Call Center CRM

Call Center CRM

par Voicent Communications

Utilisation de Call Center CRM

Small & Medium Business for cost effective customer management and automated communications. Organizations that need to manage employees, vendors and business partners with automated workflow.

Description de Call Center CRM

A tool for managing telephone interactions with customers, enabling you to automatically collect and organize customer information and then instantaneously call it up when the customer calls or when you call the customer. You can even have your phone system automatically recognize and direct an individual customer's calss to a specific phone extension or department.

Informations sur Call Center CRM

Voicent Communications

http://www.voicent.com

Fondé en 2001

Prix de Call Center CRM

Call Center CRM est disponible à partir de 300,00 $US/unique. Call Center CRM est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. Consultez ci-dessous les informations détaillées concernant le prix de Call Center CRM.

À partir de

300,00 $US/unique

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Call Center CRM - Fonctionnalités

Logiciels de CRM
Accès mobile
Devis et offres
Gestion des tâches
Gestion du territoire
Intégration des médias sociaux
Intégration du chat interne
Intégration du marketing automation
Lead scoring
Segmentation
Stockage de documents
Système de calendrier et de rappel
e-mail marketing

Avis sur Call Center CRM

Affichage d'1 avis sur 1

Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
Rapport qualité-prix

Saved me time!

Publié le 23/12/2014
Emerson S.
teamlead
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
5/5
Support client
Rapport qualité-prix

Commentaires: I've tried voicent's CRM just this year in our company. It has then always been my bestfriend with my business. It helped me organize things into place, from checking records, updating database, checking previous conversations with customers, etc. Handing records and databases has never been this easy. Saved me time, a lot of time!