biggest challenges of modern video conferencing. For users, it is an all-in-one platform that delivers both video conferencing & webinars in a single, simplified interface. For attendees, it is 100% browser based making it highly accessible. For enterprise, it is highly customizable as a private branded solution. For developers, it is API driven and easy to integrate. Overall, MegaMeeting is a cutting edge platform using the latest technology that is fun and easy to use. 100% browser based video and webinar conferencing software with no special installations on your computer.
(0 avis)
Voir profil
We provide meeting and event management technology. Beyond the RFP, our end to end solution will eliminate middleman markups and give budget control back to the user. Founded by an incentive industry veteran who created and operated a successful destination management company, our expertise runs deep in this space and our focus is narrow. We are the only technology company that has automated, operated and managed internal hotel destination service departments and concierge departments. A single software package for destination management companies, meeting planners, travel agents or any group travel programs.
(0 avis)
Voir profil
Plateforme d'événement mobile conçue pour propulser les grandes entreprises, les marques et les événements. Les fonctionnalités comprennent la création de médias sociaux intégrés et d'horaires. Plateforme d'événement mobile conçue pour propulser les grandes entreprises, les marques et les événements. Les fonctionnalités comprennent la création de médias sociaux intégrés et d'horaires.
(0 avis)
Voir profil
Online event management platform that automates event registration, payments, and networking. Online event management platform that automates event registration, payments, and networking.
Create engaging webcasts and webinars, fully branded and customizable. Create engaging webcasts and webinars, fully branded and customizable.

GTR

(0 avis)
Voir profil
Since 1995, GTR has provided the conference and trade show industry with innovative technologies designed to improve and simplify every event. With unrivaled customer support, global reach, and an eye on innovative technologies, GTR has powered over 12,000 events around the world. In an industry of DIY platforms, we stand apart as a full service, white glove solution when it is needed and do-it-yourself event technology when you do not. Since 1995, GTR has provided event technology solutions and world-class service to the conference and trade show industry.
(0 avis)
Voir profil
A virtual event solution that can host online conferences, job fairs, and more with lead capturing and direct messaging features. A virtual event solution that can host online conferences, job fairs, and more with lead capturing and direct messaging features.
(0 avis)
Voir profil
Event management solution with virtual event capabilities that can host multiple live streams at once with calendar management views. Event management solution with virtual event capabilities that can host multiple live streams at once with calendar management views.
(0 avis)
Voir profil
SpotMe Anywhere is a leading digital experience platform with a focus on helping clients create live and on-demand experiences. What makes this different is that we are focused on helping create engaged communities. Our enterprise-ready solution includes web and native app platforms, customization and branding capabilities, live streaming, event and session registration, on-demand hosting, and professional services. A leading digital experience platform with live streaming, event registration, and professional service support.
Voir profil
Gives businesses comprehensive functionality to conduct virtual, online events. Gives businesses comprehensive functionality to conduct virtual, online events.
Full production online event. Full production online event.
In-built Video Conferencing (integrates into our networking platform itself for a hassle-free, no installs needed) - Multiple Meeting types supported - Exhibitor Product Catalogues - Video stream and screen sharing - Multiple speakers and moderators - Live Polls, Q&A, Chat (survey, multi-choice questions, open questions), real-time analytics, detailed personalised data on attendees answers - Live stream to social media - Unlimited number of viewers - Push notifications Video Conferencing Multiple Meeting types Exhibitor Product Catalogues connected to the meeting room Live Polls, Q&A, Chat
Turn your event website into a tool that drives your attendees experience and adds value to your event. Our technology uses the format of an event website to create opportunities for attendees to Learn, Explore, and Grow as they participate in your event. Virtual events are here to stay. Go beyond Live events with the right digital ecosystem.
Engage your audience regardless of their location with professional, highly engaging virtual event experiences. Create virtual sessions, retain sponsor value in an online environment and improve attendee engagement with this award winning platform. Engage your audience regardless of their location with professional, highly engaging virtual event experiences.
(0 avis)
Voir profil
Airmeet - The Events Platform for Professionals Airmeet's core focus is on creating the most inclusive & immersive virtual events platform for knowledge professionals. Built from the ground up to enable better interactions & help build real connections, Airmeet offers a ton of features that help participants discover & network in the most efficient way possible. Including a Social Lounge, Event Management, Sponsorships and Raise Hand. Airmeet is highly scalable, secure & runs on the cloud. Airmeet is an all-in-one platform for communities & organizations to host interactive & immersive events, meetups & workshops.
(0 avis)
Voir profil
Web-based solution that helps churches and nonprofit organizations organize virtual events to engage with the congregation. Web-based solution that helps churches and nonprofit organizations organize virtual events to engage with the congregation.