Insightly

Insightly

par Insightly

Utilisation de Insightly

Les entreprises de tous les secteurs à la recherche d'un CRM simple à utiliser, mais performant, avec gestion et livraison de projet. Suivez toutes vos activités, des prospects aux projets livrés, sur la même plateforme.

Description de Insightly

Insightly est un logiciel CRM performant et facile à utiliser avec des intégrations natives à Gmail, Office 365, MailChimp et d'autres applications populaires. Avec plus de 1,5 million d'utilisateurs dans divers secteurs, Insightly est l'un des principaux logiciels CRM disponibles sur le marché. Les entreprises utilisent Insightly pour gérer leurs contacts à chaque étape du processus de vente, suivre les relations avec les clients, surveiller leur pipeline de ventes, etc.

Informations sur Insightly

Insightly

http://www.insightly.com

Fondé en 2010

Prix de Insightly

Insightly est disponible à partir de 29,00 $US/mois. Insightly est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. Consultez ci-dessous les informations détaillées concernant le prix de Insightly.

À partir de

29,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Insightly - Fonctionnalités

Logiciels CRM en ligne
Analyse du service client
Catalogage et catégorisation
Contrôle des réponses par e-mail
Gestion des connaissances
Messagerie instantanée
Mesure des performances
Portail libre-service
Recherche
Suivi du support client
Alertes sur les biens
Gestion des campagnes
Gestion des contacts
Gestion des leads
Mise en correspondance des clients et des biens
Segmentation
Suivi des interactions
Suivi des références
e-mail marketing
Accès mobile
Devis et offres
Gestion des tâches
Gestion du territoire
Intégration des médias sociaux
Intégration du chat interne
Intégration du marketing automation
Lead scoring
Segmentation
Stockage de documents
Système de calendrier et de rappel
e-mail marketing
Devis et offres
Gestion des tâches
Gestion du territoire
Intégration des médias sociaux
Intégration du marketing automation
Lead scoring
Lecture de cartes de visite et de badges
Messagerie instantanée
Prévision
Segmentation
Stockage de documents
Système de calendrier et de rappel
Devis et offres
Gestion de projets
Gestion des contrats
Gestion du pipeline de ventes
Planification
Prévision
Suivi des clients
Contrôle de qualité
Gestion de la chaîne logistique
Gestion des devis
Gestion des documents
Gestion des fournisseurs
Gestion des ressources
Prévision
Taçabilité
CRM
Facturation
Gestion de projets
Gestion des devis
Gestion des documents
Gestion des portefeuilles
Gestion des ressources
Génération d'offres
Outils de collaboration
Portail client
Suivi du temps et des dépenses
Base de données de clients
Gestion des appels
Gestion des campagnes
Gestion des canaux
Gestion des commissions
Gestion des contacts
Gestion des contrats
Gestion des leads
Gestion des opportunités
Gestion des ventes sur le terrain
Gestion du territoire
Génération d'offres
Mesure des performances
Prévision des ventes
Suivi des références
e-mail marketing
Base de données de contacts
Contacts partagés
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Importation et exportation de contacts
Outils de prospection
Recherche/Filtre
Segmentation
Suivi des interactions
Diagrammes de Gantt
Gestion des idées
Gestion des portefeuilles
Gestion des ressources
Gestion du budget
Modèles personnalisables
Méthodes Agile
Méthodes classiques
Outils de collaboration
Portail client
Suivi des étapes
Suivi du temps et des dépenses
Suivi progression/coût
Tableau kanban
Distribution de leads
Gestion des campagnes
Gestion des pipelines
Lead nurturing
Lead scoring
Outils de prospection
Saisie de leads
Segmentation de leads
Suivi des interactions
Suivi des sources
Diagrammes de Gantt
Définition des priorités
Outils de collaboration
Suivi des statuts
Suivi des étapes
Suivi du pourcentage de progression
Suivi du temps et des dépenses
Suivi progression/coût
Tableau kanban
Diagrammes de Gantt
Définition des priorités
Gestion des modèles
Gestion des ressources
Gestion des tâches
Gestion du budget
Méthodes Agile
Méthodes classiques
Outils de collaboration
Suivi de la progression
Suivi des échéances
Tableau kanban
Collaboration
Gestion de projets
Gestion des campagnes
Gestion des documents
Gestion des tâches
Partage des fichiers
Suivi du temps
Devis
ERP
Gestion de la maintenance
Gestion de la qualité
Gestion de la sécurité
Gestion des bons de commande
Gestion des expéditions
Intégration comptable
MES (Manufacturing Execution System)
MRP (material resource planning)
Rapports et analyses

Avis sur Insightly

Affichage de 5 avis sur 479

Note globale
3.9/5
Facilité d'utilisation
4/5
Service client
3.7/5
Fonctionnalités
3.8/5
Rapport qualité-prix
3.9/5
Elizabeth P.
Director, HR
Marketing et publicité, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/02/2020

"Manage your business relationships with Insightly"

Commentaires: Insightly CRM has offered us a solution to practically all our samples, thanks to it I have obtained a lot of reliability to the projects that are carried out in the office maintaining the conviction that we constantly obtain more and better results. It is fully customizable and adaptable to our requirements, also thanks to this we have been able to capture a large number of new customers, renew contracts and interests with customers within our company. It is a very attractive tool and the results have been very professional, its functionality is totally successful and will recover your investment in the blink of an eye, do not miss the opportunity to obtain a system to manage relationships with your customers and enhance each area that makes up your company, being fully customizable to whatever your requirement.

