Qui utilise NewBook ?

NewBook est une excellente solution pour un large éventail de propriétés, telles que les hôtels, les complexes hôteliers, les villas, les motels, les villages vacances et les marinas.

Description de NewBook

Le logiciel de gestion des relations et des propriétés fiable et avancé de NewBook qui révolutionne les services en ligne et les opérations de back-office en vous offrant tous les outils dont vous avez besoin pour gérer votre activité de manière efficace. NewBook vous permet de faire décoller votre entreprise en ligne et d'élargir vos possibilités de vente en acceptant des réservations via votre site web, de vous connecter à des canaux de vente tiers ainsi que d'utiliser d'autres outils de vente incitative et des activités génératrices de revenus.

Informations sur NewBook

NewBook

https://www.newbook.cloud

Fondé en 2010

Vidéo de NewBook
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Présentation des tarifs de NewBook

NewBook n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement et prise en charge de NewBook

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct

NewBook - Fonctionnalités

  • Gestion des promotions
  • Gestion des restrictions
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Kill switch

Logiciels de channel manager pour hôtels : afficher la liste complète

  • Carte du site
  • Emplacements multiples
  • Entrée et sortie des invités
  • Facturation des fournisseurs eau/gaz/électricité
  • Gestion des locations
  • Gestion des réservations de site
  • Gestions des permis
  • Point de vente (PDV)
  • Réservations en ligne

Logiciels de gestion de campings : afficher la liste complète

  • Facturation
  • Fonctions pour camps de vacances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des enseignants et du personnel scolaire
  • Gestion des programmes
  • Gestion des présences
  • Gestion médicale
  • Inscription en ligne
  • Portail parent

Logiciels de gestion de colonies de vacances : afficher la liste complète

  • Automatisation du marketing
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Comptabilité intégrée
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des employés
  • Intégration GDS et OTA
  • Point de vente (PDV)
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Propriété unique
  • Réservation en ligne
  • Séjour prolongé
  • Traiteurs

Logiciels de gestion hôtelière : afficher la liste complète

  • Communications avec les invités
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des leads
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des réservations
  • Gestion des tâches ménagères
  • Relevés de propriétaires
  • Traitement des paiements

Logiciels de location saisonnière : afficher la liste complète

  • CRM
  • Gestion des promotions
  • Gestion des réservations de chambres
  • Gestion des taux
  • Notes de réservation
  • Réservation d'activités
  • Réservation de tiers
  • Réservations de groupe
  • Support client

Logiciels de réservation : afficher la liste complète

  • Chambres privées
  • Dortoirs
  • Gestion de l'é-réputation
  • Gestion des employés
  • Gestion des réservations
  • Gestion des tiroirs-caisses
  • Gestion des tâches ménagères
  • Intégration GDS et OTA
  • Optimisation des prix
  • Point de vente (PDV)
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Réservation en ligne

Logiciels pour auberges de jeunesse : afficher la liste complète

NewBook - Alternatives

Plus d'alternatives à NewBook

Avis sur NewBook

Lire tous les avis

Note globale

4,7/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,7
Fonctionnalités 4,5
Rapport qualité-prix 4,2

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Jermaine W.
Consultant
Hôtellerie
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/11/2017

"Amazing!"

Avantages: A very easy to use system that was very easy to implement and is great value for money. I love the fact that there are always updates, which means that Newbook are always ahead of the game when it comes to features. The support team are very friendly and know their stuff and the Wiki and support request features are all great. My favourite features that other systems do not offer is the read receipt of emails sent through the system and the feature suggestions. Once up and running, the direct connection with Airbnb will be

Inconvénients: Direct connections are that are offered are very Australian based and do not fit into the London Hotel & Apartment sector.

Réponse de l'éditeur

envoyé par NewBook le 20/12/2017

Hi Jermaine,

Thank you for your recent review of NewBook. We are happy to see everything is going well! We have added some global integrations this year and are always looking to add more. If there are any in particular that you¿re looking for, feel free to add a feature suggestion so others can vote and the team can review your requests.

Best Regards,
The NewBook Team

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/11/2017
Pelin U.
Complex General Manager
Hôtellerie, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/11/2020

"NewBook combines multiple booking channels for us"

Commentaires: NewBook is pretty fine to meet our needs in multiple channel booking management and helps us avoid multiple bookings and update the availability in all online sales channels as well as in our website and this way we avoid multiple bookings and helps us save time in booking operations.

