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à choisir le meilleur logiciel

Description de Commusoft

Proposez des parcours clients d'envergure internationale avec le logiciel de gestion des interventions Commusoft. Améliorez votre service client en fournissant des notifications par SMS et un traitement des paiements numériques. Vous serez en mesure d'atteindre votre rentabilité maximale en utilisant l'optimisation des itinéraires, les devis et la facturation. L'utilisation de Commusoft signifie que le bureau et le terrain seront toujours synchronisés.

Qui utilise Commusoft ?

Commusoft est un logiciel de service en ligne tout-en-un qui vous permet de gérer votre activité de maintenance sur site : base de données client, devis, ordres de mission, répartition, ressources, inventaire, facturation, paiements, etc.

Commusoft Logiciel - 1
Commusoft Logiciel - 2
Commusoft Logiciel - 3
Commusoft Logiciel - 4
Commusoft Logiciel - 5

Commusoft ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Commusoft

Commusoft

4,7 (203)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
151
20
4,6 (203)
4,6 (203)
4,8 (203)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,01 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
99
Intégrations introuvables
4,0 (41)
3,7 (41)
4,1 (41)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Commusoft

ServiceMax
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Planification
Réservation en ligne
Powered Now
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Création des factures
Facturation
BigChange
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification
Planification en temps réel
Joblogic
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des calendriers
Maintenance préventive
Jobber
Fonctionnalités les mieux notées
Création de bons de travail
Gestion des clients
Suivi des tâches
Flobot
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Simpro
Fonctionnalités les mieux notées
Planification de la maintenance
Planification des tâches
Planification et programmation de projets
FieldAware
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Planification
Suivi des projets
Less Paper
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Données en temps réel
Planification

Avis sur Commusoft

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
77%
4
20%
3
2%
1
0%
Phil
Phil
Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur

Reliable, advanced, bespoke software that I genuinely couldn't run my business without.

5,0 il y a 7 ans

Avantages:

Apart for the ability to seamlessly control every aspect of my business, from the initial customer inquiry all the through to invoicing, it's the customer support and wide range of industry-specific knowledge which the Commusoft team delivers that sets them apart from the competition. I really don't know how I managed before using Commusoft. Commusoft is constantly evolving and updating. Whenever I think of a function I would like to see available it's usually already been thought of and in the process of happening.

Sam
Director (R.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur

Take your business to the next level

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires: Commusoft has transformed my business and saved us countless hours of administration time. Without a doubt this software has saved us money and even helped us expand as a business. Also exciting as they are always striving to improve the software with new features and updates so its actually nice to be part of their journey too.

Avantages:

User friendly software once all up and running, having everything in one place is a huge help for keeping organised and being able to access job history within a few clicks.

Inconvénients:

My only gripe is that we don't have telephone support on our package and I think this should be available for all clients but we only have email support unless there was a more complicated issue they would arrange to call us.

Kristofor
Director (R.-U.)
Eau/gaz/électricité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur

Very poor CRM system

1,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires: Terrible. I paid £1000 for 5 training sessions that were horrendous. The trainers themselves don't even fully understand the system. Costing me 3.5k for an app that made my business worse and I had to abandon after 2/3 months

Avantages:

Nothing. The system is very hard to work.

Inconvénients:

The fact the app is totally different from the desktop and you can't do on site quotes.

Réponse de l'équipe de Commusoft

il y a 2 mois

Your feedback is very important to us. We sincerely apologise for the frustration you’ve experienced with Commusoft. We regret any inconvenience caused by trainer illness and scheduling issues. Our CRM caters to diverse business needs but requires some learning and adaptation. Variations between desktop and mobile functionalities occur due to platform differences. Our sales team provides accurate information. Your prompt sign-up post-demo suggests a clear understanding of our product’s capabilities. Our records indicate your suitability as a main office user, aligning with Commusoft’s recommended usage but will review procedures for consistent messaging. Our refund and cancellation policies are clearly outlined in your contract. Our contract terms are binding. Early termination requires full payment for the contracted period. For further discussion, please get in touch with us via email. While we maintain firm policies, we’re open to assisting in resolving any misunderstandings.

Ali
Admin (R.-U.)
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur

Commusoft Software User Review

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages:

5 stars! This software is a lifesaver! It keeps our business running smoothly. We can do everything we need in one place: invoices, scheduling, and keeping track of the engineers. Plus, the invoices look great and the reminders on invoices and PPM mean no more late payments or maintenance! Big time saver. Customer service is fantastic, always there to answer our questions quickly. Highly recommend!

Inconvénients:

On the customers profile, I would prefer to have an option where we are able to select if the customers have a contract with us or not. If so, it would then allow us to input how long the contract period lasts. This will enable us to keep track of which clients have contracts with us and for how long.

Simon
Managing Director (R.-U.)
Équipements publics, 2–10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur

Alternatives envisagées :

Exquisite

5,0 il y a 2 ans

Commentaires: Since incorporating Commusoft in to our business in 2012, the software has assisted us greatly in developing and growing as a business. They are constantly working on new updates and developments to improve the software and add new features and if you do have any issues along the way, they are always on hand to assist you with client support.

Avantages:

It covers almost everything we need from the diary, invoicing, estimating and key reporting.

Inconvénients:

Integration (transfer of date) with Sage can be problematic. It wasn't always problematic but has been more recently.

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