Avantages: Insightly has worked great to be able to direct excellent relationship management with our clients, either by creating them or maintaining them in a wide range of industries in a wide variety of fields, be they consulting, health, manufacturing, among others. Thanks to this tool we have been able to generate consistent quotes much more quickly taking advantage of all kinds of opportunities.

Inconvénients: It is a bit difficult to maintain the integration or even integrate it with other tools, just as they do not present frequent updates and they are not very striking either, but in general terms I can confirm its excellent functionality.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/02/2020
Krystal K.
Editor
Production audiovisuelle, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/02/2020

"Insightly is a CRM with a very clean interface that is easy to navigate"

Commentaires: Insightly is my favorite CRM. I love the app version, and I am able to connect Insightly with other apps. It offers great value for the product, and customer support is good, and responsive.

Avantages: I love Insightly because it has a clean look that is easy on the eyes, and it is a very intuitive CRM, unlike many others that can overwhelm or be confusing.

Inconvénients: Hard to think of many drawbacks with this CRM. Sometimes I wish the community pages and discussion boards were more lively.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/02/2020
Joshua K.
Owner
Équipements publics, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/12/2019

"Brings all record-keeping together"

Commentaires: We have only been using Insightly for a couple of weeks, but overall I've liked it a lot. Prior to using Insightly, we were manually note-taking in Word documents for each client. Each time that a lead was converted, we then had to go and update everything. Now that we are able to integrate all of our notes, contacts, emails, etc. into one system, the workload has drastically lightened.

Avantages: The thing that I like most about Insightly is that it allows me to document everything from start to finish with each customer. For example, if I send an email to a lead/customer, all I have to do is add that as an attachment in Insightly and I can go back at any time and see anything that was linked with that particular person. This helps track progress when passing off to other team members, too. In a sense, Insightly brings all of the "record-keeping" together and puts in one simple platform.

Inconvénients: The project management function is pretty basic. Unlike a couple other CRM software that I've tested, Insightly does not offer many of the graphical views that the others do. Being someone who has an easier time seeing data in the visual realm, this was a feature that I wished Insightly would add.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Insightly le 30/12/2019

Hi Joshua! Thanks so much for your kind words. We work hard to make Insightly a preferred CRM for businesses like yours, and are thrilled you're making the most out of our platform. Thank you for being our valued customer. We look forward to helping you and your team reach new heights!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/12/2019
Iain M.
COO and Technical Director
Conseil en gestion, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 05/10/2016

"Long time user verging toward long-suffering user"

Commentaires: This is a product I wanted to like so much. We have been using Insightly for many years. We were attracted to it because it combined CRM and Project Management. Over the years they have improved the CRM aspect, but have left PM virtually untouched. Their support is haphazard and they often introduce new *features* which cause problems - like the day Google Contact Sync stopped working, or the day Google Contact Sync started duplicating contacts in Google etc. Because we signed up so long ago, we have an excellent pricing model. If we were paying more I would be really dissatisfied. Oh and they are just appalling at sharing their product roadmap. It's like driving a manual shift car as the mechanic is fitting new gears as you speed up.

Avantages: Great CRM and Pipeline Management out the box!
Contact Syncing for Google is great - despite minor issues.
Good simple project lists.
Links nicely to Mailchimp and Xero.

Inconvénients: Very very poor project management. You will need to use other packages for almost anything. No resource management. No Gantt charts. No visibility. Email integration is rudimentary. Task integration is non-existent. No Office 365 contact synchronisation.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Insightly le 09/10/2016

Thanks for the feedback. I'll pass this on to our product team because all feedback helps us improve. With regards to exposing our product road map -- it's common that privately held companies do not make their product road map public. If you have specific questions on features please send an email to [email protected] and we can let you know if they are on the roadmap. Thanks.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 05/10/2016
Amy O.
Owner
Bureau exécutif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/09/2019

"Efficient, User-Friendly CRM Contact Database Option!"

Commentaires: We have a ton of contacts in our database and Insightly allows for us to easily find people for our campaigns with the customized fields and tags.

Avantages: I like that you can include social media links for your contacts. I like that you can create several customized fields for information that is specific to your needs. And I also like that you can "tag" your contacts so that when you search for a specific demographic, those that fit will show up in the results.

Inconvénients: There really isn't much that I dislike about Insightly except that since we have a ton of "tags", it would be nice to be able to check a whole bunch to apply instead of typing in each one separately.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Insightly le 17/09/2019

Hi Amy, thanks so much for your kind words. We work hard to make Insightly a preferred CRM for businesses like yours, and are thrilled you're making the most out of our platform. Thank you for being our valued customer. We look forward to helping you and your team reach new heights!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/09/2019