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à choisir le meilleur logiciel

Description de HoneyBook

HoneyBook rationalise et automatise l'expérience de vos clients, de la demande à la facture finale.

Qui utilise HoneyBook ?

Photographes professionnels, concepteurs web, fleuristes, organisateurs de mariage, maquilleurs, planificateurs d'événements, DJ, traiteurs, designers d'intérieur, designers de mode, designers graphiques.

HoneyBook Logiciel - 1
HoneyBook Logiciel - 2
HoneyBook Logiciel - 3
HoneyBook Logiciel - 4
HoneyBook Logiciel - 5

HoneyBook ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

HoneyBook

HoneyBook

4,8 (588)
Indisponible dans votre pays
19,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
129
80
4,6 (588)
4,7 (588)
4,7 (588)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
85
205
4,4 (3 824)
4,3 (3 824)
4,4 (3 824)

Alternatives à HoneyBook

HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Gestion du pipeline de ventes
Tableau de bord
17hats
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion de projets
Planification
Stripe
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Traitement des cartes de crédit et de débit
Traitement des paiements
SimplyBook.me
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Planification des rendez-vous
Réservation en ligne
Keap
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Confirmation et rappels
Rapports et analyses
Basecamp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Partage des fichiers
SuiteDash
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Création des factures
Facturation en ligne
Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des délais
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets

Avis sur HoneyBook

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
86%
4
9%
3
3%
2
1%
1
1%
Naomi
Owner
Utilisateur LinkedIn vérifié
Édition, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur

Perfect for Managing My Small Business

5,0 l’année dernière
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Christina
Christina
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services juridiques, 2–10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur

The Best Client Management Resource-- goes beyond normal software

5,0 il y a 4 ans

Commentaires: Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were clunky, and often I'd have to hunt around for things in the interest of the app developer's attention to folders and organization. What a mess! I'm so glad I switched to HoneyBook. They've consistently made product improvements and seem to really care about their customers. It gets easier and more fun to use every day, with just enough features to accomplish what I need without overwhelming me. I highly suggest this to anyone who is managing multiple clients, especially if you have client projects that tend to go dormant for awhile then pick back up.

Avantages:

I love how easy it is to use, and how amenable the HB team is to updating the software if you have a feature request or complaint. It provides very visual, easy user prompts that allow me to easily accomplish what I need in a fraction of the time of other software apps I've tried.

Inconvénients:

It's annoying that I can't delete the default emails that came with my account to replace them with my own workflow, so myself or a team member doesn't get confused with their suggested emails vs. the ones I actually want to use.

Réponse de l'équipe de HoneyBook

il y a 4 ans

Christina, thank you for you being a HoneyBook member! We are so happy to hear that HB allows you to manage your clients in a fraction of time of other systems! Our Product Team works hard to consistently meet and exceed our members expectations. Thank you for the feedback on the default email templates. I will share with our team. Incase you didn't know, you can edit the default templates text and format to meet your needs.

Ezekiel
Ezekiel
President and CEO (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur

Alternatives envisagées :

LocallyHost.Com use of HoneyBook

5,0 l’année dernière

Commentaires: It enables us to create, send and manage contracts, invoicing and billing like no platform we have ever used

Avantages:

Easily sending out contracts and enabling the clients to sign them electronically

Inconvénients:

The cost of transitions when collecting online payments from clients

Victoria
CEO (Nigeria)
Mode et vêtements, 51–200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur

Most efficient book

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages:

One feature I appreciate is the safe online payment site, which gives my clients peace of mind and enables them to conveniently make purchases without worrying about security. An enormous amount of time was spared for me by the inclusion of thorough templates. It gives my clients all the information they require to move forward and even enables them to e-sign documents with ease.There is nothing about Honey Book that I truly despise. Every privately held company owner should use this platform, in my opinion. It is a transforming tool that takes the administration of your company to new heights, making it a crucial ally on your entrepreneurial journey.

Inconvénients:

There is virtually nothing about HoneyBook that I could ever say I don't like. HoneyBook has actually captured my heart. If I had one wish, it would be for a wider variety of design possibilities that are especially suited for producing compelling proposals and brochures. My love and admiration for HoneyBook, however, remain unwavering despite this nagging longing. Its extensive capabilities and user-friendly UI unquestionably improved my business operations to remarkable levels.

Tanmoy
Director (Inde)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur
Source : SoftwareAdvice

Zero 0

1,0 le mois dernier Nouveau

Inconvénients:

Hi,If you don't want to be scammed, you must stay away from HoneyBook.Don't waste your valuable time and business by using HoneyBook.I won't say much, just say that if you accept payment through Honeybook, the payment will not come to you.Thank you

Sarah
Virtual Assistant (É.-U.)
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur

Alternatives envisagées :

HoneyBook - the software I never knew I needed

5,0 il y a 3 mois

Avantages:

HoneyBook is very visually appealing and easy to use for both myself and my clients. The ability to create and save templates that I can edit and reuse for each client saves me SO much time, and it's truly so easy. It's very affordable and has already saved me a lot of time and headaches.

Inconvénients:

I honestly have no complaints about HoneyBook.

Réponse de l'équipe de HoneyBook

il y a 2 mois

Hey Sarah, Thanks so much for the glowing review! we're so happy to see that you're having such a positive experience with HoneyBook so far. :) Would you be willing to grant us permission to use this quote for marketing purposes (and attribute it to you of course)? If so - please send an email to ugc-[email protected] and we'll follow up with next steps!

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