Qui utilise Freshmarketer ?

Freshmarketer est un outil tout-en-un d'optimisation du taux de conversion conçu pour les spécialistes du marketing numérique axés sur les objectifs et les agences de marketing numérique.

Description de Freshmarketer

Freshmarketer est un outil tout-en-un d'optimisation du taux de conversion conçu pour les spécialistes du marketing numérique axés sur les objectifs. Convertissez les visiteurs de votre site web grâce à de puissantes fonctionnalités telles que les heat maps, les tests A/B, la relecture de session et bien plus encore.

Informations sur Freshmarketer

Freshworks

https://www.freshworks.com/marketing-automation/conversion-rate-optimization/

Fondé en 2010

Prix de Freshmarketer

Freshmarketer est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Freshmarketer est disponible à partir de 49,00 $US/mois.

À partir de

49,00 $US/mois
Consulter les tarifs

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Freshmarketer - Fonctionnalités

Logiciels d'email marketing
Bibliothèque d'images
Campagnes de drip marketing
Conformité CAN SPAM
Contenu dynamique
E-mail découlant d'un événement
E-mails optimisés pour format mobile
Enquêtes clients
Gestion des abonnés
Gestion des listes
Gestion des modèles
Pages de renvoi et formulaires web
Rapports et analyses
Répondeurs automatiques
Tests A/B
Éditeur d'e-mail WYSIWYG
CTA personnalisables
Campagnes de drip marketing
Contenu dynamique
Lead scoring
Marketing social
Pages de renvoi et formulaires web
Sales intelligence
Search marketing
Segmentation
Suivi des visiteurs de sites web
Suivi du ROI et de l'analytique
Tests A/B
Analyse d'entonnoir
Analyse de pertinence statistique
Ciblage du public
Enquêtes
Heatmaps
Pages de renvoi et formulaires Web
Planification de tests
Segmentation des campagnes
Split testing
Tests multivariés
Éditeur visuel
Analyse d'éléments
Cartes dynamiques
Cartes intégrables
Cartographie des comportements
Cartographie territoriale
Fonctions pour secteur scientifique
Fonctions pour ventes
Mappage radial
Tableau de bord
Web analytics

Avis sur Freshmarketer

Afficher 5 avis sur 21

Note globale
4,5/5
Facilité d'utilisation
4,3/5
Service client
4,4/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,4/5
Jake C.
eCommerce Analyst
Internet, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/03/2019

"Efficient Multi-tool for your Marketing Team"

Avantages: Multiple apps and features all in one place. Keeps your workflow clean. Very intuitive, good for efficient onboarding Funneling and heatmap tools are top notch. A/B test insights have more than made up for the cost on their own

Inconvénients: Price might be high for certain smaller organizations, but most can probably gain way more through insights than Freshmarketer will ever cost. Documentation isn't the best

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/03/2019
Utilisateur vérifié
Founder
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/11/2018

"All-in-one tool for marketers"

Commentaires: I'd recommend Freshmarketer's free forever plan. It is best for bloggers, affiliates, small businesses, and startups. The premium plan is for medium and large businesses.

Avantages: As a marketer, freshmarketer is what always helps me and my team. It offers you with multiple apps and features which means you don't have to buy all those apps individually. For instance, it comes with a heatmap, A/B testing tool, funnel optimization, etc. You don't need a separate split testing or conversion optimization or survey tool if you are using freshmarketer. So it does save a lot of money at the end of the day which is a big plus. Chrome extension is really helpful. You can create and manage campaigns right from your browser. You can use it free for life but with limited features.

Inconvénients: 1. It is expensive. There is a free plan but it is too basic in nature and you won't be able to use the best features. And when you want to switch to the paid plan, it gets really pricey.
2. There are bugs that might irritate you. It is still in the developing stage so most of the issues get fixed but you will experience new ones but it is evolving.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/11/2018
Utilisateur vérifié
Web Analyst
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    2/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    4/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 28/02/2018

"Good Feature Set But Poor Implementation"

Avantages: Integrated form analysis.
You can create custom funnels.
You can see the heatmaps for your experiment variations.
It's cheaper than most alternatives.

Inconvénients: Technically not very great. I've had problems every single time I created experiments (or even form analysis). So I've heard that "we analysed this and it seems it's an issue from our side" sentence more than once and unfortunately support was not very fast. You can use this if you are a small to medium size company and you have time to spare.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 28/02/2018
Utilisateur vérifié
Web Developer
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/05/2019

"Insane Insights "

Commentaires: You can try it for free! So many tools you can use for free. You can tell they care about user/business requirements and challenges. A UX dream.

Avantages: I needed a solution to help me identify the reasons behind poor conversions. I had many assumptions and hypothesis. But I knew to test each factor would take forever until I found Freshmarketer. It is the one shop tool to answer all your hypothesis by iterating experimenting. Also, they are a great resource. They are great at explaining a process, why it's needed and it's benefits. Their forum analysis is my favorite feature.

Inconvénients: It takes time to set up the first test. Just like everything, there is a learning curve involved.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/05/2019
Utilisateur vérifié
CTO
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/04/2018

"Freshmarketer is a simple yet powerful tool for making A/B test, Split URL test, Funnels, etc."

Commentaires: It is helping the company that I work for to better understand it's users behavior on the site in order to make the process easier and increasing conversions

Avantages: - Really simple to setup either the connection to the app and tests.
- Lots of features to experiment with.
- Nice user interface.
- Great documentation.

Inconvénients: - Since it is based on JS, may be slow some times
- The pricing can be high
- Can be a little confusing to set up a split test for the first time.
- Documentation hard to find

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/04/2018