MiClient

Avis clients sur MiClient

par MiClient

MY opinion

Publié le 02/04/2019
Abhishek S.
COMPANY SECRETARY
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: MY OVERALL EXPERIENCE IS VERY GOOD

Avantages: USER FRIENDLY AND VERY EASY. ITS FEATURES IS VERY UNIQUE

Inconvénients: NEED LITTLE UPDATION AND ALSO NEED LITTLE SELF EXPLAINATORY

Réponse de l'éditeur

envoyé par MiClient le 24/04/2019

Dear Abhishek,

Thanks for the feedback on your experience with MiClient. We sincerely appreciate your insight because it helps us build a better customer experience.

If you have any more questions, comments, or concerns or compliments, please feel welcome to reach back out as we would be more than happy to assist.

Thanks again for your valuable time,
Chandan

Helpful to manage your proposals

Publié le 15/04/2019
Mukesh G.
Partner
Comptabilité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Since there is no other options available in Indian market in this category, it is good start from nothing. Helpful to manage all your proposal and know the status of your proposal.

Avantages: Online signing of contract
updated status of all your proposals
Anywhere anytime
Integration with QBO

Inconvénients: More template for standard services should be inbuilt in the system

Réponse de l'éditeur

envoyé par MiClient le 24/04/2019

Dear Sir,

Thanks for the feedback on your experience with MiClient. We sincerely appreciate your insight because it helps us build a better customer experience.

If you have any more questions, comments, or concerns or compliments, please feel welcome to reach back out as we would be more than happy to assist.

Thanks again for your valuable time,
Chandan

Easiest way to manage proposals

Publié le 14/03/2019
Himanshu S.
Director
Comptabilité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I've never been able to use the big CRMs to manage leads and proposals.
MiClient completely simplified that.

Inconvénients: Nothing, all went well. Can't complain about anything

Réponse de l'éditeur

envoyé par MiClient le 24/04/2019

Dear Sir,

Thanks for the feedback on your experience with MiClient. We sincerely appreciate your insight because it helps us build a better customer experience.

If you have any more questions, comments, or concerns or compliments, please feel welcome to reach back out as we would be more than happy to assist.

Thanks again for your valuable time,
Chandan

Helpful Software

Publié le 19/04/2019
Neeta A.
Partner
Organisme politique, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
3/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Tracking on proposals becomes easy due to the help of this software

Inconvénients: Difficult in updating the draft proposals

Best for CA Practice

Publié le 19/07/2019
Manoj S.
Owner
Comptabilité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great Customer Service Experience with our rep everytime

Avantages: Easy tracking of contracts
Nothing gets missed
Software usage is very easy

Inconvénients: Everything is good and company is growing with customers

Excellent on Customer Feedback

Publié le 27/03/2019
Swati G.
Head- Financial Planning & Analysis
Services d'information, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Management is really very good. Customers feedback is the priority.

Avantages: Now my business is taken care by this software completely. It is taking 10 seconds to send the proposal to customers which i earlier miss few of the proposals. I have never thought that there could be something so amazing for managing my PRE-SALES. Thank you MiClient Team.

Inconvénients: As the software is at growing stage, we can see the improvement everyday. Good solution to use.

Réponse de l'éditeur

envoyé par MiClient le 24/04/2019

Dear Mam,

Thanks for the feedback on your experience with MiClient. We sincerely appreciate your insight because it helps us build a better customer experience.

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Thanks again for your valuable time,
Chandan

Best SAAS for Proposals Management

Publié le 16/03/2019
Utilisateur vérifié
Product Head
Services et technologies de l'information, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Best Company for post sales and listen to customer expectations and build the features in the defined time frame.

Avantages: Reports, Security Features, User friendly and very reasonable price

Inconvénients: Everything is good. They think for customers pain points.

Réponse de l'éditeur

envoyé par MiClient le 24/04/2019

Dear Sir,

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Thanks again for your valuable time,
Chandan

Enough for all my proposal tracking

Publié le 03/05/2019
Utilisateur vérifié
CTO
Télécommunications, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: It has required feature for proposal tracking, that is, I can track the progress, and state of a sent proposal. Also, the proposal templates provided are somewhat feasible and easy to use.

Inconvénients: Not enough variety of templates of presentation.

User friendly solution. No hassle of training at all

Publié le 01/08/2019
Surender K.
Sales Head
Services d'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: There is no other solution with similar kind of features. Managing proposals and customers' communication was not that much easy. Most important-they give what customers want.

Inconvénients: SMS link should be masked with "Click here" or similar button

MiClient is very user friendly

Publié le 04/05/2019
Ankit H.
Member
Hôpitaux et soins de santé, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Miclient is a great, very light and user friendly tool for proposal management. It can save a lot of time for professionals

Inconvénients: I like everything however it can offer more integrations

Good

Publié le 22/03/2019
Ayushi J.
Partner
Services juridiques, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
3/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Good

Avantages: Good support team, easy to use..........

Inconvénients: There shall be templates for terms & conditions as well, add cc is big hustle as everytime email ids need to be typed, proposal settings shall be at proposal screen

Réponse de l'éditeur

envoyé par MiClient le 24/04/2019

Dear Mam,

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Chandan

Great Software

Publié le 04/04/2019
Aashish kumar J.
Partner
Services financiers, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Very ease and customized software. gives a different professional look while correspondence to existing as well as new clients.

Inconvénients: Terms and Condition as per the specific service change option to be provided

Réponse de l'éditeur

envoyé par MiClient le 24/04/2019

Dear Sir,

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Chandan

Highly recommend

Publié le 26/03/2019
Utilisateur vérifié
Personal Mortgage Consultant
Banque, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Excellent product features. Easy to use. Reduce manual work complete. One stop solution for Client Onboarding

Inconvénients: Had a great experience so far, 100% satisfied

Réponse de l'éditeur

envoyé par MiClient le 24/04/2019

Dear Mona,

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Easy and speedy proposals

Publié le 22/03/2019
Shefali T.
Legal Associate
Services juridiques, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great

Avantages: Shorter time for approval and easy execution

Inconvénients: User control feature needs to be developed.

Réponse de l'éditeur

envoyé par MiClient le 24/04/2019

Dear Mam,

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Chandan