Qui utilise Syxsense Manage ?

Les professionnels de l'informatique, les départements SecOps et les prestataires d'infogérance dotés de 100 à 100 000 terminaux ayant besoin d'une gestion avancée des pointsde terminaison et d'une sécurité des points de terminaison dans une seule solution.

Description de Syxsense Manage

Syxsense Secure propose une analyse des vulnérabilités, une gestion des correctifs, ainsi que l'EDR (détection et réponse des points de terminaison), le tout dans une solution performante. Syxsense Secure utilise l'IA (intelligence artificielle) pour aider les équipes de sécurité à prévoir et éliminer les menaces. Bénéficiez d'une surveillance en temps réel des processus malveillants, de la quarantaine automatisée des appareils et des données en temps réel pour avoir un aperçu de l'intégrité de chaque point de terminaison sur votre réseau.

Informations sur Syxsense Manage

Syxsense

http://www.syxsense.com/

Fondé en 2012

Prix de Syxsense Manage

Syxsense Manage n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

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Version gratuite

Non

Essai gratuit

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Syxsense Manage - Fonctionnalités

Logiciels d'infogérance
Accès à distance
Assistance téléphonique
CRM
Facturation
Gestion de projets
Gestion des correctifs
Gestion des problèmes
Messagerie instantanée
Planification
Sauvegarde et récupération
Tableau de bord
Gestion de la configuration
Gestion de la maintenance
Gestion des achats
Gestion des audits
Gestion des contrats/licences
Gestion des demandes
Gestion des fournisseurs
Gestion des stocks
Suivi de la conformité
Suivi des coûts
Accès et contrôle à distance
Audit des problèmes
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion de la conformité
Gestion des capacités
Gestion des correctifs
Gestion des licences
Gestion des stocks
Planification de la maintenance
Accès et contrôle à distance
Alertes/Notifications
Analyse de la vulnérabilité
Approbation automatique
Correctifs personnalisés
Déploiement automatique des patchs
Gestion de la conformité
Gestion à l'échelle du réseau
Priorisation des patchs
Scans automatiques
Tableau de bord
Test de patchs
Chat en temps réel
Enquêtes et feedback
Enregistrement de session
Outils de diagnostic
Partage d'écran
Partage des fichiers
Transfert de session

Avis sur Syxsense Manage

Afficher 5 avis sur 32

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,9/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Utilisateur vérifié
IT Desktop Administrator
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/06/2019

"Great service and support. Evolving to fit customer needs."

Commentaires: With any software, there is a learning curve and this is no exception. However, from trials of many other patching solutions, this was far and away the most intuitive . The support has helped me understand some of the more common errors and how to correct them on my end.

Avantages: CMS has everything I was looking for in an online patching solution. The customer support is always fast and accurate, while offering fantastic solutions beyond what my questions were.

Inconvénients: The remote assistance portion lags to the point where it is not very useful. The FAQ and Help sections are high level, without many answers on more detailed questions.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/06/2019
Wilfredo L.
IT Assistant
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/07/2019

"Mid size company using Patch Manager to manage Desktop/Laptop updating policy"

Commentaires: Outlook windows updates were causing issues and since wsus packages these we could not manage the updates with out a tool, since CMS we are not able to verify the update before deploying.

Avantages: The ease of use, we have spent less time managing the program and less time assisting with issues since the deployment of CMS/ Patch Manager.

Inconvénients: Not sure yet seems to work fine on all aspects and functions

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/07/2019
Bertie P.
IT Manager
13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    2/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 10/05/2018

"Could never get things right"

Avantages: When it worked properly, it was amazing. The UI made it very easy to deploy patching campaigns and I loved the dashboards showing patch compliance.

Inconvénients: Scheduled tasks failed often. Tried a combination of using the vRep and going agentless. Long story short, could only ever complete about 10% of all patch jobs. The site was always unbearably slow as well. We're based in Alaska so perhaps the sluggish site was just our connection back to the Verismic servers.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 10/05/2018
Shannon R.
IT Support
Services juridiques, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/05/2017

"Pleasure to deal with"

Commentaires: Its a great tool that I use daily and wouldnt be able to do my job without it!

Avantages: I LOVE this software. In our organisation it is used as an assets DB, Remote control tool and its our patching tool too. As we have offices all over the country its not convenient to go down to the offices every times there is an issue nor is it cost effective for the business, so using CMS is great as we can connect the PCs/ Laptops in seconds to resolve issues and manage machines. The support staff are excellent at resolving any problems quickly and do a thorough job to make sure everything is resolved before closing down the ticket. The training staff are great too! No question is too silly and they are always happy to help with what ever issues / queries we had - IE setting up software deployments and using patch manager.
I would highly recommend CMS for small and large business. Other Verismic products are just as high quality as this one.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/05/2017
Ètienne R.
Systems Administrator
Services juridiques, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/03/2020

"Syxsense patch management is instrumental in making telework happen"

Commentaires: A couple of years ago, our organization saw a need to move its patch management technology, which was on-prem, to a cloud solution. As we started to transition to a mobile workforce, we quickly realized that we needed to have the same visibility into the laptops as we had into our desktops and servers. We vetted several companies. None offered the capability and simplicity of the Syxsense.

Avantages: Syxsense is much more than a patch management solution. Syxsense gives us the ability to deploy software and provide remote assistance to our employees no matter where they are in the world.

Amid the COVID-19 pandemic, with more and more of our employees being required to work from home, Syxsense has been instrumental in making telework happen for our organization.

Inconvénients: Having a cloud solution is a huge benefit over what we were using, which was on-prem. There's nothing I like least.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/03/2020