Alcea IssueTrack

Alcea IssueTrack

par Alcea Tracking Solutions

Utilisation de Alcea IssueTrack

FIT IssueTrack est idéal pour toutes les entreprises nécessitant un suivi efficace des problèmes et des tâches.

Description de Alcea IssueTrack

FIT encourage un processus collaboratif qui permet d'assurer la visibilité, la hiérarchisation et la gérabilité des problèmes. Le logiciel maximise la productivité en garantissant la continuité des communications et en incitant les équipes à se concentrer sur les problèmes les plus critiques. FIT fournit un flux de travail optimal en fixant clairement les responsabilités et en maintenant la conscience des responsabilités individuelles les plus importantes.

Informations sur Alcea IssueTrack

Alcea Tracking Solutions

http://alceatech.com/

Fondé en 1997

Prix de Alcea IssueTrack

Alcea IssueTrack est disponible à partir de 20,00 $US/mois. Alcea IssueTrack n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. Consultez ci-dessous les informations détaillées concernant le prix de Alcea IssueTrack.

À partir de

20,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Alcea IssueTrack - Fonctionnalités

Logiciels de gestion des services d'assistance
Audit des problèmes
Gestion de la base de connaissances
Gestion de la remontée des problèmes
Gestion de projets
Gestion des affectations
Gestion des tâches
Problèmes récurrents
Programmation des problèmes
Tableau de bord

Avis sur Alcea IssueTrack

Affichage de 5 avis sur 10

Note globale
4.2/5
Facilité d'utilisation
4.1/5
Service client
4.8/5
Fonctionnalités
4.1/5
Rapport qualité-prix
4.4/5
Donna B.
Business Systems Analyst
Produits chimiques, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/10/2018

"A Great Issue Tracking Asset"

Avantages: The Alcea Issue Tracking software is extremely configuarable and adaptable to our needs. I was able to learn how to make needed changes quickly and easily. It has become a great tool for our users at several locations.

Inconvénients: A couple of the changes that I wanted to make were not intuitive. However, once the vendor showed me how it was done, I found it to be rather simple.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Alcea Technologies le 31/10/2018

Thank you for that fantastic review Donna! It is a pleasure to work with you and your team.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/10/2018
O'ryan N.
Lead SCADA Analyst
Pétrole et énergies, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/10/2018

"Highly Customizable and Inexpensive Tracking Solution"

Commentaires: This software has been very helpful for us to assign tasks to field contractors who do not have full access to our network. Alcea IssueTrack allows us to create work orders which notify the contractors and when the work order is updated or completed we get notifications so that we know when items are resolved or when more information is needed.

Avantages: The best part about this software is that it allows full customization to suit our needs. It allows us to setup users and input fields for our needs and is allows us to modify as our needs change. Also, since it is all browser based you don't need to install any software. The only thing you need to be able to use it is a web browser an Internet access.

Inconvénients: It is rather cumbersome to export data out of the system in order to keep a local copy.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Alcea Technologies le 23/10/2018

Thank you for your excellent review. Alcea Tracking Solutions was developed for companies such as yours, who require flexibility and detailed configuration to suit your unique business processes.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/10/2018
Craig K.
Project Controls Lead
Transport routier/ferroviaire, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/10/2018

"Risk Management, Scope Management and Action Item Tracking"

Commentaires: We have used the product for 8 years at the City of Ottawa, and we have helped suggest updates and uses. Our Risk Management, Scope Management, and Action Item tracking processes are based on the the underlying workflow engine, and the customization of screen forms and reports. The software allows us to easily cross-link across the processes, and link all items to the associated authority* meetings where approval decisions are made. This is a efficiency improvement when it comes to audits and freedom to information requests.

Avantages: The ability to develop various process tracks, each supported by their unique workflows and rules, and being able to cross-link between tracks for complete trace-ability is a huge benefit to our project.

Inconvénients: Can't think of anything at this time. As with most database tools it take a while to get user support.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Alcea Technologies le 23/10/2018

Thank you Craig for your excellent review. We love being an integral part of our city and its betterment.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/10/2018
David F.
Business Project Lead
Transport routier/ferroviaire
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/03/2017

"Stolt review"

Commentaires: FIT offers a number of features that you can customize to some extend to fit business needs. I believe this is the potential of the application. In term of usage, it requires some technical knowledge to setup. I hope can be more user friendly / easier to do the setup. Customer support is a great, fast and helpful respond.

Avantages: Flexibility in setup.

Inconvénients: Complexity in some features setup, example ranking, workflow and grouping.

Réponse de l'éditeur

envoyé par FIT Tracking Solutions le 30/03/2017

Thank you David for your review. We appreciate your business and will continue to provide second to none support.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/03/2017
Jayada K.
Ambulatory Clinical Systems Manager
Hôpitaux et soins de santé, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/10/2018

"Alcea IssueTrack Review - Hunterdon Healthcare Team"

Commentaires: We are heavy Alcea IssueTrack users and have developed a workflow that works well for us. The customer service is excellent. I am the new administrator for the IssueTrack in our team and have needed support and how to help several times which has been very productive.

Avantages: Ease of documentation and flexibility of fields. Cloning and bulk updates are key features too.

Inconvénients: User groups and privacy setup can be made more streamlined.
While managing hundreds of tickets, it would be nice to have a next page button instead of using the drop down to select what group of tickets needs to be used. This often becomes cumbersome.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Alcea Technologies le 23/10/2018

Thank you for your feedback. We try hard to ensure that our customers and happy and appreciate any opportunity to hear of ways in which we can make Alcea Tracking Solutions even better!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/10/2018