Avis clients sur Biz1Book

En savoir plus sur Biz1Book

Économies mensuelles prouvées de 1 000 € pour les clients existants utilisant la version gratuite. Biz1book offre un contrôle approfondi des stocks basé sur les recettes.

En savoir plus sur Biz1Book

Avantages:

Non disponible

Inconvénients:

Non disponible

Biz1Book - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
5,0
Service client
4,0
Fonctionnalités
5,0
Rapport qualité-prix
5,0

Probabilité de recommander le produit

9/10

Biz1Book a reçu une note globale de 5 étoiles sur 5 d'après 1 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

Filtrer les avis (1)

Note du produit

Note du produit

Pays

Pays

Utilisation

Classer par

Avez-vous déjà utilisé Biz1Book ?

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Filtrer les avis (1)

subramanian
manager (É.-U.)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur

Cost Control Software

5,0 il y a 4 ans

Commentaires: We researched a lot of Sofware before buying a new Restaurant Management Software. We even started imeplenting some, but we were not convinced. We found Biz1book very good due to its quick implementation process. The first step of implementation was Recipe Management using Key Ingredients. Their promise was to show us Cost Savings using Recipe Management and they did show a lot of Savings. So in no time, they got the confidence of our Partners. Since then, we have been using Biz1book.

Avantages:

We could prevent Theft and Wastage in a simple way. Until we started using Biz1book, theft or Wastage had been pretty much ignored by our staff. With Biz1book, we were able to figure out and eradicate those issues.

Inconvénients:

Whenever there are upgrades to the software, we find issues in logging in and using the system. The Support team has to plan such activities during the late mid-night hours.