Qui utilise atEvent ?

atEvent s'adresse aux spécialistes du marketing, aux vendeurs et aux planificateurs d'événements qui ont besoin d'une solution de niveau entreprise pour saisir et qualifier les leads lors d'événements et les synchroniser avec leurs systèmes MA/CRM pour un suivi immédiat.

Description de atEvent

Allez plus loin que la simple saisie de leads avec la solution de gestion des leads lors des événements B2B d'atEvent, l'une des meilleures de sa catégorie. Obtenez des leads lors d'un événement, ajoutez des qualifiants personnalisés et des actions de suivi tout en synchronisant tous les éléments avec votre système MA/CRM pour un suivi rapide et personnalisé, qui accélère les ventes. atEvent est conçu pour les grandes entreprises avec des intégrations MA/CRM flexibles, une couverture étendue des salons, un consentement RGPD à la saisie des données, une transcription multilingue des cartes de visite et des informations sur les comptes pour votre stratégie ABM.

Informations sur atEvent

atEvent

http://at-event.com/

Fondé en 2013

Prix de atEvent

atEvent est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

atEvent - Fonctionnalités

Logiciels de gestion des invitations
Billetterie
Codes QR
Gestion de plusieurs événements
Gestion des listes d'invités
Importation et exportation de données
Impression de badges
Rapports et analyses
Recherche dans liste d'invités
Saisie de leads
Segmentation des participants
Synchronisation de données
Calendrier des événements
Enquêtes et feedback
Gestion de site web
Gestion des campagnes
Marketing localisé
Pages de renvoi et formulaires Web
Promotion sur les médias sociaux
Rapports et analyses
Segmentation du public
e-mail marketing
Distribution de leads
Extraction de données
Formulaires en ligne
Lead nurturing
Lead scoring
Lecture de cartes de visite et de badges
Notifications de leads
Qualification de leads
Tableau de bord
Gestion des formulaires
Gestion des études
Imagerie de documents
Indexation de documents
Piste d'audit
Saisie de données
Saisie décentralisée
Saisie à distance
Suivi des dossiers
Vérification de données
Billetterie
Configuration d'espaces et de salles
Enquêtes et feedback
Gestion abstraite
Gestion des badges
Gestion des clients
Gestion des conférenciers
Gestion des inscriptions
Gestion des parrainages
Gestion des participants
Gestion des traiteurs
Promotion sociale

Avis sur atEvent

Afficher 5 avis sur 20

Note globale
4,2/5
Facilité d'utilisation
4,4/5
Service client
4,2/5
Fonctionnalités
3,8/5
Rapport qualité-prix
3,9/5
Utilisateur vérifié
Payment Solutions
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/04/2018

"overall a good app"

Commentaires: having the cards you scan and notes you take upload in to Salesforce so you can spark your memory when you follow up.

Avantages: great image to text conversion and also great for managing multiple events. Good camera capture of business cards as well. really like how easy to find verified contacts in app.

Inconvénients: extra steps that you have to go thru when you are in a hurry.
would like to populate quick notes catered to event

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/04/2018
Mary M.
Event Coordinator
Recrutement, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/04/2018

"atEvent is great at helping us easily capture contact information from events. "

Commentaires: An easy way to capture contact information

Avantages: It's pretty simple. Most of my teams are able to use it without any issues. I like that it has a section where you can upload a whole attendee list and check people in. That is really convenient.

Inconvénients: I believe we have almost 2,000 users added in our atEvent account. My biggest complaint is that there is no way to search for users when I need to add them to an event. I have to go page through page until I find their name. And if I click too fast, I will mess it up and atEvent will unselect all of the people I have already chosen. It's extremely time consuming. Honestly, that's my only real complaint. If that was fixed, the star rating would be higher. But when I create SO many events, the lack of that feature is a big deal to me.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/04/2018
Samantha P.
Field Event Coordinator
Recrutement, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/05/2018

"I assign my local team members to use atEvent on a daily basis. "

Commentaires: Its huge in helping us track ROI from our events. Before we relied on our attendees and what they remembered about events. A lot of times we were missing big successes because they happened a couple months later.

Avantages: Its extremely easy to use. I give my teams a step-by-step walk through with the app and it takes about 2 minutes for them to know what's going on. It doesn't take up a ton of space on my phone and it ALWAYS remembers my user info. That might seem small but its big to me. The search aspect is easy, I can type in the title starting with the third word and it will still find it.

Inconvénients: I don't like that's its not compatible with several conference lead retrieval devices. I end up purchasing theirs because we are unable to use atEvent. Assigning users to each event takes awhile. We have over 100 pages and I have to go through each page to find the contacts I need. I cannot search for events that I have created, or events that are in my specific territory. All searches shop every event that has been entered and we have 9 different people entering events.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/05/2018
Michael F.
Senior Digital Maketing Specialist
Fabrication électrique/électronique, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/04/2020

"Automates and Simplifies"

Commentaires: The goal was to automate lead collection, avoid renting show scanners, provide access to all booth workers, and then sync the data to our MAP and CRM.

Avantages: We had a very involved multi step process with several people involved in event setup and lead capture followed by manual data upload.

Inconvénients: Managing the coordination of API information is tedious

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/04/2020
Mike S.
Director Customer Engagement/Marketing Automation
Logiciels, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/09/2019

"atEvent makes it easy"

Commentaires: Like most organizations, our sales team likes to hold onto those cards they get at shows, where now we tell them it's ok, but we just need it in atEvent first - it's a happy medium. Our lead counts were "a best guess" in the past and now with atEvent we know exactly who, when and where so that we can tailor our communications.

Avantages: The ease of being able to create events and set up users. The ability to have multiple people having a "scanner" at our booth is the biggest advantage, without the cost of renting from the show and waiting to get the leads. The connection of our marketing automation platform allows us to send through quickly and start/continue the communication even quicker.

Inconvénients: At first, the ability to take and combine pictures of both the front and back of an individual card, but I do believe that has been added in the newest release.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/09/2019