Avantages: Management of all reservation channels is really a hard operation especially if you have a website that already has a huge demand and always there is the risk of multiple bookings or delays in updating the room availability. NewBook solves our multiple channel reservation problem along with the reservations in our website so that whenever we accept a booking through a particular sales channel, Newbook reflects it to all other remaining channels as well as our website.

Inconvénients: NewBook neither cover our requirements in-hotel facility reservation side like SPA bookings nor helps us to provide digitization in providing access to our other services such as room service. That would be better to have a version that covers the in-hotel service portfolio along with multi-channel room booking management.

Réponse de l'éditeur

envoyé par NewBook le 04/12/2020

Hi Pelin,

Thank you so much for sharing your experience with NewBook! We appreciate your feedback and we're very happy to hear you're enjoying using our system.

Please feel free to add your suggestions for hotel management features to our Feature Suggestion page - our team is constantly reviewing votes and requests for future development!

Kind regards,
The NewBook team

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/11/2020
Prasad K.
Business owner
Hôtellerie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/04/2019

"Very unprofessional team ,"

Commentaires: Initially they were good, but later sales people sold me expensive version but it was totally not value for money.
Support system is very bad specially when you have issues.It is not supported by lot of websites.

Avantages: Payment system integration, and taking payment is very easy

Inconvénients: Support very poor , very complex to use , do not provide connection to lot of websites

Réponse de l'éditeur

envoyé par NewBook le 24/04/2019

Hi Prasad,

It is disappointing to see that you are posting this incorrect review of NewBook on Capterra. Our team provided solutions to all of your needs and complex requirements. Our system can be either easy or complex depending on how complex your individual property/rate setup is. As a property management system NewBook has a large number of OTA's directly connected such as Expedia Group, Hotels.com, Booking.com, AirBnB, HomeAway, TripAdvisor, Trip.com Agoda, Lido and many others but we never promoted to have hundreds like a separate channel manager would, i.e Siteminder (which we also support). If posting a bad review is an attempt to avoid paying your outstanding bills I can assure you we do not operate that way and are confident potential clients will see the large number of positive reviews and know we really do take care of our clients and offer top notch service and support.

Regards, Shaye Illich
Business Development Manager

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/04/2019
Melanie D.
Owners/Manager
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/12/2020

"Business made easier"

Commentaires: Newbook staff are fabulous, prompt & reliable. They are always chirpy & very bubbly on the phone. They know their stuff & if they can't help with a question, they will find out & get back to you.

Avantages: What I like most about the software is the dashboard & having favourites to click on.

Inconvénients: I least like, there is so much we can do in the program, it gets a bit overwhelming to find everything.

Réponse de l'éditeur

envoyé par NewBook le 15/12/2020

Hi Melanie. Thank you for your review of NewBook! We're so happy you're loving it and are impressed with our knowledgeable staff. Our Customer Relations Team offers free productivity meetings where they can help explain features and show you some handy tips and tricks within the system. If you're interested, you can book your meeting here: https://bit.ly/3gKZMdc
Thanks again, Melanie!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/12/2020
Lorraine E.
Marketing Manager
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/11/2017

"Good training and the team always responds to our queries quickly."

Commentaires: Newbook PMS system was recommended to us by another serviced apartment company and we were extremely impressed from the outset. The time we spent on invoicing, when compared to our previous system, was dramatically reduced. The booking function is straightforward and quick. One of the areas of their expertise is training on the system. Lauren is an excellent trainer and the team action all support requests by return. If a member of our team requires further training this is quickly arranged and further support provided. All charts are easy to view and each user has the ability to customise their personal system. So if you are on reservations you can immediately click into the sales function, or finance - invoicing function. Facility hire charts are also beneficial for the allocation of parking bays or items to up-sell.
Both our housekeeping and maintenance team have their own area within Newbook and can read instructions and new requests every day, to prioritise their work.

Avantages: Emailing guests within the system.
Sending SMS to guests.
Printing of guest registration cards.
Automatic sending of emails to guests prior to arrival.
Automatic sending of emails to guests when in house.
Automatic sending of emails prior to guest departure.
Automatic sending of questionnaires.

Réponse de l'éditeur

envoyé par NewBook le 20/12/2017

Hi Lorraine,

Thanks so much for taking the time to give us such a lovely review! It¿s great to see you are using so many of our features and the impact they are having on your business. We have a great support team and we¿re happy to hear they are always around when you need them.

Best Regards,
The NewBook Team

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/11/2017