Supermove

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par Supermove

Qui utilise Supermove ?

Moving Companies

Description de Supermove

We created Supermove to empower moving businesses to truly go paperless - timesheets, work forms, contracts, & operations, greatly expanding revenues, ensuring compliance, & reducing headaches. Digital Bills of Lading, claims forms, fleet management-your end to end solution.

Informations sur Supermove

Supermove

http://supermove.co

Fondé en 2019

Prix de Supermove

Supermove est disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Supermove - Fonctionnalités

Logiciels pour entreprises de déménagement
Chargement de camion partiel et partagé
Devis
Facturation
Gestion de la flotte
Gestion des clients
Gestion des employés
Gestion des expéditions
Gestion des leads
Gestion des ordres de travail
Gestion des réclamations
Gestion des tâches
Gestion du stockage
Mobilité entre les états
Mobilité internationale
Mobilité locale
Mobilité militaire et GSA

Avis sur Supermove

Afficher 3 avis sur 3

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
5/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
4,7/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fred W.
President
Transport routier/ferroviaire, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/05/2020

"Great Guys, Great Software"

Commentaires: We switched from a paper contract system to their digital platform, and worked with them to set-up a program that would make the transition as fluid as possible. The team at Supermove is fantastic at interpreting our requests and customizing the platform to suit our needs. The benefits to the digital transition are still unfolding. We aren't even utilizing the all aspects of the system. It also includes tools for in-house management like scheduling, timekeeping, and even basic location tracking.

Avantages: Flexibility and Functionality. We primarily use it to book moves and calendar appointments, but there is more depth to the system that can allow you to practically manage almost the entire business from a single platform.

Inconvénients: We were early adopters, and with any new software bugs need to be worked out, but they are very responsive to meet our needs and rapidly address any hiccups we encounter.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/05/2020
Alibek T.
CEO
Transport routier/ferroviaire, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/02/2020

"Best software "

Avantages: Easy to use, convenient, up to date software. Customer service is perfect.

Inconvénients: I am liking everything so far. Often keeps updating, adding new features.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/02/2020
Robert P.
Owner
Transport routier/ferroviaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/05/2020

"Time Saving, virtual secretary"

Commentaires: Overall i have had a very positive and mutual beneficial relationship with the software and team. Would highly recommend

Avantages: Very easy transition from outdated paper system to simple digital system. Reduced workload, increased productivity, super quick customer/billing lookup. With supermove I am able to handle all filing, crew assignments, contracts, and bookings without an office staff and in way less time than before.

Inconvénients: I would suggest adding small icon indicators that signal certain job requirements such as storage, packing, appliances and pianos. I have found that these item sometimes get overlooked. Also bad cell service can hinder functionality but not really a fault of the software.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/05/2020