15 ans à aider les entreprises belges
à choisir le meilleur logiciel

Description de Delivra

Delivra est une plateforme marketing qui fournit aux spécialistes du marketing B2B et B2C de puissants outils d'automatisation pour simplifier le marketing multicanal et atteindre efficacement les clients. Exploitez vos données grâce à des intégrations CRM robustes pour envoyer des e-mails et des SMS hautement personnalisés et pertinents au bon moment pour chaque abonné. Et si vous avez besoin d'assistance tout au long du processus, l'équipe de services professionnels hautement expérimentée peut devenir une extension de votre équipe.

Qui utilise Delivra ?

Delivra permet aux petites et moyennes entreprises, B2B et B2C, d'atteindre leurs objectifs commerciaux grâce à un logiciel de marketing multicanal et à des services professionnels.

Delivra Logiciel - 1
Delivra Logiciel - 2
Delivra Logiciel - 3
Delivra Logiciel - 4
Delivra Logiciel - 5

Delivra ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Delivra

Delivra

4,5 (126)
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
46
15
4,1 (126)
4,6 (126)
4,8 (126)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
104
231
4,3 (5 969)
4,2 (5 969)
4,4 (5 969)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Delivra

HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
ClickDimensions
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Rapports et analyses
Constant Contact
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
Omnisend
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Messagerie planifiée
Microsoft PowerPoint
Fonctionnalités les mieux notées
Correction hors ligne
Mise en forme de texte
Présentation hors ligne
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Litmus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des listes
Rapports et analyses
Salesforce Marketing Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Gestion des campagnes e-mail
Rapports et analyses
Microsoft Outlook
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Gestion des boîtes de messagerie
Suivi des e-mails

Avis sur Delivra

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
56%
4
39%
3
6%
Michelle
Michelle
Marketing Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur

A Lifesaver for our Company

5,0 il y a 5 ans

Commentaires: VERY positive, I can not recommend them highly enough!!!

Avantages:

Literally one of the best tools I have in my arsenal! Delivra helps me reach my customers and potential customers in a professional and easy to use way. Every time I have contacted customer support they've been great to work with and help me resolve my issue easy - and usually it's user error not Delivra!

Inconvénients:

The reporting is sometimes over whelming because I don't need it to be as intricate as it is. But for many I think this is exactly what they are looking for.

stephanie
Marketing and communication representative for france (France)
Services sans fil, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur

DFR (D-link France review)

4,0 il y a 8 mois

Avantages:

Get other templates from different countries.

Inconvénients:

Automation, assets, are very difficult/complicated to use.

Réponse de l'équipe de Redbrick

il y a 6 mois

Thank you for this feedback—we'd love to see if we can help address any concerns you have with our automation builder and asset management. Would you please reach out to us at [email protected] so that we can set up a training call for you/your team? Hoping to hear from you, Madeline @ Delivra

Mary
Director of Exhibit Operations (É.-U.)
Événementiel, 11–50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur

Delivra is a great solution for email marketing

4,0 il y a 2 mois

Commentaires: We have used for over 10 years… satisfied customer!

Avantages:

Drag and drop editor, can have multiple users working in the platform

Inconvénients:

Email click reports could be better and the new Air interface results in some formatting tics. We prefer to work in the Legacy interface.

Réponse de l'équipe de Redbrick

il y a 2 mois

Hi Mary, Thanks for sharing your feedback with us and for 10 years of working together! Sounds like you've spotted some issues with that report, if you haven't done so already, could you please send us an email ([email protected]) with more info. so we can replicate the issue? That will help us get it resolved asap. Thank you! Madeline @ Delivra

Jennifer
Executive Assistant (É.-U.)
Formation professionnelle et coaching, 2–10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur

Delivra Review

3,0 il y a 11 mois

Commentaires: Great staff. Nice product, but getting started with the new system is a bumpy ride.

Avantages:

Whenever I have had need to ask for help all staff are very friendly, personal, and helpful. They take suggestions seriously.

Inconvénients:

New system rolled out recently has been full of glitches. It has many features that seem to be improved, but some features that I used in the older version are not available, though I am told they will be. I am not a very tech savvy person and would have preferred that glitches be smoothed out before I was changed over to the new version (though I have been able to switch back to the old version and work in the new version is there, so I can toggle back and forth between the two, if needed).

Réponse de l'équipe de Redbrick

il y a 11 mois

Hi Jennifer, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. I'm sorry to hear that your early experience of Delivra Air has been challenging. As your CSM may have shared, we are constantly rolling out additional features into the new experience—so certainly keep checking in as those become available to you. We absolutely do take suggestions seriously, so if there's anything in particular you'd like us to start/stop doing when it comes to feature releases—we'd love to hear from you. (Delivra.com/contact). Cheers, Madeline @ Delivra

Melissa
Admirative Assistant (É.-U.)
Produits chimiques, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur

ChEPurdueUniversity

5,0 il y a 4 mois

Commentaires: Love the software when able to use it. At times there are issues that needed address as in sizing of the campaign and logging into the system, but [sensitive content hidden] was quick to address

Avantages:

Easy content and easy to maneuver. Looks very professional as well as easy to relay fliers to the public

Inconvénients:

issues signing in at times, changing password often

Réponse de l'équipe de Redbrick

il y a 4 mois

Hi Melissa, Thanks for taking the time to leave us a review! Multi-factor authentication can be cumbersome at times, but we believe it's a critical part of keeping our customers' accounts and data secure. Still, I'm sorry to that's been a challenge. Cheers, Madeline @Delivra