Pacer

Qui utilise Pacer ?

Cette solution de gestion de projet basée sur le cloud est conçue pour les hôtels, les restaurants et les commerces de détail et permet une gestion plus efficace des initiatives à grande échelle.

Description de Pacer

4myRollout contribue au maintien de la cohérence des marques d'hôtellerie, de restauration et de commerce de détail. Lorsqu'une nouvelle initiative exige que chaque site accomplisse une série de tâches, 4myRollout fournit à toutes les parties prenantes une approche simple pour se conformer au plan. Les responsables de site disposent d'un endroit unique pour déterminer ce qui doit être fait et quand, tandis que les gestionnaires de projet peuvent facilement assigner, modifier ou ajouter des tâches aux sites, tout au long du cycle de vie du projet. Le reporting en temps réel rassure les marques de renom sur le succès du déploiement.

Informations sur Pacer

EHSolution.com

https://www.ehsolution.com

Fondé en 2009

Staying on Pace - Connect insights, share files, manage updates, schedule emails and push notifications to time-zone, so projects stay on pace and your business ahead of the competition.
Providing Actionable Data - Pacer turns data into action by giving you command and control. Prioritize time-sensitive tasks, export stats and insights into weekly status reports, access multiple views of project milestones to troubleshoot potential delays
Faster Deployment with Consistency - Pacer provides actionable data that lets you deploy projects and update multiple tasks in bulk. Tweak tasks, change deadlines, update teams on the fly, and never lose sight of where you are and where you're going.
React to Learning - Pacer is all about making your multi-location business more efficient by eliminating redundancy and versions, boosting productivity, saving administrators and team managers costly time and expense.
Simplified Administration - Flexibility and usability are key, and Pacer gives you plenty of both. The intuitively simple design is easy to manage, so administrators and teams can get more done in less time.
Vidéo de Pacer
Staying on Pace - Connect insights, share files, manage updates, schedule emails and push notifications to time-zone, so projects stay on pace and your business ahead of the competition.-thumb
Providing Actionable Data - Pacer turns data into action by giving you command and control. Prioritize time-sensitive tasks, export stats and insights into weekly status reports, access multiple views of project milestones to troubleshoot potential delays-thumb
Faster Deployment with Consistency - Pacer provides actionable data that lets you deploy projects and update multiple tasks in bulk. Tweak tasks, change deadlines, update teams on the fly, and never lose sight of where you are and where you're going.-thumb
React to Learning - Pacer is all about making your multi-location business more efficient by eliminating redundancy and versions, boosting productivity, saving administrators and team managers costly time and expense.-thumb
Simplified Administration - Flexibility and usability are key, and Pacer gives you plenty of both. The intuitively simple design is easy to manage, so administrators and teams can get more done in less time.-thumb

Présentation des tarifs de Pacer

Pacer n'est pas disponible en version gratuite.


À partir de

Non fourni par l'éditeur

Version gratuite

Non

Déploiement et prise en charge de Pacer

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Documentation

Pacer - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Aperçu de Gantt/du calendrier
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Conversion d'e-mails en tâches
  • Creation de sous-tâches
  • Définition des priorités
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gamification
  • Gestion des affectations
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des délais
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des tâches
  • Intégrations de tiers
  • Liste de tâches (to-do list)
  • Mises à jour en temps réel
  • Modification et mise à jour des tâches
  • Modèles de projets
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Planification de projets
  • Planification des tâches
  • Programmation des tâches
  • Projections
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Stockage de documents
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des projets
  • Suivi des statuts
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps des projets
  • Tableau de bord d'activités
  • Tableau des tâches
  • Tableur
  • Tâche parent
  • Tâches d'importation
  • Tâches récurrentes
  • Worfkflow de projets
  • Étiquetage des tâches

Logiciels de gestion de tâches : afficher la liste complète

Pacer - Alternatives

Plus d'alternatives à Pacer

Avis sur Pacer

Lire tous les avis

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,5
Fonctionnalités 4,5
Rapport qualité-prix 4,6

Évaluer le logiciel

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Écrivez votre avis !
Melissa M.
Vice President of Sales
Hôtellerie, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/05/2020

"Great software"

Commentaires: We use this software to track progress and tasks for opening new hotels with Marriott and Choice brands. The software is very user friendly, easy to navigate, and is great at keeping your team on target.

Avantages: We use this software to track progress and tasks for opening new hotels with Marriott and Choice brands. The software is very user friendly, easy to navigate, and is great at keeping your team on target.

Inconvénients: I can't think of any improvements at this time.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/05/2020
Vandana J.
AM-Operations
Hôtellerie, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/06/2020

"Tutorial review"

Commentaires: It has been good, quick response from the team if i get stuck anywhere.

Avantages: After the upgrade it has become much easier to understand and use this software as an administrator.

Inconvénients: I think there should be more tutorials emailed or attached to the software of about how to add tasks to ones profile for themselves or delegate to others. There is not much description about this i think. It becomes difficult to explain to them without tutorial. Also, CP should not login for users if they use their eid since it creates lots of confusion on CP & Land-It tool.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/06/2020
Wanda H.
RDO/Director of New Openings
Hôtellerie, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/05/2020

"Update"

Avantages: export and assign options. need better option to change dates

Inconvénients: Update links that pertain to the project at hand. Some do not pertain, the ones that do have been relocated. Options for daily alerts with the links would help

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/05/2020
Jason H.
general manager
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/05/2020

"4myrollout review"

Commentaires: It has greatly helped us and we have enjoyed using the program.

Avantages: The ease of use. The site is very user friendly. I like how it lays out things for us to compete on a daily basis. Helps to keep organized.

Inconvénients: Sometimes the links do not work. Also some of the items loaded ended up being not applicable to our type of opening process and just made it a bit confusing. If the loaded work was more specific to each type of unique opening that would be great.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/05/2020
Maritza C.
Office Manager/Admin Hotel Openings
Hôtellerie, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/06/2020

"Hilton"

Commentaires: I am new to the program, we just implemented late last year, and now with COV19 we are using this program more. We have received positive feedback from all the hotels using this program.

Avantages: Keeps tasks organized and ensures accountability. Departments are finding it easy to ensure tasks are carried out in a timely manner.

Inconvénients: I am still learning the program, therefore at the moment I have nothing negative to say.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/06/2020