Qui utilise Gusto ?

Gusto est conçu pour l'employeur moderne. Logiciel cloud destiné aux ressources humaines facile d'utilisation, assisté par un support expert. Plus besoin de sous-traiter : Gusto vous aide à prendre soin de votre équipe de manière rapide et professionnelle.

Description de Gusto

Gusto est une plateforme en ligne moderne destinée au personnel qui aide les petites entreprises à s'occuper de leurs équipes. En plus d'un service complet de paie, Gusto propose des outils d'assurance maladie, d'invalidité, d'expertise en ressources humaines et de gestion d'équipe. Gusto possède actuellement des bureaux à Denver, San Francisco et New York, qui offrent leurs services à plus de 100 000 entreprises à l'échelle nationale.

Informations sur Gusto

Gusto

https://gusto.com

Fondé en 2011

Gusto Logiciel - 1
Gusto Logiciel - 2
Gusto Logiciel - 3
Gusto Logiciel - 4
Gusto Logiciel - 5
Vidéo de Gusto
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35,00 $US/mois
4,00 $US/mois
s/o

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Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Non
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Essai gratuit Non
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de Gusto

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Gusto - Fonctionnalités

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  • Gestion des flux de travail
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  • Gestion des ressources humaines
  • Gestion des tâches
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  • Portail employés
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Logiciels d'onboarding : afficher la liste complète

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Logiciels de paie : afficher la liste complète

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Gusto - Alternatives

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Avis sur Gusto

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,7
Service client 4,5
Fonctionnalités 4,5
Rapport qualité-prix 4,5

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Alicia D.
Lawyer
Services juridiques, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/06/2020

"I’m an employment lawyer and I consistently recommend Gusto to my clients"

Commentaires: Customer support is great. This is a good company. They aren’t the cheapest. And they aren’t the most expensive. I think the extra cost is worth it to ensure compliance.

Avantages: Gusto is easy and straightforward to use. But it doesn’t sacrifice accuracy for ease. What I like most about Gusto is that it makes it easy for small businesses to be legally compliant with complicated wage laws across jurisdictions. I haven’t found a legal error yet — and I can’t say that about any other payroll software or service I’ve worked with over the last 15 years.

Inconvénients: I wish the price didn’t jump up so much for time clock feature. Getting clients to use the integrated time clock can be a challenge, and it creates unnecessary problems. It should be included in the base fee.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/06/2020
Jessi F.
Director of Marketing and Operations
Production alimentaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/05/2021

"Gusto is my favorite payroll software ever!!"

Commentaires: Great customer service, great value, great UI, I've referred to to so many people already.

Avantages: It's like someone was listening to me complain about Quickbooks payroll and ADP (and Tsheets) and made a software just for me. It's so simple - I was using an accountant to run payroll through ADP - Gusto saves so much time I can do it myself.

Inconvénients: The reporting tools aren't super robust.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/05/2021
Ian C.
owner
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/01/2021

"Wasted my time and money, was literally counting the days until the end of the fiscal year."

Commentaires: negative, cumbersome, patronizing, too expensive.

Avantages: Nothing. I was migrated to it from XERO, when they decided to no longer do payroll

Inconvénients: Honestly, I HATED the stupid animated piggy bank. Probably seems trivial, but it seemed emblematic of a company that was more concerned about making their software look like an iPhone app, than making it work well. The payroll was cumbersome. It woudn't let me do payroll early, or late. It basically made me run payroll within a two day window. Bank account low? Still made you run payroll, or would hassle you about messages about being late. Want to go on vacation and do a couple weeks of payroll early? Nope, out of luck. When they told me they would manage my health care premiums, I thought, great! Nope, after a week of emails and after several phone calls, I found out they were just trying to be group managers, and insurance brokers by offering me different insurers that I could choose. Zero help if I already had a group plan set up. Plus too expensive. Patriot is way simpler, and way cheaper. I do see lots of my millenial patients that are working for startups that probably won't be in business in 5 years seem to have Gusto as their payroll, so I'm just not the business that Gusto is a fit for.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/01/2021
Erik M.
Owner
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/05/2021

"Great HR Option for Small Businesses"

Commentaires: As an owner/operator starting out, I ran into problems implementing other payroll systems for our company. Luckily I came across Gusto and got things up and running g fast. We’ve been using it ever since.

Avantages: Easy on boarding and constantly communicating with our management staff has kept Gusto in its place of being our payroll management system for our employees.

Inconvénients: It’s a little pricey, especially since we don’t use all of the available features but it’s a good system overall.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/05/2021
Katie B.
Managing Director
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/05/2021

"Review!"

Commentaires: Gusto is reasonably priced and the customer service is EXCELLENT, especially compared to our old system. Everything about it is intuitive or clearly explained, answers are easy to find, and overall it's quick and very pleasant to use.

Avantages: Gusto is so clean, simple, intuitive, and encouraging. They build in a workflow that is easy to understand and includes celebratory "You did it!" or "We'll take care of this next part!" tidbits. Customer service is quick and literally always solves the problem in a friendly, affable way. Plus it's affordable, and the little pig mascot is cute.

Inconvénients: Nothing. Gusto is wonderful. I recommend this to everyone.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/05/2021