Description de Local Siren

Business Listings Management, Website Design, and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online reputation management for local business. (including) Chiropractors, Dentists, Doctors, Lawyers, Home Improvement, Professional Services, Hospitality, and many more.

Qui utilise Local Siren ?

Small and Medium Size Businesses, Mid-Size Companies, and Multi-Location businesses

Où peut-on déployer Local Siren ?

Cloud, SaaS, web, Mac (ordinateur), Windows (ordinateur), Linux (ordinateur), Windows (sur site), Linux (sur site), Chromebook (ordinateur)

À propos de l'éditeur

  • Local Siren
  • Situé à San Clemente, É.-U.
  • Fondé en 2017
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Australie, Belize, Bermudes, Brésil, Canada et 9 autres

Langues

anglais, arabe, espagnol, japonais, portugais et 3 autres

À propos de l'éditeur

  • Local Siren
  • Situé à San Clemente, É.-U.
  • Fondé en 2017
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Australie, Belize, Bermudes, Brésil, Canada et 9 autres

Langues

anglais, arabe, espagnol, japonais, portugais et 3 autres

Local Siren en vidéos et en images

Local Siren Logiciel - 1
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Comparez le prix du logiciel Local Siren avec ses alternatives

Local Siren

99,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
25,00 $US
Version gratuite
Essai gratuit
49,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
s/o
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Local Siren

  • Affichage des avis
  • Analyse des sentiments
  • Campagnes multicanales
  • Demande d'avis
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de plusieurs comptes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des réponses
  • Génération d'avis
  • Intelligence artificielle et machine learning
  • Intégration des médias sociaux
  • Notification en cas d'avis émis
  • Notifications en temps réel
  • Partage social
  • Planification des publications
  • Rapports et analyses
  • Segmentation de la clientèle
  • Suivi des conversions
  • Suivi des marques
  • Suivi des mots-clés
  • Suivi des médias sociaux
  • Surveillance des avis émis
  • Tableau de bord
  • Édition automatisée

Local Siren - Alternatives

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Avis sur Local Siren

Note moyenne

Note globale
4,8 (8)
Facilité d'utilisation
4,8 (8)
Service client
5,0 (8)
Fonctionnalités
4,8 (8)
Rapport qualité-prix
5,0 (8)

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
25%
Eugene G.
Eugene G.
Digital Marketing Manager & IT Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Cabinets médicaux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur

A real time saver and value add

5,0 il y a 3 ans

Commentaires: Excellent product. Great to help catch negative reviews before the review goes public. Excellent time saver in regards to web reputation.

Avantages:

Ease of use and effectiveness. It encourages end users to leave reviews critical to social media marketing.

Inconvénients:

price. lol. It's a little hefty for small SMB businesses but still it's got greater value.

Réponse de l'équipe de Convuent

il y a 3 ans

Thanks, Eugene. You really know your stuff when it comes to SEO. Thanks for your insight and loyalty. Glad to partner with your organization.

Melissa D.
Office Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur

Great easy to use platform for my practice!

4,0 il y a 4 ans

Commentaires: We had difficulty getting our patients to leave us feedback on google and Yelp. We would ask, even sent emails with their appointment reminders to leave us feedback. The process was broken. With Convuent, it is so much easier to send a feedback request, via text, to our happy patients and the response rate is overwhelming! Customer support team is awesome!

Avantages:

We have been using Convuent for just over four months and I have to say I am pleased with the results. Not only does it help us collect feedback from our patients in real-time, but it also monitors other review sites like facebook, vitals, healthgrades, and google, then pulls those reviews into one dashboard. Previously, our staff would have to check each of those sites on a regular basis for new reviews. We are currently sending all feedback requests through OpenDental and our patients receive a text message immediately at the end of their vist, right when we ask them. This is great!

Inconvénients:

I do not have anything negative to say about the software. We have had a very good experience using the platform so far.

Réponse de l'équipe de Convuent

il y a 3 ans

Hi Melissa, Great feedback and thank you for your business. Convuent makes it super easy to collect feedback via SMS from your patients as soon as their visit is completed. No more emails. SMS has a 92% conversion rate, and with Convuent your message is guaranteed to be delivered on time.

John E.
VP. Digital Marketing (É.-U.)
Équipement et fournitures de bureau, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur

Best Reputation Management Software Yet!

4,0 il y a 4 ans

Commentaires: Convuent allows us to easily collect and manage feedback from our clients. The platform also provides our team with an easy to use reporting dashboard with insights and analytics to make sense of all the collected data.

Avantages:

Very easy to set up. I was able to get feedback from my customers within 30 minutes. I am able to see how my business looks online in real-time, which saves my staff time having to search and look everyday to see if there is a review we may have missed. I have used a few different platforms over the last few years and paid much more. Really didn't need all the extra bells and whistles and didn't want to pay for what I wasn't going to use. We have seen a positive return on the investment as new clients tell us they found us from the reviews on Google and Yelp. The support is excellent too!

Inconvénients:

As a main user of the platform I wish there was a way to be able to use the MMS feature to send out reminders for my customers to leave feedback once I send out the initial request. Also, would like to be able to have the platform in Spanish for some of my clients.

Réponse de l'équipe de Convuent

il y a 4 ans

Hi John, Thank you very much for your feedback. Regarding your response, the platform does in-fact send out reminder MMS messages automatically if one of your customers does not initially respond to the first request. Please give us a call so that we can make sure you have tis set up on your MMS/email feedback sequences. Kind regards, Convuent

Kimberly L.
Director of Sales & Marketing (É.-U.)
Construction, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur

Positive Change

5,0 il y a 2 ans

Avantages:

Very quick ROI, ease of use and over all visible growth in our company after consistent use.

Inconvénients:

I wish we knew about Convuent sooner. A software like this would have help us in our earlier years.

Réponse de l'équipe de Convuent

il y a 2 ans

Thank you for your feedback Kim.

David P.
dentist (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur

Convuent On line patient reviews

5,0 il y a 3 ans

Commentaires: On line reviews from patients very good. Customer service has been best ever!

Avantages:

Ease of use with adjustable features to customize

Inconvénients:

Not sure sometimes where the patient wrote their review. Like was it google or facebook?

Réponse de l'équipe de Convuent

il y a 3 ans

Thanks for your feedback David. Let's set up a call this week to discuss how you can easily identify the correct source of each review.